|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil graag komen, maar aangezien ik ouders heb die nog voor mij verantwoordelijk (willen) zijn, weet ik niet of 't haalbaar is. Ik vergiet als zeef hebben |
|
Bint en ik. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Fuck dit suckt dus enorm. Ik wil erg graag komen, en heb waarschijnlijk al 1 gewillige persoon gevonden die meegaat... Maar, het is wel in zo'n tijd dat 't allemaal kut is (iedereen feestjes), dus haal me alsjeblieft over! FUCK! (waardevolle uitspraak voor vannacht!) |
|
ok de rede dat je moet komen ben IK Er is maar 1 Lady Rose en als die een feestjes geeft moet je daar gewoon bijzijn. Andere redenen zouden goede muziek, toffe gasten en bier kunnen zijn.... Kortom: niet lullen maar KOMEN (en anders komen we je halen ) bla...bla...bla... |
|
Uh oh, je dringt zo aan... nou dan moet ik maar komen he. Maar of die gasten tof zijn komen we vanzelf dan wel achter. |
|
Goed zo bla...bla...bla... |
|
quote: Als het helpt je ouders een veiliger gevoel te geven, je kunt hier gewoon blijven slapen hoor bla...bla...bla... |
|
OK lijstje van de ZM'ers die komen: Lady Rose Hagrath vul maar aan............. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-12-2001 2:53] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
GNughsfhs ... weet niet of ik tijd/geld/zin/mogelijkheden heb om te gaan .. Vargen loopt wel erg aan te dringen.. dus misschien moet het maar, zal eerst eens even vragen of mijn cadaveria zin heeft om te komen. VARGEN: we moeten ook nog steeds ergens een oud/nieuw vieren ofzo.. Zoiets als bij eelko vorig jaar was cool.. maar dit keer liever in een iets groter pand (i.p.v. met 25 mensen in een kamer van 12 vierkant meter (waarvan de de helft al bezet was door niet nader defineerbare chaos)) .. anyway.. moeten dus even brainstormen.. als er maar bier en goede muziek is.. |
|
Tja mijn huisje is ook niet al te groot. En wat muziek betreft hoop ik dat een ieder zijn fav. muziek mee neemt. Dan weet je teminste zeker dat de muziek tof is. En ow ja..... GEEN Rammstein bla...bla...bla... |
|
Mocht ik komen, dan gaat MYSTICUM zeker mee, verder zoveel mogelijk dingen die niet al in elke standaard metalcollectie zitten (om de diversiteit van de bands een beetje te bewaren en te voorkomen dat er de hele avond alleen maar aardschok albums gedraaid worden) |
|
Tja, ik kan u niet dwingen om te komen. (dat doet Vargen blijkbaar al )maar het zou wel leuk zijn als je wel komt, met ega natuurlijk bla...bla...bla... |
|
ega ... ? |
|
quote: Euh Vriendin dan. U bent toch zeer gelukkig met Cav...(ben bang dat ik haar naam verkeerd ga schrijven maar hopelijk begrijp je wie ik bedoel) bla...bla...bla... |
|
dit feestje is zaterdag 29 december ? (even voor de zekerheid) No regrets and no remorse... |
|
quote: Ja nog steeds bla...bla...bla... |
|
quote: Ow die wou ik net meenemen, en dan de hele nacht door draaien , maar zal gelijk sin wel ff vragen of ze ook zin heeft, als je't goed vind (vast wel toch) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Val, oud en nieuw kan wel in mijn huiskamer. rotzooi op het balkon en voila.Nu iedereen uit het zuiden nog naar het Noorden bonjouren. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: tuurlijk is Sin welkom bla...bla...bla... |
|
quote:Dring ik aan dan? Misschien gaat Mörke ook mee. Qua muziek zal ik 't wel op de stapel bij Valorian flikkeren. VINNIE: Dat oud/nieuw ja. Ehm, ik kan heel stilletjes zeggen dat Mörke en ik met kerst iets willen organiseren. Maar dit is nog niet zeker. Het is gewoon nog een idee in ons hoofd. Misschien kunnen we beter met oud/nieuw iets doen. Maar als we naar dat feest van Lady Rose gaan da's practisch oud/neiuw. Dus... ik weet 't allemaal nog niet. Ik wil er in iedergeval NIET TEVEEL GELD in stoppen. We moeten ook nog naar Xfest in Tilburg, dus dat gaat ook weer wat kosten. CAD: bij jou thuis? Maar dan moeten er wel erg veel lui uit V'daal/Rhenen/Lienden/etc naar Zwolle komen. Nou ja, mij boeit 't niet als ik dus maar kan blijven slapen. Eh, correctie, slapen doen we niet met oud/nieuw. |
|
Goed plan Vargen. We vieren oud en nieuw gewoon een paar dagen eerder. Ik zorg voor champagne bla...bla...bla... |
|
Misschien dat ik dan toch ook wel kom! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: JAAAAAAAA bla...bla...bla... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |