|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
k doe de belichting als ze in de bosuil spelen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ensiferum's "Token of time", het eerste wat ik van deze band hoorde, is een heel erg vettig nummer. Ze hebben helaas ook draken van nummers geschreven, tenenkrommend! Maar zeker de moeite waard om te "checken". Finntroll, dat is pas echt een band: trollen, pullen bier, feest en polka! Je ziet het zo voor je als ze spelen. Ik heb ze live tot nu toe helaas nog nooit goed uit de verf horen komen. Geluid was erg schel en lelijk. Ik hoop dat het in W2 beter klinkt. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
Finntroll heb ik nu 3x life aan het werk gezien; hopelijk spelen ze ook wat nieuw materiaal van de aankomende EP en CD (vast wel ). Maar ik ga echt voor Ensiferum. heb ze nog nooit live gezien en ben benieuwd |
|
Den bosch en Adam zijn allebei een uurtje met de trein, maar de 18 heb ik spelletjesmiddag (denk ik)dus dat zal de 16 worden. |
|
In de Aardschok staat dat Wintersun met Finntroll gaat touren, weet iemand of dit waar is en of ze dan de vervanger van Ensiferum zijn (Wat me het logischte lijkt) of van The Wake? |
|
quote: hmm, lijkt me onlogisch, wintersun is het nieuwe project van jari, en hij gaat als het klopt in april en album opnemen, waardoor hij niet met ensiferum mee kon, en dus uit ensiferum is gegaan. |
|
Gaat er hier iemand naar het optreden in den Biebob in Vosselaar, op 17 april? "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Ik . Longing for the Ancient Kingdom! |
|
quote: ..Komen ze ook in Biebob. Dan zullen wij waarschijnlijk daarheen gaan ipv den Bosch. Meteen ff reserveren. Ben ik gelijk van die klote ticketservice af! |
|
OK, dit klinkt waarschijnlijk nogal stom, mais bon: 17 april ben ik dus van plan naar het concert van Finntroll te gaan in den Biebob. Het wilt natuurlijk weer lukken dat ik over geen vervoer naar huis beschik. Passeert er daarom iemand toevallig langs Dendermonde, of (nog beter) heeft er iemand zin om mee een nachtje door te gaan? Ik trakteer je op een Finntroll-shirt! [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 08-03-2004 19:56] "I find your lack of faith disturbing." |
|
Ik kom wel kijken in Den Bosch ja. Eens een keer niet naar de Biebob |
|
komen er ook mensen de 15e kijken in de Bosuil? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ikkkeeeeuh Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik ben er op 16/04 in "The Woods" , samen met FlipDeluXe und bruder TROLLHAMMAREN [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-03-2004 12:54] Bruce Banner |
|
Damn, ik moet nog steeds een kaartje halen. Dat geheugen van mij ook... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: welke datum? 16/04? zou wel heerschen, Brothers Of Metal (wel je ZM shirt aan doen he ) Bruce Banner |
|
quote:Ja, ik heb niet voor niets dit topic geopend Den Bosch is wel de makkelijkste locatie voor mij, is namelijk nog geen half uur treinen. quote:Wie weet, wie weet.. maar eigenlijk moet die de dag er na aan naar de Baroeg. Dus misschien wordt 't gewoon wel zomaar een Hammerfall shirt (met armguards!) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik doe gewoon een Ensiferum shirt aan. daar gekocht wel te verstaan |
|
quote: Fuck ik ook.. |
|
En ik ga er nu even voor zorgen dat ik sowieso een kaartje KAN kopen Waag eens een dansje! |
|
Kheb zaterdag kaartjes gekocht! Dat wordt zooo gaaaaf (Kheb ze ook op Graspop gezien, een v mn eerste metalbands ookal :p) Finntroll is zo'n 'lachen' band, zeg maar.. Wel fcking jammer dat Teemu is overleden Nouja, heel erg triest natuurlijk, maar ook 'jammer' voor de kwaliteit vd band :/ Maaaaaaaaar T wordt echt zooo \m/ Ensiferum komt ook al :'D Blod och eld för mitt folk! Masturbation is not the same. |
|
Godverrrrdomme, ik kan toch niet gaan naar Biebob. Geen compagnie. Dat wordt dus een avondje mijn kas opfretten. "I find your lack of faith disturbing." |
|
Hm, ik hoop wel te gaan www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: ZM shirt, hm, das een idee.. Niet dak m heb *hangs head in shame* :p Hm. Nu even snel iedereen leren kennen die ik kan ontmoeten? Masturbation is not the same. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |