![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik maak niet echt gebruik van playlists, dus ja...het doet het ook wel, maar om nu over te stappen, nee. BTW, winamp 5 functioneert prima bij mij, Winamp 3.01 ofzo rukte compleet, vast lopende programmaatjes enzo... ![]() |
|
Winamp 2.0 met de expensive Hi-hi skin. Ziet er heel leuk uit, en is vooral duidelijk. Vind de 2.0 versie beter dan de 3.0 ![]() |
|
Creative Jukebox 2 met 10 gig. ![]() Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl ![]() |
|
quote: Dat was ook precies de bedoeling... Als ik goed geïnformeerd ben, heeft de programmeur van foobar eerst namelijk aan Winamp gewerkt, maar hij zal daar een beetje het heen-en-weer gekregen hebben dat er op een gegeven moment meer aandacht aan de skins en zo gegeven werd (een van de redenen waarom Winamp 3 zo f***ing sloom is...) dan waar het programma voor bedoeld was, namelijk het afspelen van audio-bestanden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
XMMS ![]() |
|
Foobar op aanraden van Skullfuck, en het bevalt me beter dan Winamp of de Windows Media Player. Hij lijkt echt nergens moeite mee te hebben, gaaf. Edit: En hij heeft echt een ander, beter, geluid, op de een of andere manier. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-01-2005 21:43] ![]() |
|
quote: ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Winamp. Iig alles behalve windows media player. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: helemaal correct. Maandje terug op WinAmp 5.07 overgestapt, na tijden op 2.91 te zijn blijven hangen (3 was echt KUT). Weet eigenlijk niet meer waarom ik 5 uiteindelijk wél wilde hebben. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik gebruik Music Match Jukebox. Werkt prima ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
mpio, zo'n lichtblauwe met zilver Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Computerprogramma: ik gebruik meestal gewoon Windows Media Player Apparaat: Philips HD100 met 15 gb geheugen, heb ik nou zon anderhalf jaar, bevalt goed, alleen gaat de accu naar mijn smaak wat te snel leeg. [Dit bericht is gewijzigd door Inquisitor Of Satan op 28-01-2005 14:38] ![]() |
|
Thuis: XMMS Onderweg: een iAudio M3L Werk: niks, wordt daar niet zo gewaardeerd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 28-01-2005 18:54] ![]() |
|
Thuis winamp 5 onderweg Beatzkey pro (512) ![]() |
|
Thuis: Winamp natuurlijk! Onderweg: Creative Zen Touch 20 gb ![]() |
|
Thuis : WMP uber allesch! ![]() on the road : Creative Zen Touch 20 gb ![]() ![]() ![]() ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
![]() ![]() |
|
heb dr al weer 18 gig aan zooi opstaan hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
ik 2 GB genoeg voorlopig ![]() |
|
Het is wat je verstaat onder mp3 speler, je hebt (1)mp3 spelers van die apparaatjes waar je oordopjes op aansluit (2)en je hebt nog software mp3 spelers zoals winamp 1- Victory mp3 speler 128mb, zwaar kut ding al zeg ik het zelf, dat was zo'n goedkoop ding bij de mediamarkt. 2- Jacob gebruikt itunes als software mp3 speler ![]() Heavy metal is the only thing that keeps me alive ![]() |
|
Weet iemand wat de goedkoopste mp3 spelers zijn met minimaal 2 GB geheugen die ook bruikbaar zijn om foto's van elke digitale camera met usb naar toe te schrijven (zonder dat je dus een computer bij je hoeft te hebben)? Ik zag ergens iets in een folder van Iaudio (een soort Ipod ding) met 4 GB voor 499 euro, daar noemde ze de bovenstaande functie 'usb on the go' .. ![]() |
|
4 gb voor 499 euro... dan kan je beter een ipodje kopen die van mij is 20 gb en koste 230 (of wast nou 320 euro).. perfect ding, ideaal om te gebruiken om bestanden mee te 'vervoeren'... sterker nog we hebben m via e zaak als portable harddisc gekocht/laten omschrijven op de rekening.... ![]() In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Winamp 5.05 en een iPod voor in de auto (met zo'n cassettebandjesinterface naar de radio) en voor tijdens het joggen. Fijn ding! ![]() |
|
RealPlayer. Is dat wat? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |