![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb nu een eigen skin ontworpen voor We, the Gods... Ik heb een preview ervan gezet op Deze site Gaarne jullie mening.... ![]() |
|
Thanks..... Ik zou hem best willen uitbreiden maar ik heb hem maar met een heel simpel programma'tje (Quickskin) in elkaar geflansd.... Moet me nog eens verdiepen in hoe verder die knoppen enzo aan te passen... ![]() |
|
Ziet er inderdaad heel erg gaaf uit ... ik zal eens kijken of ik dan een ZM-skin kan maken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 23-02-2001 9:42] ![]() |
|
Cool een ZM snik ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
He judge ... waar heb je die quickskin bouwer vandaan ?? ... kon hem op het internet niet vinden. ![]() |
|
quote: Wat heb jij een ZM snkikkel??? ![]() ![]() Een ZM skin is idd wel errug koel ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb hem gewoon opgezocht via www.softseek.com en dan gezocht op Quickskin. Een andere optie is zoeken op Winamp skin designer en dan heb je wat meer programma's ter beschikking. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het programma super simpel in elkaar zit. Je hebt maar 3 plaatjes nodig (in BMP-formaat) en daar bouwt hij dan een skin van... Om alles precies in de juiste verhoudingen te krijgen, heeft het me wel een uurtje of anderhalf aan Photoshop gekost. Succes Paul.... ben benieuwd... ![]() |
|
Ik ben even met skinamp aan de slag gegaan ... hier het resultaat: ![]() [update] Je kan hem downloaden op http://www.zwaremetalen.com/download/zwaremetalen.wsz [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 23-02-2001 16:45] ![]() |
|
Ziet er cool uit Paul... Ik zal dat Skinamp ook eens proberen te downen.. ![]() |
|
DAMN!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Nergens te vinden dat Skinamp..... ![]() |
|
via www.winamp.com op de developers afdeling kan je hem downloaden. ![]() |
|
Nog meer mensen hier die Sonique gebruiken? http://www.sonique.com Sonique 2 zit momenteel nog in de Beta fase en is zodoende nog niet optimaal, maar ziet er sowieso al zeer vet uit, en is qua decoding ook een van de best vindbare mp-3spelers. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Gewoon foobar2000: http://www.foobar2000.org Het enige dat-ie kan, is het afspelen van audio-bestanden, maar dat doet-ie dan goed ook. Ondersteunt (bijna) alle gangbare formaten, maar heeft een lekker kale interface, geen overbodige opsmuk, geen skins, niks... Maar aangezien je een programma als dit toch altijd in je system tray hebt staan, maakt het uiterlijk ervan eigenlijk ook helemaal niks uit... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik gebruik op mn workstation (op werk) winamp5 en die vind ik echt ultra kut en op mn laptop gebruik ik musicmatch 8 pro. Thuis luister ik geen mp3's Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
winamp 2.91 met een nightcrawler skin My madness, my sadness ![]() |
|
quote: Ligt het trouwens aan mij of is er nooit een winamp 4 geweest? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
ik zou het echt niet weten, ben er een jaartje tussenuit geweest ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
quote: Ik geloof dat dat een grapje van de makers is... Ik had ergens gelezen dat Winamp 5 de "goede" dingen van 2 met de "goede" dingen van 3 zou combineren en 2 + 3 = 5. Staat natuurlijk ter discussie of die "goede" dingen echt wel zo goed zijn... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
XMMS ![]() Of gewoon mpg123 via de command line natuurlijk. ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
pffff, nerd ![]() ![]() |
|
Help me if you can.. ![]() Bleh overmorgen ben ik gewoon computerloos.. Dan is het afgelopen met m'n nerderij. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Foobar heerst, ik ben van Winamp afgestapt omdat dit beter werkt naar mijn idee ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: heb het gedownload, maar het is wel erg spartaans vormgegeven... ![]() |
|
Ik gebruik Winamp met een zwart/rode slayer skin ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |