|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
SLAYER Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Ik heb altijd meer met Pantera gehad. Vind Dimebag ook betere gitarist dan Hanneman/King. Ach, eigenlijk heerschen ze beide in their own way! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Pantera |
|
PANTERA ! Ik vind de zang van slayer hard zuigen.... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
nu ik more into slayer ben dan ooit zeg ik nu SLAYER!!! wel voor 1987 daarna is het al weer minder. tom heeft tegenwoordig een kut zang jammer dat hij niet meer zo hoog zingt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hij heeft volgens mij in de jaren zijn stem kapot geschreeuwt... hij is helemaal schor en poep Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: ik deel deze mening |
|
maar toch zijn ze beter, slayer schopt |
|
Slayorrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (helaas vind ik tegenwoordig allebei de bands de zuigen) |
|
SLAYER SLAYER |
|
Kan eigenlijk nog geen gedacht vormen...Pantera evolueert nog, maar ik heb zo de indruk dat het lang zal duren vooraleer ze terug een Cowboys from hell gaan maken. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Vrij simpel, Slayer natuurlijk!! |
|
Maar Slayer natuurlijk! There is no religion higher than Truth! |
|
quote:Ben jij homeau? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Misschien gewoon een spastische vinger. |
|
Ik vind Pantera toch beter en dan heb ik ze niet live vergeleken, Pantera schijnt erg kut live te zijn. En ook wel kinderachtig dat ze toen bij : Tatoo the planet niet zijn gekomen vanwege 11 september, terwijl Slayer,Napalm Death ook uit Amerika kwamen en toch vanwege 11 september toch kwamen optreden. |
|
SLAYER... Need I say more... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dimebag is mn god dus... PANTERA !! En ik vind dat door de jaren heen pantera beter werk heeft neergezet. Slayer heeft ook ontzettend goed werk geleverd, maar daar kan ik echt niet lang naar luisteren. En Pantera vind ik vaak cooler in mekaar zitten, niet echt voorspelbaar. HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT ! |
|
quote: Napalm Death is toch een UK band??? anyway ik zei Slayer maar ik vind pantera ook HEEL erg cool, maar uit historisch perspectief ga ik toch voor slayer, maar als we het over de jaren 90 hebben zou ik Pantera gekozen hebben! |
|
Napalm Death moest Biohazard zijn gok ik.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
SLAYER!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Pantera is er volgens mij al mee gestopt, maar zeker weten doe ik het niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ze zijn niet kut live, ze zetten juist een leuke show op. Heb ze 1 keer live gezien en dat was best een behoorlijk concert! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
S L A Y E R ANGEL OF DEATH!! changed to 'ouwe' |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |