|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt; ik ben helemaal voor om de hele stad onder te spuiten met geweldige stukken zoals Elessar hierboven heeft geplaatst; van die grijze grauwe zooi wordt je veel sneller sjaggie dan als je te gekke pieces ziet!!! Graag meer foto's Elessar! Kippevel!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Check hier voor meer van zijn kunstwerken: http://www.capsite.net/art/pi-rho/pi-rho.htm |
|
dit soort stukjes vind ik geweldig sorry voor t vermoedelijk verneuken van de layout, maar deze zijn zo mooi [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 05-08-2002 9:31] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Die onderste is wel errrrrg knap gemaakt... alles loopt door elkaar heen en shit.. gozer uit me ouwe klas maakte prcies zulke werkjes, echt mooi gedaan |
|
Ik ken ook iemand die ze zo maakt inderdaad, en (hoewel niet altijd mijn smaak) zijn ze regelmatig erg mooi en vrolijken de boel in ieder geval behoorlijk op. Het walgelijkste bijft inderdaad nog wel overal die irritante tags; en erger nog (zoals hij dat ook zegt) tags OVER mooie graffiti heen.. staat daar een mooie plaat op de muur, gaat er een mongool tien keer zijn tag overheen spuiten. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
als er iemand zn tag over een piece spuit is et geen echte "kunstenaar" over zulke dingen zijn nogalles grote ruzies bij mij op de mavo geweest we hadden 2 muren die van de schoolleiding gebruikt mog worden (stonden totaal niet in et zicht) daar waren wel wat kunstwerkjes op te vinden alleen dan kwam er weer zoon lijpe jonny die groot met een spuitbus zn bijnaam erop spoot(natuurlijk op 3 cm van de muur, dus helemaal uitgelopen) zelf doe ik best wel veel van dat soort dingen maken maar alleen nog op papier. ik weet van mezelf dat ik op muren niet zo goed ben als op papier My madness, my sadness |
|
sommige graffiti vind ik best mooi, anderen kunnen ook best wel lelijk zijn (gewoon wat neerkalken ofzo) Love is a curse |
|
quote: POSTEH!!!! |
|
Wie mijn muren onderkalkt kan hier http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=299708 naar toe ... |
|
quote: een tag over een piece heenzetten is ruzie zoeken jah, gebeurd idd vaak genoeg Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: regel jij ff een scanner voor me die WEL onder xp werkt? My madness, my sadness |
|
quote:wil niet zeggen dat elke skater naar bepaalde soort muziek luistert dacht ik zo en over de graffiti, heel af en toe zie ik echt wel meesterlijke graffiti hoor! [Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 05-08-2002 19:22] zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: heel af en toe maar Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Over het algemeen vind ik het leuker om in de schetsboeken van die dudes te kijken dan de muren af te spotten. Meestal staan daar mooiere dingen in. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: in een schetsboek gaat et ook wel iets makkelijker My madness, my sadness |
|
quote: ja en je hebt alle tijd en kunt op je gemak werken, dat scheelt nog t meest [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 05-08-2002 21:39] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Dat is precies wat ik bedoel te zeggen. Daarin zie je het meest wie de echten zijn en ook echt iets kunnen. Toen ik nog weleens meeging met die groepjes was er altijd de druk van betrapt worden waardoor dingen snel moesten en dan vaak slordig en het was altijd donker met misschien een zaklantaarn erbij oid, maar ja dan werd je ook weer sneller gezien en die legale plekken waren altijd na een week helemaal vol. Daarom nogmaals, de echte kunstwerken staan in de schetsboeken omdat daar idd veel meer tijd aan besteedt kan worden... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
idd, in een schetsboek ken je er desnoods uren over doen ( en gummen ) hier in dordrecht heeft er trouwens jaaaaaren tegen de zijkant van een basisschool een gigantisch piece gestaan, was een gigantische draak met een hele wereld er omheen, zijn ze volgens mij nog maanden aan bezig geweest toen. hebben ze em een maand of 6 geleden helemaal weggehaald omdat ze de buurt aan et opknappen zijn My madness, my sadness |
|
Ik weet niet waar jullie het over hebben... |
|
He druif... |
|
Hahaha, hoe unsubscribe je je hier eigenlijk? |
|
quote: Niet. Post nog eens wat plaatjes? |
|
Neen, maar doe jij vooral waar je zin in hebt... [Dit bericht is gewijzigd door Poppelepiro op 06-08-2002 16:37] |
|
:* Als het goed is kan ik binnenkort wel een plaatje posten ja! xet nou deze wel ff neer... [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 07-08-2002 13:55] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |