|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee Lain, dicht deze iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ja het is allemaal jouw schuld. het forum, de onenigheid, global warming, world peace ... BLAME LAINADAAAAA *moet minder southprak kijken* |
|
quote: Het mag alleen als de moderator zelf ook met zijn band in het topic voorkomt. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1974722 |
|
Screamin' Daemon <-- gaaf! |
|
Nee muts, Putrefied heerscht Bluuurrrgghhhhh! |
|
Kappen met die nasi Jenje! Maarre jep, Putrefied is ook erg okee. Zal wel naar een van deze shows komen kijken gok ik. 19-11-2005 - 750DB, Hasselt (Aggro) 30-12-2005 - Simplon, Groningen *CD Presentatie*(Screamin' Daemon (UK), Putrefied, Monastery) [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-11-2005 23:29] |
|
Wel beetje kutdag ... |
|
quote: Vooral de drummer, hehe. |
|
das Toep toch? |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Juist, heeft ook de Blastcorps cd ingemept. En heel grondig. |
|
quote: Niet zo stoer jij, doe je normaal ook niet . Luister, ik open voor elk afzonderlijk optreden een topic, en geen algeheel topic. ZO kun je gemakkelijk op datum zoeken, en voorkom je een hoop verwarring. Concert gehad? ff lullen, klaar. niets meer aan doen. Dat idee. Dat gebeurt al een hele tijd zo, nadat er een voorstel kwam om elk optreden apart te behandelen, zodat bands en zalen meer pobluciteit krijgen (voor zover ZM-gekanker fijne publiciteit voor een band of zaal is...) Maak voor elk optreden dus een ander topic aan, en het feest kan beginnen. Niemand die dan aan je threads komt. Bruce Banner |
|
quote:jep vette drummer ... deed ook Cardinal en naar ik me kan herinneren Scrotum .. toch? |
|
quote: Dit wordt mijn nieuwe signature. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Scrotum? Daar mept onze ouwe JD drummer paul, die ook in Sinister mept. |
|
@lain:en nou sta je er zelf ook eens tuusen en dan gooi je m nog dicht... [Dit bericht is gewijzigd door san miguel op 04-11-2005 23:36] |
|
quote:Oh ja, stom ... wissik .. cd staat hier ook gewoon nog in de kast ... |
|
quote: Lees je de uitleg even? Voor dat optreden is er een topic. Voor alle andere mag je aparte topics maken. Komt de naam nog vaker voor, en is het gemakkelijker te vinden. groeten aan Glen Bruce Banner |
|
ok doen we morgen! |
|
quote: SOEST! OP FIETSAFSTAND! KWARTIERTJE MET DE AUTO HEENHEENHEEN!!! CAPSLOCK HIEGH!!!! |
|
Nieuwe erbij, 19-11-2005 - 750DB, Hasselt (Aggro) 25-11-2005 - Artishock, Soest (Elexorien, tba) 16-12-2005 - Little Devil, tilburg 17-12-2005 - De Dobbe, Roden (tba) 24-12-2005 - Cafe Mukkes , Leeuwarden (tba) 29-12-2005 - Dynamo, Eindhoven (Severe Torture, Screamin' Daemon (UK)) 30-12-2005 - Simplon, Groningen *CD Presentatie*(Screamin' Daemon (UK), Putrefied, Monastery) 6-1-2006 - De Kleine Kade, Zaandam (Prostitute Disfigurement, Enraged) |
|
nog even en je kunt er een tour van maken, nog een voorprogamma nodig ? |
|
quote: Niet. putrefied is een 666 in een dozijn band, kut dus. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Jij hebt ze kennelijk dus nooit live aan het werk gezien. Dan heerschen ze ze er die 665 andere bands eruit |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |