|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Yeah soundlodge for teh win. Hebben jullie alles al opgenomen? Zoniet nog ff de groeten aan joerg |
|
quote:nee toxocaradrummer slaat plopzanger met vliegenmepper omdat deze net begint te puberen en dus erg vervelend kan zijn. |
|
ik vervelend? meneer de wank die naast je gaat zitten en vervolgens verschrikkelijk vervelend gaat doen. p.s. laten we nu maar ophouden voordat het echt uit de hand loopt |
|
Hey, geen geklier, de weg naar eeuwige roem ligt voor ons open ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Succes. Blijven jullie wel heel gewoon? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Blijven?? We zijn nog nooit gewoon geweest ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Heel goed. Wanneer komt de reallife soap? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
De Toxies? |
|
Touché, pussycat! |
|
quote:Jij wou geen geld en roem.Dat is voor MIJ! |
|
quote: De Toxies? Het begint er nu al op te lijken YES WEL deeeenk!! |
|
MORGEN IN DE TOXIES: DRUMMER GAAT ER MET DE CENTEN VANDOOR! Zal Ma Toxie wraak nemen? En hoe? Wordt Talpa toch nog leuk |
|
niet slowchatten aub Bruce Banner |
|
|
|
niet slow-chat-ten! geen zinloze onzin posten. even netjes blijven hier enzo. Bruce Banner |
|
Laatste 4 posts gingen EN over Toxocara en waren door vier verschillende users gepost ... |
|
Eej laidedil dalididldidliddor: Dit topic hoort bij MIJN roem ja?!afblijven Oja was gezellig gister! [Dit bericht is gewijzigd door san miguel op 19-08-2005 11:21] |
|
We moeten eind dit jaar maar eens aan een kersthit beginnen |
|
keepitsick! STAYBR00TAL!! Suck my piss |
|
beter dan Monolith maar dat is persoonlijk muziek smaak natuurlijk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Plop als kerstman YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Klopt, geld maakt meer kapot dan je lief is; maar roem......mwoah.... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: En wie van jullie gaat er dood?? Dat helpt ook he? Zeker als de cd uitkomt? Wanneer kunnen we die kopen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
'k Ben de oudste, dus dan zal ik dat wel weer zijn ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |