|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
kheb wel een hoop zm homos gezien maar morke volgens mij niet |
|
Wie nog meer dan? Elfennicht? Stink Floyd? DeZipMe? BlameMe? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
zucht, dat ik nog de kracht heb om hier te posten. Iig geval was het erg leuk! Finntroll speelde goed En de lampkes door she devil was ook goedhoop ZMérs gezien. daarna nog even naar de extase geweest, ook erg top. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Urgh! Hell yes... ik ben kapot! Dat was fucking gaaf! Heerlijke band blijft Finntroll toch! Ensiferum wist ook positief te verrassen! Heerlijk! En net nog 'even' in Extase de boel op stelten gezet. Goeie muziekjes voor de verandering! quote:Euh.. ehm... blame it on she_devil! Die vertelde mij pas toen ik binnen was dat we makkelijk de trein gingen halen, als ze dat nou eerder gemeld had dan had iedereen het geweten quote:Beter opletten, broekie quote:Mushroom! Mushroom! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wat VRESELIJK vet was het!! Ensiferum heeft me erg verrast! Ik kende ze al wel, maar live echt geniaal om te horen. Finntroll.. ja wat kan je daar nou nog over zeggen Gebeukt, blauwe plekken, schrammen, spierpijn, dingen verrekt enz enz enz Oftewel: Een zeeeer geslaeghde avond! Ohja. Wasted en bezopen En een hele gare keel. Te hard meegelald. (ja dat was ik) [Dit bericht is gewijzigd door conorach op 17-04-2004 5:11] |
|
quote: BadgerBadgerBadgerBadgerBadgerBadgerBadgerBadgerBadgerBadgerBadger Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
LOL! Poggwyd, Rootbaert en ik rijden net terug uit Leeuwarden (BM Desacration Fest) en gaan ongeveer 45min. geleden bij een pompstation bij Den Bosch tanken. Komen we wat metals tegen bij de broodjes in de Texaco shop. Taal is niet nederlands dus vraagt een zatte Rootbaert: "Hey where are you guys from?" Gast vol vlechtjes: "We're from Finland man! Fintroll, you know?" Root: "Ohhhh nevermind, we went to see some really good bands!" [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 17-04-2004 5:53] |
|
Finntroll was erg gaaf, hoewel ik Ensiferum beter vond spelen. The Wake was best leuk, vooral het Engels van die zanger Ook nog wel een aantal ZM'ers tegengekomen, al met al een gezellige avond Waag eens een dansje! |
|
The wake vond ik niet echt boeien. Ensiferum was heel tof. En Finntroll heersde de pan uit (alleen moest ik halverwege weg ) En een heleboel zm'ers tegengekomen en ik heb idd ook kleine putjes in mijn armen staan (en zelf in m'n gezicht) van mensen die met spikes in de pit stonden. |
|
vond bij ensiferum aleen die zwart geverfte tepels beetje nep |
|
quote: Volgens mij waren ze een beetje blond en dachten ze dat ze drie tepels hadden. |
|
zow dat was zeker gezellig gister! the wake vond ik niet zo veel aan, maar ensiferum en vooral finntroll waren heel tof! |
|
RRRUUIIIIGGGG ! wowww wat n hoop zmmers !! en n flink stuk drukker dan donderdag in de Bosuil.... volges mij is SQT idd de enige die k niet heb gezien maar k heb veel backstage gezeten op t laatst....gezellige mensen die finnen... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
was een gaaf feestje irritant die mensen met spikes in de pit eentje sloeg me in m`n maag maar nadat ik hem teruggepakt had ging hij ver buiten de pit staan ensiferum was erg gaaf, heb tijdens finntroll nog ff met de gitarist, toetseniste en bassist staan lullen.. zijn erg gezellige mensen ik vroeg ze of ze iets over dat optreden met moonsorrow in augustus iets wisten, maar ze hadden nog niets van hun manager ofzo gehoord.. dus best jammer, had ze zeker nog wel een keer willen zien dit jaar heb nog best wel veel ZMèrs gezien, Tormented soul, vodevilicious, helmet, she_devil, leenmedildo, conorach, pandora en voor de rest volgens mij nog wel een paar maar die ben ik vergeten "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Wat een heerlijke avond! Vette muziek, leuke mensen, goede sfeer en nogmaals vette muziek! Na een treinreis met een zooi Tilburgers en ZM gespuis kwam ik aan bij W2. Al vrij snel begon The Wake te spelen en volgens mij was ik een van de weinige die het leuk vond. Commentaar zoals "Dertien in een dozijn" mag dan wel terecht zijn (orgineel was het allerminst) het klonk toch degelijk. Zeker voor een liefhebber van die stijl (melodic deathmetal/Gothenburg). Maar daarna kwam het hoogtepunt van de avond, ENSIFERUM. Zeer enthousiast en toegewijdt brengen deze lui hun vrolijke folkdeuntjes ter gehoren. Alle sklopte, nummers zoals Little Dreamer, Hero In A Dream en Token Of Time zijn live echt dik genieten. Volgend jaar headliner! Dit was de eerste keer dat ik Finntroll een volle set hoorde spelen. En ook dit was weer heerlijke hoempapa spring/beuk/bang/schreeuw muziek. I love it! Ook nieuwe nummers zoals Trolhammaren en Forsvinn Du Som Lyser zijn live kicken. Maar het meeste was afkomstig van de voorgaande 2 albums, klassiekers zoals Rifvader, Mitnattens Widunder en Jaktens Tid mogen natuurlijk niet ontbreken. Ik heb echt een topavond gehad, met Ensiferum als hoogtepunt. Kom maar op met dat nieuwe album! ook nog een hoop Zetemmers gezien, ik ag geen lijstje maken omdat ik er toch een hoop ga vergeten de fotostrip van Helmet en Lain's liefdesleven volgt nog |
|
En ik had daar ook moeten staan, maar ik had dus gedonder met m'n ouders (redenen laat ik even in het midden) en mocht dus niet gaan. Kan ik weer wachten tot die lui weer eens besluiten hier heen te komen. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Je hebt heel wat gemist. Maar aan de reacties van het publiek én de leden van Ensiferum zelf te zien komen ze wel vaker hierheen. |
|
Ik hoop het maar.. Damn, ik ben hier echt pissig over. Ouders... [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 17-04-2004 15:34] Jullie zijn allemaal negers! |
|
Het was zooooo gaaf. Echt.. De Wake viel wat tegen, maar Ensiferum was.. Wow! Finntroll was ook heel m/ leuk. En Finntroll's geluidskwaliteit was zooo veel beter dan op Graspop! :'D Ik sta trouwens op de derde foto, ik kijk zo naar links, een beetje ..in de war ofzo. :p (hm, ziet er eik echt niet uit, maar goed..) Concerten hebben altijd een beetje ..bepaalde werking/invloed op mij: ik word er veeel te blij van. Mijn foto's moeten nog ontwikkeld worden (van de concerten van Finntroll+Ensiferum ennnnnnnnnnnnnnnnnnn Foto's van mij met de bandleden :'D :'D) (We hebben later nog ff met de leden gepraat, (nouja wat heet 'praten', :s dat was een beetje vaag, van die halve gesprekken, zo van 'Hi. Good show. Yeah. I like your band. Yeah. Wanna take a pic? Yeah! :p) en foto's gemaakt ) [Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 17-04-2004 19:04] Masturbation is not the same. |
|
vraagje hoelang duurde het concert eigenlijk. (alle bands) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Half negen - half twaalf ongeveer, zo'n drie uur dus. |
|
Zeg Mark, wanneer is je ban opgeheven? Wl kut voor je dat je niet mocht. Achja, ik kon ook niet |
|
Nog een paar uur en dan is het mijn beurt om ze te zien. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
[offtopic] De lyrics van Greyswan staan al weken in die topic, heb je ze al gezien? [/offtopic] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |