![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
I-river H320 ![]() |
|
Ik overweeg zeer hard om dit: http://www.paradigit.nl/pdf/10009068v.html juweeltje te kopen, de Aiwa HZ-WS 200. Iemand hier goede of slechte ervaringen mee? (hij speelt helaas geen ogg af) [Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 31-03-2005 10:56] And my marlboro light ![]() |
|
D'r zit geen equalizer op! Alleen maar drie presets. Dat kàn een fors nadeel zijn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Discman, moet ik anders weer al die cds gaan omzetten naar MP3... A fronte praecipitium, a tergo lupi. ![]() |
|
niet echt geheel ontopic: Maar zijn er ook wat EQ plugins bv voor winamp/WMP . Ik zal graag ene wat uitgebreidere willen hebben. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 10-04-2005 20:03] ![]() |
|
20 gig iPod... Doet het ook goed als agenda, adresboek en harde schijf. Eindelijk al mijn cd's in mijn zak, zonder moeilijk te lopen(tenzij ik moet poepen dan. ![]() Doet het ook goed als cd-wisselaar in de auto. [edit] Op de computer iTunes (spreekt voor zich - ik = macuser), quicktime voor snel knip en plakwerk, en vlc (open source ![]() [/edit] Ik rij micro$oft vrij ![]() [Dit bericht is gewijzigd door powertieke op 11-04-2005 19:03] "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
k heb n sony discman ![]() op mn cpu gebruik k Itunes player [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 11-04-2005 18:46] ![]() |
|
NOg steeds een I-pod 10 gig.. erg blij mee ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
moehaha creative zen jukebox met 20 gieg! ![]() |
|
gelukkig geen ipod, met z'n DRM en zeer korte batterij duur. Maar een IRiver, bedrijf dat wel goede en niet al te duur mp3spelers fabriceert "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
khad een time mp3 spelert van de media markt, zeer goede kwaliteit, ligt daarom nu ook in de sloot.... merken degenen die de wat duurdere spelers hebben ook een verschil in duurzaamheid van de plugingang? dat is bij mij altijd het eerste wat kapot gaat...logisch...vraag me ook af waarom er nog nooit wat op is gevonden....maar...vertel ![]() signature ![]() |
|
Ik heb nu +- 1,5 jaar een Creative Muvo 4gig. Opzich heerschend ding. Alleen het menu is heel vervelend op de fiets of tijdens het lopen. Te klein display e.d. Iemand tips?>? Alleen 4 gig of groter, geen I-pod! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 30-09-2005 19:51] Suck my piss ![]() |
|
heb er geen ![]() ik zweer bij een discman ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Een pentium 3 met 120 gig harddisk en winamp. Passen veel mp3'tjes op maar is wat moeilijk mee te nemen ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Dat zeg je nu ja "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik heb nog steeds een discman en daar red ik me uit-ste-kend mee. Heb helemaal geen zin om geld uit te geven aan iets anders zolang 'ie nog goed werkt. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
hehe ik heb nog een walkman met cassetebandjes :D gebruik hem amper meer trouwens want ik hou niet van muziek onderweg Je moeder. ![]() |
|
quote: Heb ik ook nog! ![]() ![]() ![]() |
|
ik voor het laatst vorig jaar, ook alweer tijdje terug. maar dat was meer als monitor tijdens opnames. gingen een cover opnemen maar de details moesten even doorgenomen worden maar dat gaat moeilijk als de één met een mix bezig is en de ander iets wil luisteren hehe Je moeder. ![]() |
|
geen, ik hou het bij de minidisk ![]() ![]() |
|
quote: dat is zoooo 2001 ![]() morgen nog risken? Je moeder. ![]() |
|
Mp3speler zijn gaaf! Waarom? -Mijn originele cd's blijven heel (onderweg wel eens cd's laten pleuren) -Geen ruimte gebrek. Ik kan tering veel albums mee nemen. En dus geen stapels cd's -Als mij mp3speler naar de kloten gaat, heb ik alle cd's nog. -Shuffle heerscht! druk maar eens 3 cd's in een cdspeler. Dat doe je gewoon niet. -Ze zijn klein. Een discman neem een hele binnenzak inbeslag. Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |