IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Feestje !!! Vorige pagina | Volgende pagina
ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 19-12-2001 21:25 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

ik kom wel als ro=zizboos ook meegaat ofzo

als ik gewenst ben natuurlijk



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 19-12-2001 21:33 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

tuurlijk ben je gewenst.
Iedereen is nog altijd welkom. Maar als iemand de sfeer gaat verzieken dan schop ik die persoon eigenhandig van 2 hoog van het balkon (niet persoonlijk voor jou bedoelt hoor Zwaarmetaal)

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 19-12-2001 21:34]


bla...bla...bla...


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 19-12-2001 21:50 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

hehe ja.. ik ben wel de laatste die de sfeer zou gaan verzieken



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-12-2001 22:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Veel plezier lui!


"This one is older than shit, heavier than time!"


shagrath666
behhhh
Usericon van shagrath666
Posted 19-12-2001 23:37 by shagrath666 Wijzig reactieProfiel van shagrath666Quote dit bericht

shit shit shit ik heb vanmiddag net tege me chef gezegt dat ik de 30ste kon komen werken ik zou anders echt wel gekomen zijn...
so kill my chef


BEHHH!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 19-12-2001 23:39 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

30e is zondag



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-12-2001 23:41 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 19 december 2001 21:33 schreef Lady Rose het volgende:

Iedereen is nog altijd welkom.




ik ook?




Suck my piss


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-12-2001 12:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb ook wel interesse om te komen.

Kan ik nog wel blijven slapen?
(Waar ik woon, in Heenvliet, omgeving Rotterdam, is het openbaar vervoer pas echt slecht en ik heb mijn rijbewijs nog niet.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-12-2001 13:14 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2001 12:00 schreef altx het volgende:
Ik heb ook wel interesse om te komen.

Kan ik nog wel blijven slapen?
(Waar ik woon, in Heenvliet, omgeving Rotterdam, is het openbaar vervoer pas echt slecht en ik heb mijn rijbewijs nog niet.)

ik ga ook, als je ff contact met me opneemt kan je waarschijnlijk wel meerijden, ik ga waarschijnlijk samen met een maat van me met de auto (is alleen nog niet zeker , nix is bij mij zeker tot het gebeurd )
woon ook omg. rdam

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 20-12-2001 13:15]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-12-2001 13:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2001 13:14 schreef FireFox het volgende:
ik ga ook, als je ff contact met me opneemt kan je waarschijnlijk wel meerijden, ik ga waarschijnlijk samen met een maat van me met de auto (is alleen nog niet zeker , nix is bij mij zeker tot het gebeurd )
woon ook omg. rdam


Ik heb je ff een mailtje gestuurd.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-12-2001 14:22 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik denk nie da'k ga komen.

Maar veel plezier u allen.


Dit slaat nergens op.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2001 14:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Helaas Lady Rose.
Wij kunnen niet.
Ten eerste moeten we beide werken, ten tweede is een reis naar Alkmaar een grote aanslag op ons zeer krappe budget.
Ik hoop dat het toch nog een leuk feestje word.


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 20-12-2001 22:26 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

OK tijd voor een lijstje...
(vul maar aan, het hele lijstje in je bericht meenemen is makkelijk voor het overzicht )

Lady Rose
Hagrath
FireFox
Zwaarmetaal
Ro=zizboos
Altx

................


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 21-12-2001 18:58 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2001 22:26 schreef HagratH het volgende:
OK tijd voor een lijstje...
(vul maar aan, het hele lijstje in je bericht meenemen is makkelijk voor het overzicht )

Lady Rose
Hagrath
FireFox
Zwaarmetaal
Ro=zizboos
Altx
Bint
................


Fijn dat je mij er van afgeschrapt heb knul . Stille hint dat ik niet gewenst ben


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 21-12-2001 19:02 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2001 13:14 schreef FireFox het volgende:
ik ga ook, als je ff contact met me opneemt kan je waarschijnlijk wel meerijden, ik ga waarschijnlijk samen met een maat van me met de auto (is alleen nog niet zeker , nix is bij mij zeker tot het gebeurd )
woon ook omg. rdam


ruimte voor nog een extra onverlaat, in de persoon van ondergetekende?


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-12-2001 4:23 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Euh, ik heb ook nog wel zin in een feestje! Karnivoor, rijdt jij misschien? Of Lady Rose, nog een slaapplaats over wellicht. Je mag me eventueel ook van het balkon afdonderen hoor....


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 22-12-2001 18:44 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Maar als iemand wil blijven maffen raad ik aan een matrasje en slaapzak mee te nemen of op te blijven tot de 1ste trein terug gaat

So be welcome


bla...bla...bla...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-12-2001 13:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Lady Rose, gaat het feest nog door?
Zo ja, zou je alsjeblieft ff je adres willen mailen? (Eventueel telefoonnummer, voor noodgevallen, voor als we het niet kunnen vinden.)

En hoe laat kunnen we zaterdag terecht bij jou?




En voor FireFox:
Ik had je een mailtje gestuurd maar die is niet aangekomen. Maar ik wilde even vragen waar je precies woont, zodat we een handige plaats af kunnen spreken als opstapplaats. Daarnaast zou het handig zijn als je ff doorgaf wat voor type auto, kleur, en eventueel kenteken je hebt, zodat ik je (auto) kan herkennen.




(Mijn email-adres staat in mijn profiel.)

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 24-12-2001 11:21]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-12-2001 13:20 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hehe is niet mijn auto ben ook maar een meerijder maar, is dus ook niet zeker da'k met de auto kom, maar als ik met de auto ga, dan kan bint ook wel mee dunkt me, ga t vanavond ff regelen, ben nu te druk bezig

-------------------------------------------
dingen uitstellen is btw mijn meest ontwikkelde eigenschap, dus vandaag heb ik nogal een lijst met "things to do"

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 23-12-2001 13:21]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 26-12-2001 15:33 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Feest gaat door!! Allemaal komen!!


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 26-12-2001 15:36 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

vanaf een uurtje of 8 is iedereen welkom, maar neem slaapspullen mee, weant die heb ik te weinig.


Ik mail wel ff een route bescrijving en het adres naar alle geintresseerden

Hey Bint,

je neemt wel je broer mee he? Dat slappe gelul over Duitsland is geen excus om een goed feest te missen


bla...bla...bla...


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 26-12-2001 19:40 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Neem wel ff allemaal je eigen fav muziek en drank mee

Bier en wijn is aanwezig


Please give blood. Vampires are an endangered species!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-12-2001 10:04 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Voor FireFox:
Hoor ik nog wat van je?
Als ik vandaag (donderdag) niks hoor, ga ik er van uit dat ik met de trein zal moeten gaan.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-12-2001 11:08 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

heb je gemeeld kom nu zelf ook met de trein helaas, maar misschien kunnen we met zn allen afspreken


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 27-12-2001 12:49 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Als iedereen die met de trein gaat nou zorgen dat ze rond 20:00 op Station Alkmaar zijn....... Dan haal ik jullie wel op.

Het is +/- 15 min lopen of er gaat een bus.


bla...bla...bla...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen