|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eyyy jij was gestopt! Zenial |
|
"Wie vinden jullie beter..Slayer Of Pantera?" Is dit een serieuze vraag???? Dan weet ik er ook wel één: "Wie vinden jullie beter..Carcass of Kabouter Plop?" Beuken en Bier!!! |
|
Het verbaast me wel dat dit topic nog steeds open is.. Ik voel er dan ook veel voor tig topics als deze aan te gaan maken Mag hij please please please dicht? Slotje? Poelepoelepoele? |
|
quote: de topic starter is een zeer groot pantera fan en een goede vriend van hem slayer fan en die haat pantera, vandaar. maare ik ga voor pantera http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Wie vinden jullie beter.. Britney of Christina? Zenial |
|
doe toch eens niet zo britney ... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
whaha, leeft dit topic nu nog steeds! wie heeft er nou gewonnen? |
|
wie vinden jullie beter? Morbid Angel of Darkthrone |
|
darkthrone |
|
GROM tja, voor mij een onmogelijke eigenlijk |
|
morbid angel Je moeder. |
|
ik denk dat ik ook maar voor Morbid Angel ga idd... |
|
Hmm, Morbid Angel vind ik interessant op de eerste 3 platen. Darkthrone op de eerste 4. Tjah, moeilijk moeilijk ... Of wat dachten we van Venom - Mercyful Fate aaargh ! Ik, Wil Schuurman |
|
of Cruachan en Emperor Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Morbid Angel |
|
HEUY!!!! Wat een vraag...wat vind je beter: Pantera of Slayer......is net zoiets als: wat drink je liever: Whisky of Wodka? [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 04-02-2003 19:17] |
|
quote: Slayer en Whisky |
|
quote: Kut hey HEUY!!! Sinds wanneer stel jij zo´n moeilijke vragen? Nee dan heb ik toch liever een wodka en een wisky. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 04-02-2003 19:20] |
|
quote: HEUY!!!! Ik schrok er zelf ook van......Grote Wodka / Whisky spel |
|
quote: Kunnen we de naam niet veranderen in het TJOKKEFOLL spel. Dit voordat sinterklaas en de kerstman weer in het land komen. Zodat alle kinderen TJOKKEFOLL opgevoed worden. Via het TJOKKEFOLL spel. |
|
Pyaemia of Disavowed? Ik ga voor Pyaemia 11.45: restate my assumptions |
|
Ze zuigen allebei. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: " " 11.45: restate my assumptions |
|
U zijt correct Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |