![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
[ook offtopic] ZwaarMetaal heeft wel een cool user icon momenteel! [wederom on topic people] ![]() |
|
quote: Ik wel. Ik vergiet als zeef hebben ![]() |
|
lijstje maken dan maar. Wie komen er zeker? bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: ow m'n vriend had daar een groentenwinkel. Maar nu niet meer. ![]() |
|
quote: En ook geen shoarma! ![]() IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT ![]() |
|
quote: Waarom geen shoarma? Er zit hier de beste tent van Alkmaar om de hoek ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: haha http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1257&page=2 IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT ![]() |
|
ok geen Shoarma voor Lord M. hahah bla...bla...bla... ![]() |
|
nope geen shoarma ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Shoarma = lekker ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-12-2001 2:51] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Same here ![]() Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
me too, lijkt me best gezellig met z'n drieen op het balkon ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Oh euhm Lady Rose, we verwachten natuurlijk wel een volledig verslag plus foto's van dat feestje van je he ![]() |
|
Jah moeten foto's gemaakt worden... vooral lamme/zatte foto's ![]() Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
quote: Ik heb een beter idee: Kom ook !!!!! bla...bla...bla... ![]() |
|
Effe kijken waar Alkmaar ligt ook weer ligt... ![]() |
|
quote: Zeg maar waar je vandaan moet komen en ik mail je een routebeschrijving bla...bla...bla... ![]() |
|
quote:Veenendaal. Kun je d'r een kostenindicatie voor de trein (met korting) bij doen? ![]() ![]() |
|
Hehe, ben er al achter hoe ver 't is en hoe duur. Misschien kom ik. Moet ik wel eerst iemand hebben die met me mee wil. Eh, Valorian? ![]() |
|
Wil je nog een route beschrijving of ga je het zo vinden met het Openbaar Vervoer bla...bla...bla... ![]() |
|
quote:Nou ja, de trein zal z'n weg wel vinden. Zij het met wat vertragingen natuurlijk... Maar goed, als ik kom zal ik nog wel effe nachecken hoe en wat. En jou op de hoogte stellen... ![]() |
|
Is prima ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
Ok jongens en meisjes wie denken er allemaal te komen? Dan kan ik alvast gaan sparen voor het bier (en de wijn!!!) bla...bla...bla... ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |