|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
je mag natuurlijk ook eerder komen hoor schat bla...bla...bla... |
|
Laatste kans mensen. Stap in de trein naar Alkmaar. Pak daar bus 20/21 naar Overdie en stap uit op het doc. Schaepmanplein. Roep dan bij die bushalte hard mijn naam en ik kom u ophalen bij de bushalte vandaan tot vanavond PS Er is genoeg drank om een kroeg te beginnen bla...bla...bla... |
|
Tot mijn grote spijt lukt het mij niet te komen op jouw feestje We zullen onze vergadering over de wereld heerschappij een andere keer moeten voortzetten. Vind het jammer, maar het is ff niet anders. Wiegen Meister ! |
|
quote: sorry, hij komt niet, hij is ziek (nou zover heen is hij ook weer niet, maar hij kan toch niet komen, hij gaat naar hengelo om zich daar te laten vertroetelen door onze schapers) |
|
En hoe was het feestje??? Verslag!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
er zal wel iets ergs aan de hand zijn want iedereen zwijgt er nu over als het graf |
|
Ik ben ook best heel benieuwd Wiegen Meister ! |
|
Ja inderdaad, wat is daar allemaal gebeurd ?? |
|
Ja, vertel eens, hoeveel mensen zijn er ondertussen zwanger of 'een beetje' zwanger? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ehhhh, een "beetje" zwanger LM heeft biologie lessen nodig |
|
kom maar op met die lessen dan... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ehhh ik denk dat je DAT soort lessen liever van iemand anders krijgt [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 03-01-2002 13:04] |
|
maar nog steeds durft niemand verslag te doen... Da's verdacht! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
vind ik ook ja. (maar dat wist je al) als mensen collectief gaan zwijgen is er wel iets aan de hand [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 03-01-2002 14:09] |
|
laat ik alleen zeggen dat Zwaar Metaal moeite heeft met "nee" te zeggen....... |
|
nu wordt ik echt benieuwd. heeft dit te maken met het feit dat hij 50% gay is getest |
|
Come on Ik wil ranzige details lezen. |
|
Maar iedereen wil nou wel eens weten hoe die orgie is afgelopen daar. Wat is er allemaal gebeurt, is er wat gesloopt, of hebben de buren de politie gebelt wegens geluid over last, etc.......... Zijn er mensen die daar hebben gesport. We willen alles weten, behalve jullie pincode Wiegen Meister ! |
|
quote: Kom kom, wie A zegt, moet B zeggen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Da's duidelijk... Er is dus niemand op komen dagen so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Of ze zijn nu nog aan het feesten, dat kan ook. |
|
Neu, Zwaarmetaal heb moeten kotsen (hoor ik van een 'betrouwbare bron') Enn niemand is zwanger geraakt ... |
|
zzzaaaaaaiiiii |
|
Kotsen, wat leuk! Dat moest ik ook, de morgen na Fluisterwoud, op 1e kerstdag. Kotsen is lekker, kotsen is fijn, kon het altijd maar eerste kotsdag zijn! (...) |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |