|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
SLAYER!! light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Achterlijke vraag |
|
ik snap niet waarom mensen dit nou zo'n domme vraag vinden: Het gaat er toch om wie we beter vinden en dan hoeft het toch niet in hetzelfde genre te zitten om iets beter te vinden of ligt het nou aan mij het hoeft alleen in hetzelfde genre te zitten als we het met elkaar zouden vergelijken maar dat hoeft toch niet om iets beter te vinden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Slayer Ik vind Pantera geen ene Zak aan!!! Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: Beter is sowieso hier niet aan de orde. Het gaat om smaak. Als iemand de 100 meter in 10 seconden loopt dan is dat beter dan iemand die dat in 11 doet. Als 2 groepen lawaai maken dan is niet het ene beter dan het ander, d'r is nl geen standaard. Ik vind Slayer leuker dan Pantera (tering dat klinkt fukkin gay), ahum Slayer HEERST Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
hmmmm moeilijk SLAYER, SLAYER, SLAYER |
|
Hoe kom je derbij deze twee te vergelijken? SLAYER!!!!!!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
Slayer is geweldig tot en met hun Decade ... live-cd. Pantera is de betere in rotzooi trappen zoals te zien is op hun videos. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
!!!SLAYER!!! |
|
SLAYER |
|
SLAYER |
|
Slayer. |
|
SLAYER |
|
gayer |
|
en... wat vinden jullie van "Slantera" ? |
|
quote: Echt onzinnig inderdaad, en wat zou de topic-starter ermee willen bereiken?? |
|
Neen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
slayer |
|
voorzetje, kopstoot, binnen en een gans stadium dat slayer roept maar ook pantera is |
|
slayer natuurlijk, dat spreekt voor zich |
|
quote: juist omdat er verschillen zijn is er vergelijking mogelijk. als ze precies het zelfde waren geweest had men niet kunnen vergelijken en dat was dit topic onzinnig geweest. kunt behalve technische kwaliteiten ook kijken naar podium presentatie etc. dit in naar mijn mening het vergelijken best waard. zo |
|
Het jammer hier is wel dat ik slayer al 2 keer gezien heb en pantera nog nooit |
|
quote: Had mijn post kunnen zijn geweest! |
|
ja ehh pantera is mijn favoriete band maar slayer is ook wel erg lekker dus liever pantera maar slayer is ook best |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |