|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
In groningen en omgeving zijn er idd niet zoveel die een fatsoenlijke blastbeat kunnen spelen. |
|
Huh? Waskebeurt met Michiel? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Is hij de nieuwe drummer van de Toppers? Edit: aaaaaaaah ok! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-05-2009 17:24] Bruce Banner |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
veel veranderd in toxocara heb ik wel door.... erg benieuwd hoe de nieuwe line-up het gaat doen How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Vince is back! We are very pleased to announce that Vince Zwarts has returned to Toxocara! After a sabbatical year and wandering around, we decided it was time to refill the troops to it’s original guitar line-up. Vince has joined the troops since the beginning of Toxocara, when the promo “Visceral Larval Migrans” (2004) , the debut “Imminent Repulsion (Suffice to Prevent)” (2005) and the last album “The Great Rebellious” (2008) were released. Toxocara is now finishing their new full lenght album, which will again be released through Twilight Records. Be ready for some new Toxocara stuff! Last but not least, a BIG thank you goes out to Petra Guijt (Soulreaver, The 11th Hour, Deadcell), who did a great replacement for Vince during his absence. Thank you Petra! We will never forget! Martijn / TOXOCARA |
|
Bruce Banner |
|
...in het Duits... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
JA DAN DOE JE ER MAAR WAT MOEITE VOOR HOOR! Bruce Banner |
|
quote: hehe volgens mij doelt die die gast op mijn vocals. |
|
quote: Herrlich Der Herrscharen? signature |
|
Niels Feekes is gek op hardcorebands dus ik heb mijn bijdrage in een hardcore jasje gestoken |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-03-2018 22:29] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Aaargh, Toxocara terug.. Dan gaat het mij toch ook weer jeuken om weer eens met de overgebleven leden een hok in te duiken en weer eens te gaan rossen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
nooit wat aan gevonden aan deze band. en dat terwijl ik toch echt wel een fan ben van brute death metal. |
|
The Great Rebellious vind ik wel een strakke plaat. Ook eens live gezien op Metropolis festival, klonk ook goed. Leuk dat ze weer bestaan. |
|
quote: Eerst maar weer eens wat bandleden werven. Dan bestaan ze pas echt toch? |
|
In dat geval bestaan ze alweer echt. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 23-03-2018 20:03] |
|
Ze hebben iig een nieuwe bassist, hij heet Bas, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
|
|
Vanavond even beluisteren, benieuwd hoe hij het gedaan heeft. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja, lekker, hoor! Prominent aanwezig ook! Vanwege de clip leek het even dat Bas (oude bassist van mijn bandje Judgement Day) alle snaar instrumenten bespeelt, maar dat schijnt niet zo te zijn, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 08-02-2019 23:28] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |