IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Finntroll + Ensiferum + the Wake, 16-04-2004, W2, Den Bosch Vorige pagina
Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 19-04-2004 17:56 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 17:53 schreef Y Draig Goch het volgende:
Hehe, hier heeft forsvinn du som lyser me van mijn ochtendhumeur afgeholpen.

Live is dat nummer toch wel 1 van mijn favorieten geweest.
Concert ging wel erg goed. Ik vond alle nummers wel heerschend. Zelfs nog segersang

F*ck hippies

Twamby
Usericon van Twamby
Posted 19-04-2004 18:07 by Twamby Wijzig reactieProfiel van TwambyQuote dit bericht

Zwaarddragers, staat op http://www.ensiferum.de/ (onder het kopje "band" )

Ik ben er gister in amsterdam heen geweest, The Wake sprak mij niet echt heel erg aan, dus daar zeg ik maar voor de rest niks over.
Toen begon ensiferum, het begon gelijk goed met een erg mooie intro en een nieuw nummer, die erg goed klonk, toen aardig wat nummers van hun eerste album en nog 2 nieuwe, ensiferum was echt heel erg goed, ik vond hun ook het hoogtepunt van de avond.
Finntroll was ook weer gezellig en leuk, alleen ik irriteerde me vreselijk aan aan aantal mensen in de pit (voor de gene die daar heen waren, die mogolen die geen tshirt aan hadden) het waren volgens mij een groepje vrienden die elkaar opzettelijk zo had mogelijk het publiek in probeerde te gooien, en dat was echt zwaar kut. maar voor de rest was finntroll erg goed.

Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 19-04-2004 18:23 by Saelwen Wijzig reactieProfiel van SaelwenQuote dit bericht

koowl! Ik ben wel goed in Latijn!

A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...

Orion
Usericon van Orion
Posted 19-04-2004 19:41 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmm ben er ook maar heen geweest (gister) totaal mijn muziek niet maar ok.
(maat van me vroeg of ik meeging)
heb de hele tijd maar wat langs die pit gestaan om mn bier te beschermen (wat niet lukte verdomme)
hahaha ja die lui hebben we een paar flinken klappen verkocht.
die lui waren gewoon irritant en wouden alleen maar opvallen

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-04-2004 20:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 april 2004 18:07 schreef Twamby het volgende:
Ik ben er gister in amsterdam heen geweest

Idem, de rest van je verhaal ook idem eigenlijk
Na een tijdje zijn wij maar aan de zijkant gaan staan zodat we nog een beetje fatsoenlijk konden headbangen zonder in de pit te komen. (en hoe verder weg ik bij blote zwetende mannen ben hoe beter )

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 19-04-2004 20:10]

Zenial

Manifest
Usericon van Manifest
Posted 19-04-2004 20:13 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 19:41 schreef Orion het volgende:
hmm ben er ook maar heen geweest (gister) totaal mijn muziek niet maar ok.
(maat van me vroeg of ik meeging)
heb de hele tijd maar wat langs die pit gestaan om mn bier te beschermen (wat niet lukte verdomme)
hahaha ja die lui hebben we een paar flinken klappen verkocht.
die lui waren gewoon irritant en wouden alleen maar opvallen
Of hadden gewoon plezier

F*ck hippies

Orion
Usericon van Orion
Posted 19-04-2004 20:16 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ach ja plezier , lui tegen hun kop slaan die er niks mee te maken hebben

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-04-2004 20:17 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

wou dak vanavonn in essen was

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Manifest
Usericon van Manifest
Posted 19-04-2004 20:18 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 20:16 schreef Orion het volgende:
ach ja plezier , lui tegen hun kop slaan die er niks mee te maken hebben
O, je bedoeld zeker die gozers die zonder t-shirt iedereen beukte ook die niet in de pit stonden..

F*ck hippies

Orion
Usericon van Orion
Posted 19-04-2004 20:32 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 20:18 schreef Manifest het volgende:
O, je bedoeld zeker die gozers die zonder t-shirt iedereen beukte ook die niet in de pit stonden..

ook

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 19-04-2004 21:44 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 20:17 schreef she_devil het volgende:

Essen in duitsland of Essen in belgie?

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-04-2004 21:44 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 20:17 schreef she_devil het volgende:

jani?

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Tronc
Usericon van Tronc
Posted 19-04-2004 21:50 by Tronc Wijzig reactieProfiel van TroncQuote dit bericht

Die halfnaakte gasten waren maar niks, een groot gedeelte van het zweet op mij kwam van hen af. Een uiterst onsmakelijke gedachte.
Ensiferum en Finntroll waren geweldig, The Wake heb ik gemist.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-04-2004 0:05 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 19 april 2004 21:44 schreef Digerdoden het volgende:
jani?

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-04-2004 0:10 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 21:50 schreef Tronc het volgende:
Die halfnaakte gasten waren maar niks, een groot gedeelte van het zweet op mij kwam van hen af. Een uiterst onsmakelijke gedachte.
Ensiferum en Finntroll waren geweldig, The Wake heb ik gemist.

ik en lain waren niet in amsterdam gelukkig

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-04-2004 0:17 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 april 2004 0:10 schreef Digerdoden het volgende:
ik en lain waren niet in amsterdam gelukkig

in den bosch is al genoeg gezweet! kutpitters! maar ze hebben mijn kisten vaak genoeg in hun rug en knieholtes gevoeld!

@ Digerdoden

Bruce Banner

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-04-2004 0:19 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 0:17 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
in den bosch is al genoeg gezweet! kutpitters! maar ze hebben mijn kisten vaak genoeg in hun rug en knieholtes gevoeld!

@ Digerdoden

een mongool met spikes aan zal zich wel rot gevoeld hebben toen hij opeens uit de pit vluchtte

ZupaZwami
Usericon van ZupaZwami
Posted 01-05-2004 14:15 by ZupaZwami Wijzig reactieProfiel van ZupaZwamiQuote dit bericht

Zijn er nog foto's gemaakt die nou ergens op internet staan ofzo?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-05-2004 14:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2004 14:15 schreef ZupaZwami het volgende:
Zijn er nog foto's gemaakt die nou ergens op internet staan ofzo?
Op www.vampire-magazine.com staan live recensies met fotoos van de optredens in Den Bosch en Weert.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com