|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, voor een Thyrfing-fan wel te verwachten (neem ik maar even aan) Mijn av gaat niet zozeer om de cd tho, als wel om de afgebeelde troll :') Masturbation is not the same. |
|
Joost! poster poster poster posterposter poster poster posterposter poster poster posterposter poster poster posterposter poster poster posterposter poster poster posterposter poster poster poster poster Ensiferum gaat heerschen! Bruce Banner |
|
Joost, Sophia gaat mee, Joost, Sophia gaat mee!!! Waag eens een dansje! |
|
quote: Weet het En ja ik neem die poster mee [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 13-04-2004 12:03] |
|
dat wordt gezellig as vrijdag!! |
|
Ja, ik ga mee! Ja, ik ga mee! Hep tr zin in! Hopen dak nog een kaartje kan krijgen :S Moet ik vanmiddag ff kijken, anders ben ik dood... Maar t gaat vast ammel goed komen! :D A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
|
Ik zal er ook zijn. |
|
heb er zin in hopelijk is het niet al te laat afgelopen want de treinen rijden klote na 23.30 "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: als je maar niet naast me gaat pitten als ik sta te headbangen Bruce Banner |
|
quote:Is goed hoor. |
|
oei ik denk dat ik de Aina poster ga vergeten |
|
quote:Hey, doe eens niet! Dan kan ik 'm niet afpakken! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik ben dr misschien vrijdag zzz |
|
quote: Je kunt me ook gewoon gratis meenemen nar ZM fest, dan praten we er nietmeer over |
|
Het was erg gaaf in Weert! Wat is Ensiferum ook een belachelijk goede band trouwens... heersgitarist ook! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
nt trug van de bosuil ! t was super vet !!!!!heb me rot gelachen met die gasten...morgen weer lampkes doen in Den Bosch! gaat er iemand uit de buurt van weert? [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 16-04-2004 7:42] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: je bent er straks in The Woods bij? *zoekt She Devil, een zorgvuldig uitgezocht pakket knuffels voorbereid* Bruce Banner |
|
Zal er vanavond ook bij zijn. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: *Lainedil en Helmet zullen proberen VV niet omver te lopen in onze ÜberWarriorness Bruce Banner |
|
quote:Hey cool! Tot vanavond dan! quote:"But my Lady, it was a mere accident. Noble warriors as ourselves would never try to somp on a fair... Drow!?!" I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ben ook gisteren geweest. Finntroll was weer geweldig en Ensiferum was ook best leuk. The Wake ging wel, niet echt heel boeiend |
|
*niet happen, niet happen* Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
zoo ik ben dr vanavond ook, tot metaal ! zzz |
|
quote: Cool, tot vanavond! Waag eens een dansje! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |