|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Prima keuze Mijn iets oudere HDD bevalt nog immer prima Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Echt die iPodjes zijn zo geweldig fijn (nog eens extra fijn omdat ik ook nog een mac heb!) I am the 1%. |
|
Creative zen micro 5gb. Het is wel een fijn ding, maar mn oog is gevallen op een zen photo van 8 gigh.. |
|
quote: Die krijg ik ook bij mijn nieuwe telefoon abonnement |
|
Cheap-ass ding, gekregen als bonusje op 't werk. Met radio, dat dan weer wel. 256 MB geloof ik . Maar ik reis dan ook nooit meer met het openbaar vervoer, en met het vliegtuig ga ik ook bijna nooit. Ik zou dus ook niet weten waarom ik een duur ding zou aanschaffen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik heb een hele oude maar ben bij Creative aant kijken voor een nieuwe. You suck and that's sad |
|
Inovix mp3/4 helaas maar 2 GB, maar werkt verder perfect. Mp3/video/radio/fotofunctie. |
|
1tje waar muziek uit komt. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
Een iRiver van 256 Mb. Type weet ik niet, maar WAT een geluid dankzij de equalizer! Hij heeft een speciale metal-stand en dan komen de gitaren eruit RAZEN!! Liever heb ik weer een flash-player met meer ruimte, maar dan zeker weer een iRiver. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
still rokin' teh Creative Muvo 4gb Suck my piss |
|
Zijn er al mp3-spelers die FLAC kunnen behappen? Eigenlijk FLAC-spelers dus . [Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-12-2006 22:57] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Het is al een oude, maar hij doet 't nog steeds goed... en met 20 gig een leuke opslag capaciteit. |
|
geen idee welk merk maar 256 mb geloof ik, wel genoeg voor een treinreisje. luister toch vaak dezelfde cd heel vaak ipv veel verschillende dingen Je moeder. |
|
ipod nano |
|
Creative Zen Photo |
|
In het zwart, natuurlijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Is er sinds de introductie van de nieuwe iPods eigenlijk nog een fatsoenlijk alternatief? Ik zit te kijken voor een nieuwe mp3 speler, maar dan wel eentje met genoeg opslagruimte ( > 30 gig). Het enige alternatief wat ik zag was de Zen Vision:M 60 GB van Creative, maar sinds de nieuwe iPod Classic heeft de creative niet alleen minder opslagcapaciteit, is het apparaat groter, dikker en zwaarder, maar is hij ook nog eens duurder. Nieuwe iPod Touch ziet er ook wel tof uit trouwens, maar 16 gig is gewoon echt te weinig voor mij... Zenial |
|
Je kunt op 16 gig niet genoeg mp3 kwijt Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dat kan op zich best. Echter voor de variatie is meer wel zo fijn. 35 gig and still counting now. Heerlijk die shuffle en genre playlists |
|
Ik heb niet zo'n ding. Thuis klinkt alles beter en in het openbaar vervoer geniet ik van de stilte. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:Doe mij zulk openbaar vervoer! Ik heb mijn iPod juist gekocht vanwege de irritante bijgeluiden in de trein en de bus. |
|
OV is voor paupers, dus ik heb zo'n ding niet nodig |
|
quote: hehe, 's winters overdag is wel spooky; pikkedonker, gevulde bus, iedereen kijkt naar beneden en het is doodstil. Daar kan geen mp3-tje tegenop. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
mn broer heeft een Ipod nano imitatie meegenomen uit hongkong voor 10 euro hehe. ik snap nog niet echt hoe die werkt maar het is nog best een goed ding ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |