|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh shit... |
|
Goed zo..als je maar bang bent... Sorry Vargen, Ik zal je niet meer zo pesten. om het goed te maken of heb je liever [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 29-11-2001 23:59] bla...bla...bla... |
|
quote: toen kwam dr softe kant weer boven *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ja eigenlijk ben ik best lief hoor bla...bla...bla... |
|
Ik heb eeeecht een hekel aan feestjes, maar doe je toch de groetjes aan je broertje van me Lady Rose? |
|
quote:Ja, feestjes zijn eigenlijk een excuus om lol te hebben. |
|
Jeps, oudejaarsavond is gewoon een excuus om je eens serieus zat te zuipen zonder dat je moeder denkt dat je een alcoholist bent... iets waar de mijne intussen rotsvast van overtuigd is |
|
ach je kunt niet alles verborgen houden toch? |
|
was't maar waar !! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Maar het is helemaal niet zo... omat ik geen bier drink, neem ik altijd iets anders, whisky ofzo, kan ik er iets aan doen dat je daar iets sneller zat van wordt... |
|
Dan moet je glazen water tussendoor drinken. Bovendien helpt dat om de whisk(e)y beter te proeven (zie drank topic elders). |
|
Ik kan het drank topic niet vinden, dus nog ff hier: heeft iemand al eens Irish Mist gedronken?? Da's whisky met honing en kruiden... |
|
klinkt lekker. bij ons in de flatkroeg hebben ze wel een aantal whiskeys maar die niet |
|
quote: Hmmm dat klinkt niet als iets wat ik lekker zou vinden (al zijn die kruiden wel cool). Een vriendin van me heeft er geloof ik een fles van staan, ik zal eens proeven. Maar whiskey met honing? Hmmmm... |
|
Hm ik heb ooit es zoveel rum gedronken dat ik in een badkuip moest gaan liggen en een vrendin van me mn hoofd boven watermoest houden, anders was ik nog verzopen ook,(had het bad maar vol laten lopen), was echt te erg toen Dus nu geen pure sterke drank meer voor mij, alleen nog bier, en af en toe een mix (liever niet) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 30-11-2001 16:42] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Sjees .. gezopen ofzo |
|
Kimmie je krijgt de groetjes van Michael en hij vraagt of je alweer genoeg gespaard hebt om een weekendje naar Nederland te komen bla...bla...bla... |
|
Da's wel zielig eigenlijk... zullen we een Kimmie-financieringsfonds (KFF) oprichten? |
|
Goed plan, dan kan ze ook gezellig langskomen het weekend van 29 dec Ik stort een tientje bla...bla...bla... |
|
Neeeeej, want ik ben echt een arm studentje... (En toch niet zielig!!!) [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 02-12-2001 15:22] |
|
hm nou dan niet hoor. Dan zal ik Michael maar moeten sponseren om naar u toe te komen, want hij heeft ook geen cent bla...bla...bla... |
|
Ja, eigenlijk, want ik ben de laatste keer bij jullie geweest voor Molfest! |
|
Ik zal eens zien wat ik voor u kan doen bla...bla...bla... |
|
het is alweer een tijdje terug maar over 10 dagen is het alweer zo ver: mijn feestje Wie komt er wel? Wie er niet komen is me inmiddels duidelijk bla...bla...bla... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |