|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, maar als ik moet kiezen tussen slayer en pantera.............dan kies ik toch voor slayer |
|
quote:Neu ... Pantera heeft een vettere groove vind ik |
|
quote: Maar pPantera heeft nooit een klassieker gemaakt van het formaat reign in blood om maar es een voorbeeld te nemen.Zal ook wel met jeugdsentiment te maken hebben,maar SLAYER heerscht bij mij pantera der finaal uit. Maar smaken verschillen nu eenmaal,dus als jij pantera beter vind,heb ik daar niks tegenin te brengen natuurlijk spelfout weggehaald... |
|
vind beide goed, alleeen slayer heeft al 14 jaar geen echt goed album meer uitgebracht! |
|
quote: Nope,maar de klassiekers zijn om nooit te vergeten spelfout weggehaald... |
|
idd |
|
SLAAYOOOR |
|
beide heerschend, maar toch duidelijk slayer |
|
Pantera |
|
Slayer |
|
Pantera This is Zodiac speaking... |
|
Slayer |
|
quote: Ik vind 'Vulgar Display...' anders best wel een klassieker hoor. |
|
quote: Staat daar ook angel of death op dan? |
|
quote:Een ban voor deze man. Wegens het kicken van de meest nutteloze topic ooit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Het is maar goed dat niet alle cd's Angel Of Death nodig hebben om klassiek te zijn. |
|
quote:nee, maar wel Walk |
|
Pantera. Disko Disko Partizani |
|
quote: Zegt me niets. |
|
Pantera, vind Slayer tegenwoordig maar niks terwijl de laatste Pantera plaat juist weer een van de beter was. |
|
Niet zo moeilijk gekeken naar de totale dicografie en invloed op andere bands, is dit natuurlijk Slayer, Pantera schaamt zich nog steeds om hun eerste 2 platen op c.d. uit te brengen, wat aangeeft hoeveel vertrouwen ze hebben in hun eigen muziek. |
|
Je bent pas echt klassiek als je dood bent. Dus Pantera Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Slayer. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |