|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
tering de tering, over lelijke graffiti gesproken... In Den Haag hebben ze nu in een steegje de koppen van de Kolde Ierring en Anouk vereeuwigd: LELIJK! |
|
Hahahahaha! Post ff plaatje! Suck my piss |
|
quote: Check die achter het station, op de achterkant van Ni Hao zeg maar. Echt twee mooie pieces. En natuurlijk verschillende in het ORKZ ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Deze: weet niet welk tunneltje, maar iig is er ook ergens een muur in Haarlem waar het gedoogd wordt. En 1 of ander clubhuis in Hoofddorp. Maar ik kom daar ook nooit, alleen een paar jaar geleden om foto's te maken. edit: Deze Maarten: http://www.pirho.tk/ [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 26-04-2005 18:31] |
|
|
|
quote: hippie! |
|
quote: maar wat staat er nou ? sgerg ? regerg? hjrtyegw? [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 15-01-2006 9:20] |
|
quote: kijk zo hoort het, dat is tenminste mooi en past in het straatbeeld |
|
Meeste graffiti is wel mooi die tags zijn lelijk, en ook totaal nutteloos. Zelf heb ik het ook een paar keer gedaan en ja het heeft wel wat om snachts met je bussen ergens te spuiten, geeft een kick. Meestal zijn ook de mensen die het niet kunnen die het lelijk vinden . Maar als je goed rondkijkt dan zie je overal wel mooie stukken. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
hmm, ben zelf nooit zo gek op die muurschilderingen. Neemt niet weg dat er afentoe wel mooie dingen tussen zitten. |
|
Ik doe zelf ook pogingen... maar blijf gewoon steeds op dezelfde plek oefenen (over me vorige werk heen dus) om beter te worden... En ben met gewone verf bezig bij t busstation.. Elke keer een laag van een bepaalde kleur.. maar schiet nie egt op ofzo.. In Gouda zijn ook mooie werken (de straat van de shoarmaoase in en dan doorlopen zit er nu 1) maar die zijn op het hout wat om een stel steigers heenstaat.. dat wordt zo weer weggehaald... I rest my case |
|
quote: Ik ken mooi spul idd. Maar dit is echt alles behalve mooi; http://ainfos.de/downloads/videos/%5bainfos%5ddestroy.WMV (kreeg een link door van Atari Teenage Riot filpje met rel inclusief rennende Me-ers, ik denk ff kijken op die site, kwam ik dit dus tegen.) Suck my piss |
|
Ok, ik heb wat pics kunnen maken van een paar schetsen Dit zijn wat oudere. Ben momenteel ook dingen aan het inkleuren etc. Ook weer spuitbussen ingeslagen, nu nog wachten tot het iets warmer is |
|
ben ooit eens gepakt jaren geleden wegens sporadisch en baldadig graffiti spuiten.. n paar mislukte pieces en dingen met een vleugje humor, NP op parkeerplaatsen spuiten enzo grapje kostte uiteindelijk 800 piek, gelukkig was ik niet alleen... heb vorig jaar nog een item gefilmd voor de locale televisie over legale muren [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-03-2006 3:33] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hehe. ok. Ja, je hebt hier ook een gedoogd muurtje in de buurt, om maar eens te oefenen dan. |
|
Tekeningen en prenten? Mooi. 'Signatures' en andere 'pieces'? NEE! |
|
Dat hoort bij die cultuur. Tags heb ik het ook niet zo op, een gruwelijk mooie piece mag wat bij betreft overal geplaatst worden, behalve over iemand zijn raam/auto. |
|
Graffiti is gaaf ja. Linke soep wel, zo hier en daar. En er zijn zeker mooie pieces. Taggen doe ik al, en ben bezig een mooie piece te ontwerpen. Disko Disko Partizani |
|
Gaaf! Post foto's zsm. Ik begin ergens binnenkort met etiket-taggen |
|
Oud schetsboek gevonden Lunar.. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 20-03-2006 23:07] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Heersch. |
|
Crusty art........ Taggen is ongeveer gelijk aan het zeiken van honden tegen iedere hoek. Als mensen dit zo mooi vinden, waarom doen ze het dan niet lekker in huis of op hun eigen eigendom? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Taggen is idd vrij erg ja..maar dat niet.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Post ff meer aub Ik heb inspiratie nodig.. En inderdaad, taggen vind ik dus ook lelijk etc. Maar ik heb net +-200 etiketten gevonden hier.. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |