|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Zwaarddragers, staat op http://www.ensiferum.de/ (onder het kopje "band" ) Ik ben er gister in amsterdam heen geweest, The Wake sprak mij niet echt heel erg aan, dus daar zeg ik maar voor de rest niks over. Toen begon ensiferum, het begon gelijk goed met een erg mooie intro en een nieuw nummer, die erg goed klonk, toen aardig wat nummers van hun eerste album en nog 2 nieuwe, ensiferum was echt heel erg goed, ik vond hun ook het hoogtepunt van de avond. Finntroll was ook weer gezellig en leuk, alleen ik irriteerde me vreselijk aan aan aantal mensen in de pit (voor de gene die daar heen waren, die mogolen die geen tshirt aan hadden) het waren volgens mij een groepje vrienden die elkaar opzettelijk zo had mogelijk het publiek in probeerde te gooien, en dat was echt zwaar kut. maar voor de rest was finntroll erg goed. |
|
koowl! Ik ben wel goed in Latijn! A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
|
hmm ben er ook maar heen geweest (gister) totaal mijn muziek niet maar ok. (maat van me vroeg of ik meeging) heb de hele tijd maar wat langs die pit gestaan om mn bier te beschermen (wat niet lukte verdomme) hahaha ja die lui hebben we een paar flinken klappen verkocht. die lui waren gewoon irritant en wouden alleen maar opvallen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Idem, de rest van je verhaal ook idem eigenlijk Na een tijdje zijn wij maar aan de zijkant gaan staan zodat we nog een beetje fatsoenlijk konden headbangen zonder in de pit te komen. (en hoe verder weg ik bij blote zwetende mannen ben hoe beter ) [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 19-04-2004 20:10] Zenial |
|
quote:Of hadden gewoon plezier F*ck hippies |
|
ach ja plezier , lui tegen hun kop slaan die er niks mee te maken hebben Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wou dak vanavonn in essen was wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:O, je bedoeld zeker die gozers die zonder t-shirt iedereen beukte ook die niet in de pit stonden.. F*ck hippies |
|
quote: ook Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Essen in duitsland of Essen in belgie? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: jani? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Die halfnaakte gasten waren maar niks, een groot gedeelte van het zweet op mij kwam van hen af. Een uiterst onsmakelijke gedachte. Ensiferum en Finntroll waren geweldig, The Wake heb ik gemist. |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ik en lain waren niet in amsterdam gelukkig "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: in den bosch is al genoeg gezweet! kutpitters! maar ze hebben mijn kisten vaak genoeg in hun rug en knieholtes gevoeld! @ Digerdoden Bruce Banner |
|
quote: een mongool met spikes aan zal zich wel rot gevoeld hebben toen hij opeens uit de pit vluchtte "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Zijn er nog foto's gemaakt die nou ergens op internet staan ofzo? |
|
quote:Op www.vampire-magazine.com staan live recensies met fotoos van de optredens in Den Bosch en Weert. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |