|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Deze is van Pixel..die is goed SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Brutal uit Brasil ook een steengoede bomber. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Gave meuk. Aargh.. M'n tekeningen lijken al een tijdje nergens meer op ... |
|
quote: Heb jij die getekend? Heerschend ontwerpje. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: +1 Smoochy, hoelang tekende jij voordat je dit soort dingen maakte? |
|
quote: Ik kan niet tekenen, alleen dit kan ik een beetje. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: laatste half jaar staan er ook een paar bij de glasfabriek. Bijna maandelijks andere/nieuwe. Suck my piss |
|
Sommige van die dingen zoals hierboven gepost zijn inderdaad wel mooi. Maar het blijft vandalisme en daarom mogen ze het van mij flink hard bestraffen. Lekker de schoonmaakkosten per jaar per gemeente optellen en delen door alle in dat jaar opgepakte graffitispuiters in een desbetreffende gemeente. Dokken maar. Waarom de 'echte' graffiti mannen het niet OK vinden om op legale muren te spuiten is mij een raadsel. Kan iemand dit aan mij uitleggen? Kan je jezelf niet 'uiten' wanneer er geen vernieling plaatsvindt? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Territoriaal gedrag, dat is het. Het is mijn "wijk" dus mijn "piece". Ga maar eens een piece zetten over andermans "piece". Dat is al een boodschap voor sommigen/ Suck my piss |
|
quote: Dat is helder. Maar voor degenen die zich echt graffitiKUNSTENAAR noemen zou het geen snars uit moeten maken. Die willen gewoon 'creatief bezig zijn'...althans, dat beweren ze. Degenen die het alleen vanuit hun territoriale oerdriften doen zijn gewoon vandalen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wederom crusty activiteiten. Nek schot! |
|
quote: the true idd die heb je overal. Suck my piss |
|
quote: Ik bedoel graffiti-tekenen. En tsjah, graffiti op 'legale' muren vind ik ook beter dan op andermans gebouwen etc. Treinen daarentegen |
|
quote:Door dat geklieder van jou op treinen is mijn treinkaartje duurder. Wat ga je daar aan doen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik krijg bijna zin om een spuitbus te gaan kopen en ook eens wat treinen onder handen te nemen. Alleen balen dat ik weet dat je een OVjaarkaart hebt. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Want quote:Die is ook niet gratis...die wordt van belastinggeld betaald.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zeiken bij de NS dat ze die treinen gewoon 'vies' moeten laten. |
|
quote:Dat doen ze niet, want veel mensen willen in een nette trein zitten, niet in een semi-krakershuis. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Nog 5/6 jaartjes wachten. Maar dan heb je natuurlijk ook een goedverdienende baan, stem je VVD en vindt je treinen bekladden ook gay. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Het gaat verder niet stinken ofzo, en zolang je niet op de ramen tekent, heb je er geen last van. Wat is daar erg aan? Waarom een nette trein? Voor hun reputatie? En dan nog, wie zegt wat netjes is, dat is ook maar relatief, en heeft weer eens alles met de algemene acceptatie te maken, die ook op onzin gebaseerd is. [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 22-03-2006 18:04] |
|
quote:Het gaat er niet om wat ik vind, het gaat erom hoe de mensen willen dat de NS zichzelf presenteert. Blijkbaar is de algemene wil dat de NS zich dusdanig presenteert dat ze hun treinen elke keer weer opnieuw schoonmaken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
En kiezen ze er dus zelf voor dat hun kaartje duurder wordt. Zo is het cirkeltje weer rond. Maargoed, het is dus fout en slecht en alles, maar dat zijn zoveel dingen. |
|
quote:Dat gaat niet op. Als bij jou elke dag op het werk, laten we stellen een ruitenbedrijf, de ramen worden ingegooid en de werkgever daarom jouw salaris kort, omdat het duur is dat raam elke keer te repareren, maar de klanten willen niet consumeren bij een ruitenbedrijf die zijn eigen ruiten niet eens heel kan houden, dan is niet het bedrijf schuldig aan de korting op jouw salaris, maar de mensen die de ruiten ingooien. Het is geen cirkel, het is een gevolg. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |