![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik heb een Packard Bell Funkey ofzo, is best een relaxt ding. ![]() |
|
Ipod video 30 Gb ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Een goedkoop prutsding met een ingebouwde accu, want bij mijn eerdere spelertjes werd ik er knettergek van om altijd een boodschappentas met batterijen overal mee naartoe te moeten slepen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Victory 512MB, veredelde usb stick voor €45,- Doe er al weer een tijdje mee. Bevalt best. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Ik heb nu nog een Creative Muvo met 1,5 GB aan opslag. Binnenkort krijg ik bij een nieuw telefoon abonnement een mp3 speler van Philips waar 30 GB op kan ![]() En nog een nieuwe telefoon erbij ook hehe. ![]() |
|
Pimp my Burzum. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Misschien leuk om te weten voor mensen die nog een keuze moeten maken, maar Wouter Bos heeft een iPod.. http://wjbos.hyves.nl/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Creative Zen Micro. 6 GB. Leuk ding. ![]() |
|
Zo'n Sony buttplug, 1 gig. Meer dan zat. Wel ontzettend gay dat de mp3's eerst in *.oma worden omgezet, om ze ze te kunnen afspelen. Penumbra hoards ye, God of revulsion ![]() |
|
quote:Ik heb de Creative Zen nano plus 1 gig en dat is opzich wel een goed apparaat. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Yeah, oerdegelijk, ik zei het toch. ![]() |
|
Qware 512mb, super goedkoop ding, werkt prima. ![]() |
|
Creative zen touch van 20gb, is alweer een paar jaartjes oud, maar voldoet nog steeds aan al mijn eisen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Geen 1 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Koop een Iaudio G3 van Cowon... topding. Ik heb zelf de 1gb variant. Op één AA batterij zo'n 40 tot 50 uur muziek. Geweldig geluid ook.... Kost wel wat, maar tja, dan heb je ook wat. ![]() |
|
quote:Same here ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Muti, er zijn HEEL VEEL soorten MuVo. Sommige MuVo's zoals de TX SE bestaan uit 2 helften, 1 is een USB stick die je in het andere steekt waar een batterij in zit. Lijkt me persoonlijk nogal bagger om een tweedelige speler te hebben iig. Ik denk dat je op dit moment geen betere deal zult krijgen voor een 1 of 2GB speler dan de Creative Zen V. Die komt heel erg goed uit de tests die ik heb gelezen. Heel klein, heel stevig gebouwd, krasbestendig, licht. 15 uur muziek per acculading. De Zen V Pro heeft ook radio en video maar schijnbaar is het behoorlijk onpraktisch om het daarvoor te gebruiken dus de Pro raad ik je af. Mocht je per sé radio en video willen, koop dan iets anders. Zen V 1GB €83 Zen V 2GB €110 http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=15283&nav=-1 ![]() |
|
quote: Zekers! (ik heb er zelf ook 1 en ben er erg tevreden mee) Alleen zijn er qua afmetingen, opties en prijs tegenwoordig betere deals. Zie mijn vorige post. ![]() |
|
Ik heb een IItronics, 1GB. Voldoet prima en was iets van 30 pond (45 euri). [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 21-09-2006 14:14] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Geluidskwaliteit van Cowon is altijd subliem. Alleen is de G3 al redelijk oud. Hangt er van af WAT je wil. Wil je 50uur muziek aan één stuk door beluisteren? Moet je per sé OGG beluisteren? Go for it. 1GB-spelers zijn er tegenwoordig veel kleiner, goedkoper en met kleurendisplay. ![]() |
|
iPod 20gb ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote: +1 ![]() ![]() |
|
Over 2 weken deze: ![]() Philips HDD6320 30 GB ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |