|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Straight metal? |
|
recht to recnt aon (normaalmetal?) |
|
Wat een kutbands, maar ik kom wel ff Striem'n op de pokkel 1227 |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1093398 eej dat zijn toch niet die lui uit dronrijp toch? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bezetan komt uit Dronrijp. En Toiletation heeft ook enkele mensen uit Dronrijp in de geledederen. Hoezo? |
|
Dronrijp... fuck daar ben ik nog eens geweest toen Sublustris daar met die gasten (toiletation) moest spelen. Een kuteind lopen vanaf het station (lag ergens tussen twee dorpen in) en een bushalte tegenover die kroeg waar het was... en wij besloten te gaan lopen. Bier met een kartonnen schuimlaag, een enorm meurende wc, maar wel gezellig. Naarmate het bier vloeide. De terugreis naar Leeuwarden was ook hilarisch. Maar om on-topic te blijven... ik resideer niet meer in L'warden, dus moet ik dit aan mij voorbij laten gaan. |
|
Hahaha, dat was ook denk ik het enigste metal concert in Dronrijp. En tevens de eerste toiletation gig ooit.(van de 3 tot nu toe, het moet exclusief blijven). |
|
Cool, legendarisch dus... Wat wel prettig was, was dat Death in L'warden kwam spelen toen ik er net een maand woonde. Door de jaren wel toffe optredens gezien daar (Schaaf); Death, Fear Factory, Kreator, Moonspell. Speelt er nog wel eens wat? |
|
Ja Intestterror natuurlijk 11.45: restate my assumptions |
|
In Schaaf?? |
|
nee, Gloppe, kan je niet lezen ? Will there ever be a better icon than myself? |
|
nounou karin, dat is ook niet erg aardig 11.45: restate my assumptions |
|
quote: DUS: Of er nog wel eens metalbands in Schaaf spelen? Mijn vraag werd dus niet goed geïnterpreteerd, Karin!! |
|
quote: WTF welk jaar was dit alles Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
dat was in 1998. Death speelde toen met Benediction en nog een band waar ik de naam niet meer van weet. Staat ook niet op het entreekaartje die ik nog heb. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
wanneer heeft Kreator in LWD gespeeld dan? *vind tijdmachine uit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Death was idd in 1998. met Benediction en Pre Mortem (nl/rip). Fear Factory was in 1999 en Kreator, samen met Moonspell, in 2000. Als ik het goed heb. Tijdje terug dus alweer... |
|
Hehehe,toiletation.Bijzonder leuk destijds met gronibard. Zalen schaaf;laatste goeie concert daar was dat festivalletje met ancient rites en blood red throne toch??Is alweer effe een poosje terug(of ik moet iets gemist hebben..)dus tijd voor weer wat lawaai daar spelfout weggehaald... |
|
tis in de gloppe trouwens Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dat had ik begrepen,maar ik las zo hier en daar stukkies over schaaf.. spelfout weggehaald... |
|
word tijd dat er weer eens wat bekende bands in LWD(friesland) komen. Hate eternal en co in drachten is afgelast. Six feet under en fleshcrawl in het bolwerk gaat niet door. even als Rotting Christ, godverdomme!!!!! Hate eternal ging godverdomme niet door omdat Vera weer eens dwars lag ze wouden niet dat ze in drachten zoudne spelen anders zouden ze niks meer van metallysee boeken! hier is verdomme nooit een flikker te doen! Tijd voor HELL OF THE NORTH!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Tsja idd. Het Bolwerk is niet meer wat het geweest is net als Kiehool in Bergum. Dan blijft er hier bar weinig over Maar ik ben wel blij dat Groningen maar een dik half uur rijden is voor mij, want Vera heerscht de pan uit! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
jullie moeten niet zo miepen en gewoon komen godvertammoo!! Striem'n op de pokkel 1227 |
|
eej must un skop onder dien bilg he seun! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Mocht ik echt écht niks beters te doen hebben...dan kom'k wol efkes lâns! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |