|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
BLUT AUS NORD Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Anathema is erg vernieuwend, elke plaat is weer anders maar tegelijkertijd weten ze ook dat typische melancholische sfeertje te houden, wat een unieke band is het toch ook Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Na de Silent enigma niet meer echt gevolgt maar Serenades & Christian Woman hebben mijns inzien zeker wel verniewing toe gevoegd. Moet het maar weer eens gaan beluisteren. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Christian Woman was van Typ o Negative Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
aaah Crestfallen ,haal idd het een en ander door elkaar. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Oh.. Crestfallen hun eerste ep everwake is een mooi nummer Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
vernieuwing in metal? voldoende, luister maar naar de Mad Capsule Markets, Düreforsög en vooral Melt Banana |
|
quote: wat moet ik me hierbij voorstellen Herbertus? Mad capsule markets klinkt vaag bekend. Vrij origineel, vernieuwd betwijfel ik dan toch: StrommoussHeld - Behind The Curtain - 2003 ensoph - opus dementiae - 2004 Band die ik wel erg vernieuwend vind is ephel duath. Met name de laatste cd. Dit Loopt een beetje in het straatje van Dillinger Escape plan. Niet echt metal dus maar wel zeer extreme stuff Bnrmetal: The lineup is now a full quintet, with founder Davide Tiso recruiting a diverse set of musicians for the band, hailing from backgrounds in hardcore, jazz, and progressive music. The new album with this lineup, The Painter's Palette, is set for a May/June 2003 release, and early reviews have been exceptional, as Tiso and crew are bent on blowing the doors wide open as far as what is acceptable in extreme metal. [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 11-12-2004 11:59] |
|
Verniewende bands zijn naar mijn mening: Lugubrum (lacht niet, ik ben bloedserieus!) Gorguts (vooral die 'Obscura') Demilich (de meest vernieuwende metal band op dit moment, hoewel hun muziek al wat ouder is volgensmij, maar dat is me niet helemaal duidelijk www.demilich.doesntexist.com) "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
blabla.. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 12-12-2004 8:53] spelfout weggehaald... |
|
Anders ga je even liggen. Oud Vuil. |
|
Zo te zien heeft Varanus em weer fiks hangen |
|
Die samples van de website van Mechanical Poet doen ook vermoeden dat dit weleens een vernieuwend bandje zou kunnen zijn: http://www.mechanicalpoet.net no text supplied |
|
Ze boren idd een nieuwe bron van ommeuinge gaye herrie aan ja ... gadver wat een kutherrie |
|
quote: ERG leuke band. Ik ga dit zeker opvolgen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
you got to be shitting me ... |
|
quote: Ik vrees van niet. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Wat is er trouwens "herrie" aan deze band. De nummers zijn pakkend en inventief én ze hebben een prima zanger. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Prima zanger?? Nha ja .. Smaken verschillen .. Maar als dit vernieuwend moet voorstellen krijg ik nachtmerries van de toekomst |
|
quote: "No future! No future!" When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
the future is dead, all hail the new future ... meer US sludge! meer Sloth's, meer Fistula's! |
|
quote: |
|
quote: Mad Capsule Markets is iets wat je, denk ik, het beste zou kunnen omschrijven als de vervolgstap op ministry. Melt Banana is vrij onmogelijk te omschrijven. Het heeft harde gitaren, en vaak razend snelle drums, maar daarbij houdt de vergelijking met bekende metal dan ook wel op. Gewoon gaan luisteren dus! Düreforsög is een deense band die 3 cd's uit heeft en op iedere cd anders klinkt. Het gaat mij vooral om hun eerste album, 'Knee'. Die ik voor het gemak omschrijf als een mix tussen Primus en Deathmetal, maar dan nòg een tikkeltje vreemder... |
|
Hm, vernieuwing in metal... Kan ik daarbij Apocalyptica meerekenen? Is toch ook wel iets verniewends.. metal op cello..? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |