|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
zitten echt hele mooie bij, zoiets wil ik ook wel in mn kamer Je moeder. |
|
Ik heb inderdaad nooit gezegd dat ik op treinen heb getekend, alleen dat ik dat niet erg vond. Maargoed, het blijft inderdaad een welles/nietes, en zolang er nog mensen zijn die wel kunnen werken, maar liever een uitkering nemen, moet er niet gezeken worden over "ons belastinggeld". Ik heb me nu nog beperkt tot de zogeheten "gedoog-muurtjes" en nu vooral aan het tekenen. Ik heb dus onlangs markers aangeschaft, en ben er erg tevreden mee, morgen nog maar eens wat meer kleuren halen . @ Smoochy: dat zijn de mooiere ja |
|
quote: Hmmm ok en jij moet de plaatselijke moraalridder voorstellen zeker. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Smoochy is blijkbaar onder een rode lamp verwekt en in een woonwagen geboren, want veel snapt ie er niet van. Graffiti is simpelweg vernieling van een eigendom. Dat zijn mening is dat het geld als een 'opfleurig' van het object kan, maar dat praat het niet goed. Het is simpelweg fout. Of graffiti wel of niet mooi is, is irrelevant. Kan iemand misschien een mooi hakenkruis op Smoochy's auto/huurhuis spuiten? Vind ie helemaal niet erg. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Haha grappig..kijk we hebben het over een discussie maar klaarblijkelijk ben jij niet verbaal genoeg om hier mee aan te doen, dus speel je het maar op de man. En dat ik dan uit een woonwagenkamp kom omdat ik toevallig graffiti wel ok vind slaat dus echt kant nog wal. Verder wil ik me niet uitsloven voor een hoop stront dus hierbij laat ik het ook maar. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 24-03-2006 18:10] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Het valt niet mee om iemand anders zijn mening gewoon te respecteren. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Over het mis slaan van planken gesproken.. DIT was de openingspost quote: |
|
Het valt ook niet mee een beetje respect te hebben voor andermans eigendom. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Voor jou ook niet schijnbaar. Niet zo hypocriet doen hoor, bah. |
|
quote: Ik respecteer andersmans eigendommen niet voor me eigenbelang en daar kom ik voor uit, maar het word altijd op de man gespeeld SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik vraag me ook af hoe de graffiti mensen het zouden vinden als er zoiets op hun voordeur, over hun ramen en/of over de auto zou worden gespoten. Schijnbaar niet erg, nou ik zou flink pissig worden als men dit bij mij zou flikken. |
|
Auto's zorgen voor smerige lucht, en vernielen dus eigenlijk jouw schone lucht. Rokers doen precies hetzelfde. De wereld zit vol met oneerlijkheden en meer van dat soort ongein. Iedereen zal last van elkaar blijven ondervinden, anders verstoor je natuurlijk het natuurlijk evenwicht. EDIT: Ja, wat mayo postte, dat is taggen. Vind ik persoonlijk ook debiel, aangezien dat vaak echt lelijk is, en veel zooi door elkaar is. [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 24-03-2006 18:38] |
|
quote: Je hebt het over meningen momenteel, je roept hier dat men die moet respecteren terwijl je zelf net zo onrespectloos met de mening van een ander om gaat. |
|
quote: Dat kan je niet zien als echte graffiti dat zijn gewoon irritante tags en die zijn superlelijk. Daar heb ik ook een hekel aan maar die worden dan ook over het algemeen gemaakt door mensen die echt niet kunnen spuiten SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ouwehoer toch niet zo achterlijk, djeez. Eigenlijk is het heel simpel, zonder toestemming dien je met je poten van andermans spullen af te blijven. Ik gooi je witte gordijnen ook niet in een roze verfwas als ik bij je op bezoek ben, om de boel maar een beetje op te fleuren. |
|
quote: Vind ik er wel onder vallen.. Niks mis met een mooi stukje op een muur waar het toegestaan is of waar niemand last van heeft. Maar op het moment dat men te pas en te onpas maar dingen gaat bespuiten omdat ze het maar saai vinden, nee. |
|
quote: Die tags ja die worden overal maar neergekalt maar lege fabriekshallen waar ik oa in spoot worden niet meer gebruikt dus heeft niemand er last van. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: zo kan het ook. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Daar zegt men ook weinig over, men had het over treinstellen en ik vind het ronduit asociaal om daar van alles op te gaan kalken. Niet van jou, afblijven motto. |
|
quote: Ja maar dat hoef ik niet terug te vinden op mijn auto of mijn voordeur zonder mijn toestemming. |
|
quote:Voor autorijden betaal je belasting, waarmee jouw ziekenzorg wordt betaald. Autorijden heeft ook nog een doel, je komt er verder mee. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik geef slechts vergelijkingen, net als jij dat doet. Er zijn zoveel dingen als "Ja, ik weet dat het slecht is, toch doe ik het". Dit is daar één van. |
|
quote: Op persoonlijke ontwikkeling kom je ook verder met het maken van graffiti. Daarbij pakt weet-ik-veel hoeveel % van de mensen die een auto heeft de auto terwijl het met gemak lopend/met de fiets kan worden afgelegd. |
|
quote: De uitstoot van schadelijke gassen door het gebruik van auto's is toch heel wat anders dan iemand die moedwillig je huis, buurt, auto verneukt. Bovendien stoot je ook schadelijke gassen uit als je met zo'n verfbus bezig bent. Je punt was? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |