|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, maar vuurwerk mag pas de 31ste afgestoken worden. |
|
Ik heb sterretjes, die mag je wel afsteken hoor bla...bla...bla... |
|
Vuurwerk.. ach.. volgens mij vallen Molotov-cocktails niet onder de vuurwerk wetten.. |
|
zeg...ik woon in een nette buurt hoor bla...bla...bla... |
|
quote:Ja, nu nog wel! |
|
Hmm moet ik nou bang worden heren? Want daar is wel wat meer voor nodig bla...bla...bla... |
|
Shit zelfs als we proberen de meest blasfemische personen uit te hangen komen we als schaapjes over! |
|
welnee.Ik ben gewoon niet snel onder de indruk en jij ziet er veel te schattig uit op die schuine foto haha bla...bla...bla... |
|
Da was 't huisje he. Niet ik die schuin was. |
|
ok ff lijstje maken: FireFox (ja toch?) Lord Morgoth en Bint Hagrath Sassette (hoop ik) .... bla...bla...bla... |
|
tuurlijk ben ik er Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hey schatten, Jullie weten toch dat je GEEN vuurwerk in mijn buurt moet afsteken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 16-11-2001 13:27] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
IEDEREEN MOET KOMEN!!!!!!!!!!!!!! (vrij nutteloze post dit, maargoed... wat wil je op een zaterdag ochtend...) Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Waarom moet iedereen komen Hagrath ? |
|
nou, dat zijn er nog niet echt veel... En van Paul en suus enzo nog nix gelezen... |
|
Ik weet het nog niet. Zulke feestjes volk zijn wij niet, en dikke kans dat Nadine moet werken dan. |
|
quote:Eh ja ik ga nog niets voor 100% vastzetten. |
|
Ej Jenje, jij moet ook komen man!! En je had gister in atak moeten zijn aap!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik werkte gister in Atak man !! Waar was jij ??? |
|
Het feestje-topic... ik en mn vriendjes gaan allemaal samen collectief géén nieuwjaar en géén kerstmis vieren, ergens in een huisje in de bossen, helemaal afgesloten van de wereld. Gezellig hé? |
|
Heb een half uur door Atak gelopen enzo... toen was er niks meer aan... en zijn we weggegaan.. edit: waar werkte je in atak dan? [Dit bericht is gewijzigd door HagratH op 18-11-2001 16:41] Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Entree kassa, dj-en, glazen halen |
|
Heren, dit heet slowchatten... En Jenje, jij en Shera komen maar gewoon. Ik heb nu al een slaapplek geregeld. (lang lve de berging ) bla...bla...bla... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |