|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Zit er nog vernieuwing in de metal? Allereerst, hoe definieert men 'metal'. Als extreme hard-rock met distorted gitaren en een overdaad aan tempowisselingen? Dat is al lang niet meer waar. Zodra de termen doom-, thrash-, black- en deathmetal hun intrede deden en geaccepteerd werden is er toch al sprake van vernieuwing? Denk je echt dat Darkthrone een eeuwige repetitie van Soulside Journey zal blijven? Wat toont ons de geschiedenis? Wat is de aard van weldenkende, intelligente mensen? (Wrong crowd, I know) Ik zeg: Topic -> Dicht. |
|
quote: Dat lijkt me een pré, hier op ZM. |
|
quote: "are we gay?" "no your not gay" Suck my piss |
|
quote:Zelfs sommige kutplaten van toen zijn nu kvlt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kut is tijdelijk |
|
Misschien wordt jij ook op een dag een toffe peer bedoel je? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee dat mijn Lord ov Kaasschaaf project over 15 jaar gewaardeerd wordt. Het ging over muziek, niet om persoonlijkheid, ik ben gaaf geboren. |
|
quote:Daarna ging het snel bergafwaarts Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |