|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand vermoorden, dat schiet pas op! en dan vanuit de bak wat interviews doen Suck my piss |
|
|
|
quote: quote: quote: quote: quote: omdat jullie zo heerschen: alle reacties gecopy/paste Bruce Banner |
|
nou ik vind ze ook stoer! |
|
kom op kutjes!downloaden! |
|
Niet zo spammen Michiel "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ja nou..... |
|
|
|
STIJFLIJK HEEFT MAIL "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ontopic! |
|
quote: Ok dank u!zijn best ok hoor. En dan nou maar weer ontopic |
|
Idd, on topic: Deathmetalvolk, ik spreek tot u: beluistert die nieuwe mp3's en gaat uit uwen dak! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
idd en laat dan een reactie achter |
|
Vooruit dan maar! HIEGH! |
|
Klinkt zeker niet mis! |
|
dit smaakt naar meer !! YES WEL deeeenk!! |
|
niet verkeerd. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Op het randje van dit jaar: 30 december 2005, cd presentatie in Simplon! Meer informatie over deze avond binnenkort, maar ik kan al wel zeggen dat het zekers de moeite van het komen waard wordt! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: bijna geen tussen te krijgen YES WEL deeeenk!! |
|
December 30 we'll be presenting our debut album at Simplon Groningen. Be there! Our special guests this night: Screamin' Daemon - British murdermetal) (UK) Putrefied - Brutal Grind/Death (NL) Monastery - Thrash/Death (NL) |
|
quote: Bruce Banner |
|
een of andere mod heeft mij verteld at meerdere toppics van een band niet mogen.concert/show toppics wel....verklaar u nader! |
|
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 04-11-2005 23:10] Suck my piss |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |