![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
lijkt me gezellig! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Feestjes zijn cool. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Tuurlijk mag je komen of moet je iemand anders toestemming vragen... ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
Hoe ver gaat dat.. iedereen mag komen? ![]() ![]() |
|
van mij wel. Ik heb wel wat ruimte bla...bla...bla... ![]() |
|
een bruut ZM feest met ![]() ![]() http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote: nee hoor de vraag was aan jouw gericht ![]() ik ken jullie tenslotte alleen van zm, dus wist ik niet of zo maar langs kon komen, maar dan kom ik dus, ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
dan wil ik ook ![]() ![]() ![]() |
|
Als het mij lukt ben ik van de partij !!!!!!! geef maar een seintje hoe ik er moet komen. ![]() ![]() ![]() ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
Ik hoop dat je flatje/studentenkamer/huisje/villa een beetje groot is.. en trash-bestendig ![]() God hates us all ! God hates us all ! ![]() |
|
quote: laten wij samen gaan (of hebbie daar bezwaar tegen? ![]() Ik vergiet als zeef hebben ![]() |
|
Kans bestaat dat ik dan weg ben... Maar nog tijd zat om te kijken of ik kan komen, dus u hoort het wel... ![]() |
|
quote: geen bezwaar.. moeten we ff een afspraak maken ![]() ![]() ![]() |
|
Zou graag komen Maar beetje eind weg van Enschede ... ![]() |
|
quote:Dat vind ik nou ook........ ![]() ![]() |
|
Dan gaan de Enschedeers toch gezellig met de fiets? ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Bakfiets ! Bianca trapt ! ![]() |
|
quote:Jep en dan allemaal met de fiets in de trein... wordt een beetje proppen, maar ... ![]() ![]() |
|
quote: Tuurlijk doe ik effe. the only pleasure is pain ![]() |
|
quote:O in dat geval, kunnen alle enschedese ZM-ers makkelijk mee ![]() ps Jenje regel jij ff een grote bakfiets ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 30-10-2001 21:25] ![]() |
|
quote: Mijn flatje is best ruim, maar niet trash-bestendig. Ik wil dr namelijk graag nog een paar jaren wonen bla...bla...bla... ![]() |
|
Je mag evt. blijven maffen hoor Jenje ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-12-2001 2:48] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hey Greycloak; jij had toch een vriendin? Moet je sowieso braaf zijn bij andere dames! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |