|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Prima! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:arrebar kerel,je hebt voicemail [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 28-02-2005 12:43] |
|
Net ff die nummers gedownload. Klinkt goed heren en dame!! Lekker rauw!!! |
|
Afgelopen zaterdag naar Podium Hoogeveen geweest en daar Crom Kruak oid gezien, mijn advies : stoppen en wel direct, wat een armoe. Toxocara : prima band met veel potentie. Zanger mist nog ietwat kracht , maar dat komt wel goed, gezien zijn leeftijd(16) Alles was goed definieerbaar, gitaren en drum waren goed te horen wat in veel zalen nog wel eens kut is. |
|
Vanavond Toxocara te gast bij Metalwarehouse! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
gaat wel goed komen met deze band, aangenaam door verrast in ieder geval. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
|
|
Keb der zin in morgen.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Waarin? |
|
|
|
quote: Gefeliciteerd, dame en heren! Touché, pussycat! |
|
cooooll |
|
Good news! Toxocara and Sevared Records joined forces to release the debut "Imminent Repulsion" (Suffice to Prevent). Sevared Records (USA) will be releasing our full length Fall 2005. super!!!! YES WEL deeeenk!! |
|
Joah, vette poep dat label! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
cool , gefeleciteerd De heerschappij, dat ben jij! |
|
|
|
Ja!Nu worden we vanzelf stinkend rijk en wereld beroemd en overal belaagd enzo!vet man! |
|
quote: jahamhn! Ik weet waar je huiz woohnt! Gefeliciteerd bitch! Suck my piss |
|
Yo swa!thanx niggah! |
|
quote: ..eerst zien,dan geloven !! [Dit bericht is gewijzigd door lunatic jozef op 18-08-2005 13:05] YES WEL deeeenk!! |
|
Hahaha Hoe kom jij daar nou weer aan? |
|
quote: opnames... YES WEL deeeenk!! |
|
ja nu komen we weer in de story met zo'n foto drummer toxocara gek geworden? IK FELICITEER NIEMAND! |
|
quote: GEFELICITEERD !! YES WEL deeeenk!! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |