|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, volgens mij komt hij hier vandaan |
|
die dead horse is te gek.. Suck my piss |
|
Zolang yanks met stokkies en trommels overweg kunnen is er niets aan het handje lijkt mij, helemaal niet als ze hun kunsten ook nog eens bij Toxocara vertonen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Kijk!Dit is een van de betere polen! |
|
quote: Hopelijk kun je beter drummen dan spellen Maaruhm, leuke nummerkes mannen (en vrouw)! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Kijk wat je zelf zechgtd dan!je hoopt dat ik beter kan drummen dan spellen terwijl je daarna zegt dat je t leuk vind.Niet zeuren!Ik ben geen nederlander zoals je net gelezen hebt en gewoon een exemplaar bestellen.of 2!nog beter! |
|
quote: Waarschijnlijk wel (1 exemplaar dan). Maar dan wel op een concert van Toxocara hier in de buurt. En uiteraard de voorwaarde dat jullie op het podium weten te overtuigen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Toxocara, hm, ik weet toch al dat ik er niets aan vind, dus ik bespaar me de moeite van het luisteren. |
|
wat doe je hier dan? |
|
quote:Vind je het altijd leuk om je stront zinloos te tonen aan mensen die het niet intereseren? [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 26-10-2004 0:36] |
|
Een mediatraining "omgaan met kritiek" zou geen kwaad kunnen voor enkele Toxocaraleden. Wat heeft Martijn jullie nu geleerd? |
|
meteen afmaken! |
|
quote: Je hebt het niet eens gehoord man "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ach Dekker, ten tijde van Eternal Conspiracy hapte jij net zo hard hoor What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
|
|
quote: Klopt, internet was toen nog nieuw voor me. Ik heb heel wat internetoorlogen uitgevochten destijds. mooie tijd was dat |
|
quote: Nee, dat zei ik toch ook al. |
|
Ik vind de nummers erg gaaf. Leuker nog dan de muziek van de reguliere bands van de leden. |
|
video clip online!www.toxocara.com |
|
leuk video'tje! Bruce Banner |
|
Hmmm de riffs mag ik wel...de drums mogen wel wat extra's doen qua dynamiek, de composities kunnen compacter en verder klinkt de productie van de mp3's nogal 'scheterig'. Ik denk dat het zeker wel wat kan worden met deze band! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wanneer komt die clip op de box? Suck my piss |
|
Nieuwe site!www.toxocara.com |
|
quote:Hey Michiel, heb jij mijn mailtje nou nog ontvangen over zm presents? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |