|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
ik kom wel als ro=zizboos ook meegaat ofzo als ik gewenst ben natuurlijk |
|
hehe ja.. ik ben wel de laatste die de sfeer zou gaan verzieken |
|
Veel plezier lui! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
shit shit shit ik heb vanmiddag net tege me chef gezegt dat ik de 30ste kon komen werken ik zou anders echt wel gekomen zijn... so kill my chef BEHHH! |
|
30e is zondag |
|
quote: ik ook? Suck my piss |
|
Ik heb ook wel interesse om te komen. Kan ik nog wel blijven slapen? (Waar ik woon, in Heenvliet, omgeving Rotterdam, is het openbaar vervoer pas echt slecht en ik heb mijn rijbewijs nog niet.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ik ga ook, als je ff contact met me opneemt kan je waarschijnlijk wel meerijden, ik ga waarschijnlijk samen met een maat van me met de auto (is alleen nog niet zeker , nix is bij mij zeker tot het gebeurd ) woon ook omg. rdam [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 20-12-2001 13:15] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik heb je ff een mailtje gestuurd. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik denk nie da'k ga komen. Maar veel plezier u allen. Dit slaat nergens op. |
|
Helaas Lady Rose. Wij kunnen niet. Ten eerste moeten we beide werken, ten tweede is een reis naar Alkmaar een grote aanslag op ons zeer krappe budget. Ik hoop dat het toch nog een leuk feestje word. |
|
OK tijd voor een lijstje... (vul maar aan, het hele lijstje in je bericht meenemen is makkelijk voor het overzicht ) Lady Rose Hagrath FireFox Zwaarmetaal Ro=zizboos Altx ................ Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Fijn dat je mij er van afgeschrapt heb knul . Stille hint dat ik niet gewenst ben |
|
quote: ruimte voor nog een extra onverlaat, in de persoon van ondergetekende? |
|
Euh, ik heb ook nog wel zin in een feestje! Karnivoor, rijdt jij misschien? Of Lady Rose, nog een slaapplaats over wellicht. Je mag me eventueel ook van het balkon afdonderen hoor.... |
|
hoe meer zielen hoe meer vreugd. Maar als iemand wil blijven maffen raad ik aan een matrasje en slaapzak mee te nemen of op te blijven tot de 1ste trein terug gaat So be welcome bla...bla...bla... |
|
Lady Rose, gaat het feest nog door? Zo ja, zou je alsjeblieft ff je adres willen mailen? (Eventueel telefoonnummer, voor noodgevallen, voor als we het niet kunnen vinden.) En hoe laat kunnen we zaterdag terecht bij jou? En voor FireFox: Ik had je een mailtje gestuurd maar die is niet aangekomen. Maar ik wilde even vragen waar je precies woont, zodat we een handige plaats af kunnen spreken als opstapplaats. Daarnaast zou het handig zijn als je ff doorgaf wat voor type auto, kleur, en eventueel kenteken je hebt, zodat ik je (auto) kan herkennen. (Mijn email-adres staat in mijn profiel.) [Dit bericht is gewijzigd door altx op 24-12-2001 11:21] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
hehe is niet mijn auto ben ook maar een meerijder maar, is dus ook niet zeker da'k met de auto kom, maar als ik met de auto ga, dan kan bint ook wel mee dunkt me, ga t vanavond ff regelen, ben nu te druk bezig ------------------------------------------- dingen uitstellen is btw mijn meest ontwikkelde eigenschap, dus vandaag heb ik nogal een lijst met "things to do" [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 23-12-2001 13:21] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Feest gaat door!! Allemaal komen!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
vanaf een uurtje of 8 is iedereen welkom, maar neem slaapspullen mee, weant die heb ik te weinig. Ik mail wel ff een route bescrijving en het adres naar alle geintresseerden Hey Bint, je neemt wel je broer mee he? Dat slappe gelul over Duitsland is geen excus om een goed feest te missen bla...bla...bla... |
|
Neem wel ff allemaal je eigen fav muziek en drank mee Bier en wijn is aanwezig Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Voor FireFox: Hoor ik nog wat van je? Als ik vandaag (donderdag) niks hoor, ga ik er van uit dat ik met de trein zal moeten gaan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
heb je gemeeld kom nu zelf ook met de trein helaas, maar misschien kunnen we met zn allen afspreken Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Als iedereen die met de trein gaat nou zorgen dat ze rond 20:00 op Station Alkmaar zijn....... Dan haal ik jullie wel op. Het is +/- 15 min lopen of er gaat een bus. bla...bla...bla... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |