|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Slayor |
|
ja en nu? |
|
Pantera |
|
Ik vind persoonlijk Avril beter |
|
Of ook niet, hè Jenje Slayor! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Sterf graftak Pantera dan tenminste nog ... zit het dichtste bij de goden Crowbar |
|
quote:Pantera is van voor m'n generatie, zelfs Slayer ken ik niet zo goed "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Hou dan je smoel! |
|
Slayer is gay, dus dan zal Pantera wel beter moeten zijn. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Slayor, de stem van de zanger van Pantera vind ik niet zo. Die van Slayor is al beter. Oftewel ook niet echt mega. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Slayer! Angel of deaaathh! |
|
ik vind appels lekkerder dan peren |
|
Slayer Een kleine snol zit zo vol. |
|
slayer! |
|
SLAYER .. |
|
quote: quote: ik was eersie ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
jezus...en op een topic als dit worden 16 pagina's mee volgeschreven??? Spiritus Mundi es mors |
|
Ja ! Pantera trouwens. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Wat is dit eigenlijk voor een vergelijk? Appels en peren...zonder Slayer/thrash, geen Pantera zoals mensen die kennen. Ik mag toch aannemen dat mensen niet kiezen op grond van Metal Magic & Projects In The Jungle...... had beter Slayer of Metallica of Kreator kunnen zijn....en Pantera of Machine Head of Fear Factory..... |
|
Een band X beter dan band Y vind ik sowieso al kansloos. |
|
quote: ik vind persoonlijk triple7 beter dan gridlock. Het zal de drummer wel zijn |
|
off topic: Gridlock heeft wel degelijk een echte drummer, en een goede ook Kom 30 oktober maar kijken in Lottum |
|
en ik dan ff ontopic Pantera manne [Dit bericht is gewijzigd door Joep 777 op 16-08-2004 11:54] |
|
Slayer |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |