|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoop nou alleen wel dat Sanguinary blijft bestaan, die band is vet ! Lekkere gave oldschool Death Metal ! |
|
quote: en dit dan? [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 11-03-2004 19:58] |
|
grappig hoor, zeker de lolligste thuis jij ? |
|
quote: Ja die Nekro steekt veel z'n tong uit. |
|
quote: weet jij wel waar je over post en wat je zelf zegt? |
|
quote: Ik hoop dat jullie een mooie deal kunnen sluiten, zij het met Metalblade ( ) of met een ander gerespecteerd label!!! (Want CBI brengt wel leuk spul uit, maar de uitstraling is allemaal zo standaard en zoutloos... hoe hun bands ook hun best doen om dat te ontkennen. Hallo TMDC ) - Mutatis mutandis - |
|
quote: Kijk, en hier heeft 'ie dan wel weer gelijk Sanguinary blijft overigens zekers bestaan! [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 11-03-2004 20:03] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Kan ik ook niks aan doen,mocht er hier iemand zijn die zich beledigd voelde over iets wat ik hier heb gepost dan bied ik hier diegene mijn nederige en welgemeende excuses aan |
|
quote:ach doe maar ' n krat bier |
|
Kan geregeld worden hoor, doen we wel bij het eerste optreden van Toxocara in de Baroeg, mocht dat er van komen. |
|
quote: is ahoy ook goed? ach man ik zit te fukken met je |
|
Ben ik zelf eens een keer serieus ! Maar ok, alles weer ok dan ? |
|
was er iets niet oke dan? [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 11-03-2004 20:09] |
|
Overigens betekend 'toxocara' 'spoelworm'. Op de site www.toxocara.com is het ondeugende aangezicht van deze worm afgebeeld. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
hehehehe, laat ook maar. Volgens mij ben jij wel en toffe gast. |
|
* off topic*lilith, is het intie van Sanguinary voor Trendkill issue 4 al af ? |
|
quote: Die gasten waarvan CBI het spul uitbrengt zijn vaak goed te pruimen helemaal mee eens. Maar dat de uitstraling zo standaard en zoutloos is ben ik niet met u eens. Ik vindt ook dat ze wat meer mogen dansen(TMDC) Maar die gasten weten goed met instrumenten om te gaan. En bespelen het publiek waar Sammath nog heel wat van kan leren(uw profiel)Trouwens TMDC staat voor Death Metal en blijven trouw aan het genre. Terwijl Sammath opduikt als 'n derde rangs Sadistik Exekution met 'n korreltje Black Metal. Terwijl Sammath ooit begon als Black Metal bandje. |
|
Sammath |
|
quote: * off topic* 'k zal 'ns informeren ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
hmmz het lijkt nu al populairder en meer omstreden dan TMDC , maar ff zonder gein ik ben reuze benieuwd naar de muziek Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
En weer even off topic : Thanks,lilith, issue 3 is trouwens als het goed is rond de 18 de van deze maand uit !!Een stuk dikker dan issue 2 ( nu 25 inties ipv 6, weer een zooi reviews natuurlijk en de nodige fijne gore pix d'r in ! |
|
quote: Sammath heeft in vergelijking tot TMDC dan ook nog nauwelijks/geen live ervaring. En met dat "standaard" bedoel ik niet zozeer TMDC als wel CBI. Wat betreft de Sammath/Sadistik Exekution "vergelijking": We "duiken niet op" maar hebben tegenwoordig een complete line-up waarmee we optredens kunnen doen, de muziek heeft zich nu eenmaal op deze manier ontwikkeld. En wanneer je vindt dat alle Australisch klinkende bands op Sad Ex lijken, stel ik voor dat je je wat meer in de verschillende Australische scenes verdiept [Dit bericht is gewijzigd door Skull op 11-03-2004 20:47] - Mutatis mutandis - |
|
Blood Duster !!! De wreedste band na Kutabare uit Australie !! |
|
En Corpse Molestation natuurlijk !! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |