IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Feestje !!! Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-11-2001 20:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-12-2001 2:52]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 09-11-2001 21:35 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

Ik wil graag komen, maar aangezien ik ouders heb die nog voor mij verantwoordelijk (willen) zijn, weet ik niet of 't haalbaar is.


Ik vergiet als zeef hebben


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 09-11-2001 22:14 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Bint en ik.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-11-2001 3:26 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 9 november 2001 20:41 schreef Lady Rose het volgende:
Ok jongens en meisjes wie denken er allemaal te komen? Dan kan ik alvast gaan sparen voor het bier (en de wijn!!!)
Fuck dit suckt dus enorm. Ik wil erg graag komen, en heb waarschijnlijk al 1 gewillige persoon gevonden die meegaat... Maar, het is wel in zo'n tijd dat 't allemaal kut is (iedereen feestjes), dus haal me alsjeblieft over!

FUCK! (waardevolle uitspraak voor vannacht!)



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 10-11-2001 12:41 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ok de rede dat je moet komen ben IK
Er is maar 1 Lady Rose en als die een feestjes geeft moet je daar gewoon bijzijn. Andere redenen zouden goede muziek, toffe gasten en bier kunnen zijn....
Kortom: niet lullen maar KOMEN
(en anders komen we je halen )


bla...bla...bla...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-11-2001 13:34 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Uh oh, je dringt zo aan... nou dan moet ik maar komen he. Maar of die gasten tof zijn komen we vanzelf dan wel achter.



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 10-11-2001 17:17 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Goed zo


bla...bla...bla...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 10-11-2001 17:18 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2001 21:35 schreef ro=zizboos het volgende:
Ik wil graag komen, maar aangezien ik ouders heb die nog voor mij verantwoordelijk (willen) zijn, weet ik niet of 't haalbaar is.


Als het helpt je ouders een veiliger gevoel te geven, je kunt hier gewoon blijven slapen hoor


bla...bla...bla...


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 13-11-2001 0:55 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

OK lijstje van de ZM'ers die komen:

Lady Rose
Hagrath
vul maar aan.............


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-11-2001 7:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-12-2001 2:53]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-11-2001 8:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

GNughsfhs ... weet niet of ik tijd/geld/zin/mogelijkheden heb om te gaan .. Vargen loopt wel erg aan te dringen.. dus misschien moet het maar, zal eerst eens even vragen of mijn cadaveria zin heeft om te komen.

VARGEN: we moeten ook nog steeds ergens een oud/nieuw vieren ofzo.. Zoiets als bij eelko vorig jaar was cool.. maar dit keer liever in een iets groter pand (i.p.v. met 25 mensen in een kamer van 12 vierkant meter (waarvan de de helft al bezet was door niet nader defineerbare chaos)) ..
anyway.. moeten dus even brainstormen.. als er maar bier en goede muziek is..


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 10:50 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Tja mijn huisje is ook niet al te groot. En wat muziek betreft hoop ik dat een ieder zijn fav. muziek mee neemt. Dan weet je teminste zeker dat de muziek tof is.
En ow ja..... GEEN Rammstein


bla...bla...bla...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-11-2001 10:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Mocht ik komen, dan gaat MYSTICUM zeker mee, verder zoveel mogelijk dingen die niet al in elke standaard metalcollectie zitten (om de diversiteit van de bands een beetje te bewaren en te voorkomen dat er de hele avond alleen maar aardschok albums gedraaid worden)


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 11:01 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Tja, ik kan u niet dwingen om te komen. (dat doet Vargen blijkbaar al )maar het zou wel leuk zijn als je wel komt, met ega natuurlijk


bla...bla...bla...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-11-2001 11:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

ega ... ?


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 11:42 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 11:40 schreef Valorian666 het volgende:
ega ... ?


Euh Vriendin dan. U bent toch zeer gelukkig met Cav...(ben bang dat ik haar naam verkeerd ga schrijven maar hopelijk begrijp je wie ik bedoel)


bla...bla...bla...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 13-11-2001 11:45 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

dit feestje is zaterdag 29 december ? (even voor de zekerheid)


No regrets and no remorse...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 12:07 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 11:45 schreef Amarantha het volgende:
dit feestje is zaterdag 29 december ? (even voor de zekerheid)


Ja nog steeds


bla...bla...bla...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-11-2001 14:55 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 10:50 schreef Lady Rose het volgende:
Tja mijn huisje is ook niet al te groot. En wat muziek betreft hoop ik dat een ieder zijn fav. muziek mee neemt. Dan weet je teminste zeker dat de muziek tof is.
En ow ja..... GEEN Rammstein

Ow die wou ik net meenemen, en dan de hele nacht door draaien , maar zal gelijk sin wel ff vragen of ze ook zin heeft, als je't goed vind (vast wel toch)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-11-2001 15:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Val, oud en nieuw kan wel in mijn huiskamer.
rotzooi op het balkon en voila.Nu iedereen uit het zuiden nog naar het Noorden bonjouren.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 15:50 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 14:55 schreef FireFox het volgende:
Ow die wou ik net meenemen, en dan de hele nacht door draaien , maar zal gelijk sin wel ff vragen of ze ook zin heeft, als je't goed vind (vast wel toch)


tuurlijk is Sin welkom


bla...bla...bla...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-11-2001 17:59 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 13 november 2001 8:02 schreef Valorian666 het volgende:
GNughsfhs ... weet niet of ik tijd/geld/zin/mogelijkheden heb om te gaan .. Vargen loopt wel erg aan te dringen.. dus misschien moet het maar, zal eerst eens even vragen of mijn cadaveria zin heeft om te komen.

VARGEN: we moeten ook nog steeds ergens een oud/nieuw vieren ofzo.. Zoiets als bij eelko vorig jaar was cool.. maar dit keer liever in een iets groter pand (i.p.v. met 25 mensen in een kamer van 12 vierkant meter (waarvan de de helft al bezet was door niet nader defineerbare chaos)) ..
anyway.. moeten dus even brainstormen.. als er maar bier en goede muziek is..
Dring ik aan dan? Misschien gaat Mörke ook mee. Qua muziek zal ik 't wel op de stapel bij Valorian flikkeren.

VINNIE: Dat oud/nieuw ja. Ehm, ik kan heel stilletjes zeggen dat Mörke en ik met kerst iets willen organiseren. Maar dit is nog niet zeker. Het is gewoon nog een idee in ons hoofd. Misschien kunnen we beter met oud/nieuw iets doen. Maar als we naar dat feest van Lady Rose gaan da's practisch oud/neiuw. Dus... ik weet 't allemaal nog niet. Ik wil er in iedergeval NIET TEVEEL GELD in stoppen. We moeten ook nog naar Xfest in Tilburg, dus dat gaat ook weer wat kosten.

CAD: bij jou thuis? Maar dan moeten er wel erg veel lui uit V'daal/Rhenen/Lienden/etc naar Zwolle komen. Nou ja, mij boeit 't niet als ik dus maar kan blijven slapen. Eh, correctie, slapen doen we niet met oud/nieuw.



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 18:07 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Goed plan Vargen. We vieren oud en nieuw gewoon een paar dagen eerder. Ik zorg voor champagne


bla...bla...bla...


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 13-11-2001 19:07 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Misschien dat ik dan toch ook wel kom!


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 19:27 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 19:07 schreef Sassette het volgende:
Misschien dat ik dan toch ook wel kom!


JAAAAAAAA


bla...bla...bla...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen