|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
en bestaat al jaren ... |
|
Jenje's kutkop wordt steeds dikker. Een beste vernieuwing, zou ik zeggen. |
|
|
|
quote: Da's geen vernieuwing, dat is een ontwikkeling. |
|
Nee man! KANKERRRR |
|
Hoi Jangens! Oh god mijn galajurk. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 17-12-2004 17:06] |
|
|
|
jij bent al helemaal geen metal en laat staan vernieuwend |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 17-12-2004 17:07] |
|
JIJBENTZIELIG. Jullie zijn allemaal negers! |
|
|
|
quote: Mijn kanker is geneesbaar. Jouw AIDS daarentegen.. Jullie zijn allemaal negers! |
|
|
|
quote: Het gaat er niet om of het gay is, maar of het vernieuwend is. no text supplied |
|
.. en dat is het niet .. Links en rechts jatten = niet vernieuwend ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-12-2004 21:13] |
|
Dat is de zoveelste US sludge band ook niet... no text supplied |
|
Waar jatten die dan .. |
|
Ze zullen niet allemaal direct jatten, maar bij vernieuwing denk ik persoonlijk meer aan het creƫren van een nieuw geluid (of het combineren van diverse stijlen), een ander genre e.d. en dus niet aan meer bands in hetzelfde genre. no text supplied |
|
Soilent Green heerst Wanneer komt er weer nieuw spul, ik moet het nu "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wat is dat Dol Ammad vaag zeg. Ik heb zojuist hun demo gedownload, maar op het eerste gehoor lijkt het echt geen combinatie, die klassiek klinkende koorzang met die modern klinkende electronica. Ik ga nog ff luisteren. Kijken of ik er aan kan wennen... edit: Aargh... Ik word niet snel ergens nerveus van, maar dit lijkt toch wel in die opzet te slagen... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 21-02-2005 21:02] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |