|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
heuh????? "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
SLAYERRRRRRRR ik heb Pantera en Slayer live gezien en pantera haalt het absoluut nergens bij SLAYERRRRRRRRRRRRR natuurlijk vind ik Pantera ook goed, maar SLAYERRRRRRRRRRRRRR is echt fantastisch die bands lijken echt totaal NIET op elkaar Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Pantera is nu live maar een schim wat het ooit geweest is; stelletje junkies!!! Jammer, want de muziek en teksten zijn gewoon goed!!! In tegenstelling tot de hedendaagse 'nu metal groove riffs' waarmee Slayer nu z'n muziek mee verpest! Slayer speelt dan weer vooral live veel oude klassiekers!!! De laatste paar keren dat Slayer tourde zijn ze me niet tegengevallen!!! (Statenhal/Graspop) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-11-2001 16:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Yogoyogo is niet alleen heel erg Yogo, maar ook heel erg Slayer Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: |
|
kvinnet allebij nogal uh... alleen angel of death als je em hard zet is best Je moeder. |
|
makkie, SLAYER!!!! |
|
Tjsa, eigenlijk reken ik beide bands niet tot mijn favorieten. Maar, indien er een keuze gemaakt moet worden ga ik toch voor Pantera. Heb wel bewondering voor die 'trendkill' attitude van ze. Bovendien vindt ik Phil nog steeds een goeie zanger die ik graag eens in een moddervette powerviolence/punk/emo band zou horen zingen. Ik denk dat hij dan beter tot zijn recht komt met die krijsbek van hem en zijn gave om totale desperate keelklanken te produceren (Suicide Note, was dat toch??). |
|
Karnivoor, je moet effe suicide note pt. 2 van pantera luisteren. Als je dan nog zo'n plaatst dan hebben wij in ieder geval een heel ander idee over wat is. PANTERA Black Metal ist krieg :-) |
|
http://www.geocities.com/SunsetStrip/Alley/1409/panty/ [Dit bericht is gewijzigd door zombie op 13-11-2001 20:40] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-11-2001 20:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Alleen al het feit wat beide bands hebben betekend voor de scene....dan loopt Slayer al kilometers voor op Pantera....ook al is Slayer nogal op hun bek gepleurt over de laatste paar albums. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
SLAYER!!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
PANTERAAAAA Natuurlijk Wat een stomme vraag AFZ ZOEF |
|
SLAYER !!! |
|
quote: Heu... weet je zeker dat Nagash je account niet gehackt heeft? |
|
Ik vind ze allebei wel goed, maar als ik moet gaan kiezen dan ga ik toch echt voor Slayer, vooral de oude cds. Pantera heeft er gewoon een paar mindere cds tussendoor, ik vind cowboys from hell, vulgar display en reinventing wel goed. Maar waarom eigenlijk deze vraag, zo erg vind ik ze toch niet op elkaar lijken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Pantera boeit mij niet heel erg; Slayer vind ik GEWELDIG... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
SLAYER rules defende nos in proelio |
|
Als ik nog geen Slayer heb gezegd, bij deze dan: SLAYER Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Slayer |
|
quote: hehe nee, dat was een gazamelijke vriend van nagash en mij (zonder internet) die net even bij mij was maarre ikzelf ga dus voor SLAYER! |
|
Aangezien ik Pantera geen reet aan vind, ga ik resoluut voor Slayer. Show no mercy, Reign in blood & Season in the abyss heerschen hard. De laatste platen zijn allemaal om te janken. Ik, Wil Schuurman |
|
pantera!!!!! cemetary gates My madness, my sadness |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |