![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Slayor ![]() |
|
ja en nu? ![]() |
|
Pantera ![]() |
|
Ik vind persoonlijk Avril beter ![]() ![]() |
|
Of ook niet, hè Jenje ![]() Slayor! "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Sterf graftak Pantera dan tenminste nog ... zit het dichtste bij de goden Crowbar ![]() |
|
quote:Pantera is van voor m'n generatie, zelfs Slayer ken ik niet zo goed ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote:Hou dan je smoel! ![]() |
|
Slayer is gay, dus dan zal Pantera wel beter moeten zijn. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Slayor, de stem van de zanger van Pantera vind ik niet zo. Die van Slayor is al beter. Oftewel ook niet echt mega. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Slayer! Angel of deaaathh! ![]() |
|
ik vind appels lekkerder dan peren ![]() |
|
Slayer ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
slayer! ![]() |
|
SLAYER ![]() .. ![]() |
|
quote: quote: ik was eersie ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
jezus...en op een topic als dit worden 16 pagina's mee volgeschreven??? Spiritus Mundi es mors ![]() |
|
Ja ! ![]() Pantera trouwens. ![]() Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
|
Wat is dit eigenlijk voor een vergelijk? Appels en peren...zonder Slayer/thrash, geen Pantera zoals mensen die kennen. Ik mag toch aannemen dat mensen niet kiezen op grond van Metal Magic & Projects In The Jungle...... had beter Slayer of Metallica of Kreator kunnen zijn....en Pantera of Machine Head of Fear Factory..... ![]() |
|
Een band X beter dan band Y vind ik sowieso al kansloos. ![]() |
|
quote: ik vind persoonlijk triple7 beter dan gridlock. Het zal de drummer wel zijn ![]() ![]() |
|
![]() off topic: Gridlock heeft wel degelijk een echte drummer, en een goede ook ![]() ![]() ![]() |
|
en ik dan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Joep 777 op 16-08-2004 11:54] ![]() |
|
Slayer ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |