|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Slayer |
|
Ik luister liever naar Pantera. De gitaarpartijen van Slayer zijn zeker heel erg goed. maar die van Pantera bevatten een bepaalde agressie die niet te evenaren is. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Dit is echt een enorm loos topic. Jezus Christus. |
|
Slayer |
|
ik luister liever naar slayer. echt wel. Fuck the world and fuck you |
|
Sterker nog, als ik iets van pantera zou willen luisteren, dan zou ik of iets van ze moeten kopen of downen, hehe. |
|
Pantera |
|
Hé, zo af en toe speelt pantera wél een leuk nummer, zie ik hier. http://www.last.fm/music/Pantera/_/Raining+Blood+%28Slayer+Cover%29 |
|
quote:ik krijg hem niet geluisterd? |
|
*komt binnen in loos topic* Zonder twijfel Pantera: het geluid, de songs, de individuele muzikanten... |
|
quote: Ik ook niet, hehe. |
|
Slayer natuurlijk! Pantera heeft me nooit echt kunnen boeien...zal wel heel iets fouts zeggen nu ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
Nee, hoor. Sterker nog, +1. |
|
De 1e cd's van Slayer zijn 10000000000000000x beter dan de 1e cd's van Pantera [edit] en voor de rest is het appels met peren vergelijken, dus onzin.... [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 09-07-2006 23:25] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
SLEEJUR !!!! Jah zeker wel Slayer. Hoewel Pantere ook wel vette tracks heeft. Album 'Cowboys from Hell' Kickt ass. Maarjah Dave Lombardo en Paul Bostaph zijn gewoon Uber. Dat is ook 1 van de redenen dat ik Exodus ook erg goed vind... |
|
Salyer is zeker erg goed, maar Pantera biedt net iets meer en voornamelijk iets anders. De zanger van Pantera vind ik ook beter. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ja maar zo kun je wel een erg lange lijst op gaan noemen |
|
quote: Haha, ja dat klopt. Maar ik mag alleen maar kiezen tussen Slayer en Pantera. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Volgens mij heb ik hier al een keer wat gepost maar toch. Slayer zonder twijfel, en dan bedoel ik vooral de oude (hoe kan het ook anders ) Ik heb Pantera nooit echt gaaf gevonden, de muziek doet niks met me. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik zou het echt niet weten. ik ken van beide bands maar weinig if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you |
|
pantera overduidelijk. Slayer zuigt live en weinig variatie. You suck and that's sad |
|
quote: Dat is wel trui moet ik toegeven Maar Pantera boeit me gewoon een stuk minder op de een of andere manier... En verder tippen maar weinig bands aan een Slayerconcert (uiteraard doel ik op de pit ) |
|
hmm... zijn toch ook wel wat mensen die Pantera goed vinden, ik heb van Slayer wel eens wat gehoord, niet helemaal mijn ding maarja ik denk dat ik dan maar eens wat van Pantera op gaat zoeken if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you |
|
Die eerste 2 lp's van pantera, die móet je hebben! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |