![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, mooi dat het vanavond dan ook zo'n feestje zal gaan worden als gisterenavond. En Ensiferium en The Wake, in welk hokje horen die twee thuis? ![]() |
|
quote: Ensiferum is zoiets als finntroll, maar minder vrolijk en beter. En the wake is een beetje standaard melodieuze black/death... heel mooie intro's aan nummers, geeft je hoge verwachtingen, maar het vervolg is meestal minder. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 16-04-2004 16:08] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
gisteren in weert geweest. The wake was erg gave old school scandinavische deathmetal ala At the Gates,Edge of Sanity en oude In Flames ![]() Ensiferum knalde helemaal, beetje ala Moonsorrow ![]() Finntroll was ook erg gaaf ![]() Het viel mij wel op dat er bijna alleen maar "niet-metal" volk was,alleen maar van dat trendgevoelige metal-klootjes volk ![]() Nog effe met alle bands backstage geweest,was erg gezellig ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 16-04-2004 16:09] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Ik ken het helemaal niet en bij het horen van die 3 namen heb ik spijt dat ik ze niet eerder heb gechecked. Die 3 namen behoren namelijk tot de gaafste bands die ik ken (At the gates ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Komt denk ik omdat finntroll ook populair is buiten de scene, ik vind ze life trouwens niet echt geweldig! (en @hub: Ik mail je vanavond even over het kopietje van die cdemo! ![]() Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: Hmmz ja het was wel zo dat zelfs vooraan er nogal weinig langharig tuig te bespeuren was... maar heb er onder het headbangen verder weinig van gemerkt ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Hmmz ik ben ook helemaal fan van de oude in flames en at the gates, maar ik vind de vergelijking van hub toch nogal ver gaan hoor. Mij kon The Wake nou niet zo bekoren eigenlijk. Maar zeker niet slecht voor een voorprogramma! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Je hoeft natuurlijk geen lang haar te hebben van metal te houden. Maar betekent dit ook kleine opdondertjes in kleurrijke Overseas dan? Dan heb ik iemand die vanavond meegaat even een heel verkeerd beeld gegeven van het standaard publiek, helaas. en btw, hoe laat is het ongeveer afgelopen ivm treinverkeer? [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 16-04-2004 16:17] ![]() |
|
quote:Ik vermoed te laat.. maar je bent niet de enige die dan weg zal moeten vermoed ik. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: nee inderdaad... helaas. Welke trein neem je nu? Ik sta om half acht op het station ![]() |
|
quote:Idem... als ik nu tenminste weer hard aan 't werk ga. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ok ![]() ![]() ![]() |
|
Dat is jammer, maar met een beetje geluk kan ik mijn moeder lief aankijken ![]() ![]() |
|
quote:Ik ben met de band backstage geweest en heb effe wat geouwehoerd met hen.De drie genoemde bands waren hun grootste invloeden volgens hun zanger/bassist en het is wel zeker terug te horen als je aandachtig luisterd (bv. de manier waarop de solo's in het geheel passen en ook de melodielijnen bv.). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Tot straks menschen. Dump hier al uw overtollige bier ![]() ![]() |
|
Godverdomme, ik kan dus niet!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 16-04-2004 19:11] Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
quote:Bas! Goeie vriend! Knappe vent! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Jammer dat ik niet kan, moet werken vanavond ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dankzij de foute inschatting van bepaalde mensen hier (DIE IK OVERIGENS VOORAAN HELEMAAL NIET BEN TEGENGEKOMEN) hebben die mensen nog net de trein kunnen halen terwijl ik een half uur lang zo klef als een kadetje op een auto heb staan wachten ![]() Maar een feestje was het wel, gedanst en gepit tot en met, plakkend en stinkend als een overrijpe paddestoel. En wat een voordeel zijn lenzen boven een bril! Èn je uitleven, èn de band zien, zonder de angst dat mijn loerijzer van mijn gok gehengst wordt! Er ging een wereld voor me open! ![]() |
|
![]() zzz ![]() |
|
quote:DE scene... ![]() ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
ensiferum heerschte , en aan mn armen te zie waren er wat mongooltjes met spikes in de pit :X , ook nog veel zm-emmers gezien waaronder 2 mooie dames ![]() ![]() |
|
quote:Mörke? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |