IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Finntroll + Ensiferum + the Wake, 16-04-2004, W2, Den Bosch Vorige pagina | Volgende pagina
she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-04-2004 13:31 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

jani

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 18-04-2004 13:31 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2004 18:58 schreef The Grand Wazoo het volgende:
Mijn foto's moeten nog ontwikkeld worden (van de concerten van Finntroll+Ensiferum ennnnnnnnnnnnnnnnnnn Foto's van mij met de bandleden :'D :'D) (We hebben later nog ff met de leden gepraat, (nouja wat heet 'praten', :s dat was een beetje vaag, van die halve gesprekken, zo van 'Hi. Good show. Yeah. I like your band. Yeah. Wanna take a pic? Yeah! :p) en foto's gemaakt )

hehe ik heb betere gesprekken gehad met de heren van ensiferum

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-04-2004 13:33 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 18 april 2004 13:31 schreef Digerdoden het volgende:
haha gekke mensen dat t zijn....heb nog vodka met ze zitten zuipen backstage

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 18-04-2004 13:58 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 13:33 schreef she_devil het volgende:
haha gekke mensen dat t zijn....heb nog vodka met ze zitten zuipen backstage

gezellig
had ik ook wel gewild

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-04-2004 15:00 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 18 april 2004 13:58 schreef Digerdoden het volgende:
gezellig
had ik ook wel gewild
had je mee moeten gaan moet je wel tegen rennende finnen in sloggi's kunnen

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 18-04-2004 15:00]

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 18-04-2004 15:02 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:00 schreef she_devil het volgende:
had je mee moeten gaan moet je wel tegen rennende finnen in sloggi's kunnen

had me dan geroepen!

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-04-2004 15:04 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 18 april 2004 15:02 schreef Digerdoden het volgende:
had me dan geroepen!
volgende keer zal k roepen...

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 18-04-2004 15:06 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Zeg Mark, wanneer is je ban opgeheven?

Kweenie. Ergens volgende week ofzo.

Jullie zijn allemaal negers!

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 18-04-2004 15:07 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:04 schreef she_devil het volgende:
volgende keer zal k roepen...

ze zeiden tegen me dat ze nog wel een keer naar nederland wilden komen dit jaar.. dus wie weet

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 18-04-2004 17:35 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 13:21 schreef Y Draig Goch het volgende:
Nog een paar uur en dan is het mijn beurt om ze te zien.
Ik zie je vanavond homeau

F*ck hippies

Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 18-04-2004 18:26 by Saelwen Wijzig reactieProfiel van SaelwenQuote dit bericht

Ik kende alleen Finntroll toen ik ging. zeer geslaagd The Wake... sja, wat moet ik daar over zeggen... ? Ik denk dat ik mn mond maar houd, ik wil geen mensen beledigen. Maar van Ensiferum sloeg ik echt achterover. Waz zeer zeker wel koowl Hoop datk ze vaker kan zien.

A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...

The Grand Wazoo
Koekje :'D
Usericon van The Grand Wazoo
Posted 18-04-2004 18:28 by The Grand Wazoo Wijzig reactieProfiel van The Grand WazooQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 13:31 schreef Digerdoden het volgende:

Zoals ik al zei, dat lag ook aan mezelf, ik wist niks te lullen haha kvoelde me nogal ..:/ vaag.

Hm, kvond wel goed zo
Gesprekken die ik had met Dark Tranquillity vond ik goed zat (dat was echtt gaaaf! 15 november vorig jaar)

@Saelwen: Heeelemaal met je eens!

[Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 18-04-2004 18:29]

Masturbation is not the same.

Darkfantasy
Usericon van Darkfantasy
Posted 18-04-2004 20:08 by Darkfantasy Wijzig reactieProfiel van DarkfantasyQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_natasja

Hmm wij zouden naar Finntroll e.d in de biebop gaan maar we hadden de bus gemist en daardoor ook ons vervoer ernaartoe gemist Dus toen zijn we maar niet meer gegaan helaas, naja volgende keer beter...

Speak no more lies, It 's your turn to die.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 19-04-2004 1:28 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik zou dan gewoon de volgende bus pakken

Winter is coming

Manifest
Usericon van Manifest
Posted 19-04-2004 8:54 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ensiferum en Finntroll speelde zeer goed. The wake was echter saaie standaard Gothenburg death metal.

F*ck hippies

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 19-04-2004 11:01 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 18 april 2004 17:35 schreef Manifest het volgende:
Ik zie je vanavond homeau

Toevallig nu ook pijn in elk lichaamsdeel dat je bezit van het intensieve humpapa-dansen?

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Y Draig Goch
Posted 19-04-2004 11:03 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 18 april 2004 13:24 schreef Tormented soul het volgende:
[offtopic] De lyrics van Greyswan staan al weken in die topic, heb je ze al gezien? [/offtopic]

Ja, mijn dank is zeer groot.

Saelwen
Usericon van Saelwen
Posted 19-04-2004 16:50 by Saelwen Wijzig reactieProfiel van SaelwenQuote dit bericht

ik heb 's nagedacht over "Ensiferum". Aangezien ik die naam aan iedereen wel 3x heb gevraagd Volgens mee betekent het "zwaarddragend". Ensis=zwaard, namelijk. En "ferum" is een ppp (of ppa ) van ferre, geloof ik. Geen flauw idee of iemand nou weet waar ik het over heb, maar zo ja: kan iemand dit bevestigen? Zou namelijk wel koowle nama zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Saelwen op 19-04-2004 16:51]

A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-04-2004 16:52 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 april 2004 16:50 schreef Saelwen het volgende:
kheb s nagedacht over "Ensiferum". Aangezien ik die naam aan iedereen wel 3x heb gevraagd Volgens mee betekent het "zwaarddragend". Ensis=zwaard, nmlk. En "ferum" is een ppp (of ppa ) van ferre, geloof ik. Geen flauw idee of iemand nou weet waar ik het over heb, maar zo ja: kan iemand dit bevestigen? Zo ja; zou wel koowle naam zijn

is ferrum (ofzo..) niet IJZER?

dsan is het nl. gewoon Sword of Steel

Bruce Banner

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-04-2004 16:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ferro = ijzer .....

Manifest
Usericon van Manifest
Posted 19-04-2004 17:13 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 11:01 schreef Y Draig Goch het volgende:
Toevallig nu ook pijn in elk lichaamsdeel dat je bezit van het intensieve humpapa-dansen?
Niet echt, ik ben het gewend .
Vandaag maar weer eens eleskaietttt aanzetten, om uit mijn nog steeds voortdurende ochtendhumeur te komen.

F*ck hippies

Saelwen
Usericon van Saelwen
Posted 19-04-2004 17:25 by Saelwen Wijzig reactieProfiel van SaelwenQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 16:52 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
is ferrum (ofzo..) niet IJZER?

dsan is het nl. gewoon Sword of Steel

Ferrum is inderdaad ijzer. Maar tis ensiferum met 1 r. Dat maakt t weer heel anders. bovendien klopt de naamval dan niet. Nee, sword of steel is 't niet. Volgens mij ist echt zwaarddragend. Of sword-carrying, als je dat fijner vindt

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 19-04-2004 17:27 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

vraag het volgende keer aan de heren zelf, dan weet je het

Do androids dream of electric sheep?

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 19-04-2004 17:47 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Volgens mij was een ensiferum een genezingsdrankje. Kan er naast zitten.

Kristof, weet jij misschien hoe lang Metalfan nog plat ligt?

Jullie zijn allemaal negers!

Y Draig Goch
Posted 19-04-2004 17:53 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 19 april 2004 17:13 schreef Manifest het volgende:
Niet echt, ik ben het gewend .
Vandaag maar weer eens eleskaietttt aanzetten, om uit mijn nog steeds voortdurende ochtendhumeur te komen.

Hehe, hier heeft forsvinn du som lyser me van mijn ochtendhumeur afgeholpen.

Live is dat nummer toch wel 1 van mijn favorieten geweest.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com