|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha bruut! Ik heb nog altijd een Sweex, al duizend keer laten vallen en nog steeds niets aan de hand. |
|
Een Creative Zen Stone. Onhandig klein, maar best ok. |
|
Ik heb nog de oudere versie Nano van 1 gb, ben er nog steeds blij mee en na 2 jaar doet hij het nog prima. Op zich wil ik wel wat meer opslagruimte maar dat komt nog wel een keer. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Een electronisch apparaat, na 2 jaar nog in prima staat. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Nog niet vaak gehoord dat een i pod 2 jaar meegaat Na 1,5 jaar kon ik het wel vergeten |
|
Ricateck. turks merk doet het prima. 2G The trend is dead. |
|
Mijn trouwe buddy... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Je kan die mp3's er ook afhalen en er nieuwe opzetten als je die nummers zat bent. En ben wel benieuwd hoe vaak je dan met een mp3 spelert loopt als je 16GB te weinig vind. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Nouja elke dag twee keer, van en naar mn werk. Ik hou van afwisseling En de 80GB harddisk speler is maar nauwelijks duurder dan een 16GB flash speler. Zenial |
|
quote: FLAC is toch bijna even groot als WAV? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
1 gb, en hij werkt prima. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik heb net een 2 gig Philips ding bij de mediamarkt gescored. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik heb een 1GB Philips.. |
|
Deze van 5 gig heb ik ook nog maar die is gaar. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dan kan je hem opeten... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Maar dan kan ik helemaal niet meer naar jouw bandjes luisteren. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nou, weer een zorg minder toch? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Waarheid. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ik heb de ouwe van Burzum een creative nano blabla nog wat, 1.5 gig. boeiend verder hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat is wel zonde, en wel erg snel.. De Ipod die we hier hebben liggen (van 'Cadaveria') was ook vrij snel min of meer kapot, ook na zo'n 1,5 jaar. Bleek de accu te zijn. Heeft daarna ruim anderhalf jaar ongebruikt in een kast gelegen, onlangs voor nog geen 10 euro inc. verzendkosten uit UK een nieuwe accu + Ipod-openmaak-tool gekocht, en nu doet 'ie het weer als nieuw! |
|
Geen ! Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Spelers van Cowon iAudio ondersteunen FLAC en dat doen ze al enkele jaren. Ik geloof dat de X5L die zeker FLAC ondersteunt in 2005 is uitgekomen. Ik weet niet precies wanneer ze er mee zijn gestart. In ieder geval hebben iAudio spelers sowieso een superieure geluidskwaliteit en bieden ze de ruimste ondersteuning. Ik heb in ieder geval zeer veel plezier van mijn iAudio X5L. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ziet er leuk uit ja, jammer van de max. grootte van 30 gig. Daarbij lopen ze een beetje achter Zenial |
|
quote: Ze hebben ook een 60 GB uitvoering, maar dan is de speelduur slechts 20 uur. En de spelers is dus al van rond 2005. Er gaan geruchten over een X7, maar dat zijn slechts geruchten. Andere spelers van iAudio zijn ook zeer fijne apparaten. M'n vriendin heeft een G3 (wordt niet meer verkocht, maar die heeft een speelduur van 50 uur op 1 penlite). En m'n moeder heeft pas naar alle tevredenheid een U3 gekocht, wat ook een leuk ding is (de speler, niet mijn moeder). Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |