|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er, gegarandeerd |
|
Hmm...Den Bosch, moet te doen zijn. Wat denk je Twan, zullen we Marcel eens lief aankijken? Waag eens een dansje! |
|
Pfff, W2 optredens zijn altijd ruim op tijd afgelopen om de trein te halen hoor Laatste trein naar Tilburg vertrekt om 0:08. Ik vermoed dat Finntroll rond 22:00 begint te spelen, dus dat zal wel goed zitten. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 11-02-2004 18:51] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
De 18e spelen ze ook in de Melkweg te Amsterdam. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Even Kramy mobiliseren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
den bosch is erg ver van zwolle weg of niet? (ik ben niet echt aardrijkskundig ingesteld, lees: echt niet) we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
bedankt voor het reageren... dat is nderdaad wel ver... poe hej... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: ah mietje, ik woon ook in zwolle en ga ieder weekend langs den bosch naar nog verder in het zuiden en weer terug zwolle - utrecht - den bosch, 1,5 uur ofzo? Je moeder. |
|
quote: Ja, maar neuken is uiteraard ook veel leuker dan finntroll bekijken Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Wie gaat er dan ook in Zwolle wonen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ja en misschien dat karin het wel interessant vind maar we hebben beiden finntroll al eens gezien. ben alleen benieuwd hoe ze nu zijn, toen ik ze zag waren ze namelijk nog in originele bezetting (wacken 2001). Je moeder. |
|
quote: beter dan zo'n onbereikbaar gat net buiten zwolle Je moeder. |
|
Ja, maar ik had het ook niet tegen jou... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik wil ensiferum zien, finntroll op xmass vond ik beetje tegenvallen door de nieuwe zanger... ik weet nog niet of ik naar de melkweg of den bosch ga "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ensiferum lijkt me ook zeer cool om te zien, Finntroll ook wel, nog nooit live gezien, maarre, beetje ver weg allemaal, als ze nou naar groningen kwamen... *hoopt* NP: Everon - Men Of Rust For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ensiferum :D hoop alleen dat hun nieuwe zanger goed is, aangezien hun oude weg is gegaan omdat ensiferum anders niet samen met finntroll kon touren. Finntroll was ook aardig op Xmass fest |
|
Ik ga hier ook zeker bijzijn!!!!! Zenial |
|
Lijkt mij ook heel erg leuk alleen Den Bosch vind ik weer net iets te ver weg helaas Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Ik ben kei goed! De andere data in Nederland zijn donderdag 15 april 21:00 De Bosuil, Weert en zondag 18 april 20:00 Melkweg, Amsterdam (oude zaal) Feest |
|
quote: uh leg eens uit..? Je moeder. |
|
amsterdam dan maar ! Ensiferum here I come! Bruce Banner |
|
Finntroll! Ik ben erbij! UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april. |
|
quote: van www.ensiferum.com: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Twamby op 12-02-2004 19:03] |
|
quote: ah oke ik zat namelijk al te denken aan sappige ruzies rellen en roddels Je moeder. |
|
Ik ga wel. Zal de 1e keer zijn om Ensiferum live te zien. Is het nog op een andere manier te reserveren dan via de ticket service? 2 x ong. 4 euro reserveringskosten grmbhl |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |