IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graffiti Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-03-2006 12:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zitten echt hele mooie bij, zoiets wil ik ook wel in mn kamer


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-03-2006 16:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 11:56 schreef Smoochy het volgende:
Ja wederom is dat mijn eigen mening. En kom op¨zo metalen grijze opslag container kan wel wat kleur gebruiken vind ik.

Verder ben ik tegen elke vorm van vernieling van persoonlijke eigendommen..


AAAAAAAARGH! Vind jij, de eigenaar van hetgeen jij beklad vindt dat niet. Hij/zij is de eigenaar, jij NIET. Als je zo graag iets wil bekladden, koop dan zelf iets wat je kunt bekladden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 24-03-2006 17:04 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Ik heb inderdaad nooit gezegd dat ik op treinen heb getekend, alleen dat ik dat niet erg vond.

Maargoed, het blijft inderdaad een welles/nietes, en zolang er nog mensen zijn die wel kunnen werken, maar liever een uitkering nemen, moet er niet gezeken worden over "ons belastinggeld".

Ik heb me nu nog beperkt tot de zogeheten "gedoog-muurtjes" en nu vooral aan het tekenen.

Ik heb dus onlangs markers aangeschaft, en ben er erg tevreden mee, morgen nog maar eens wat meer kleuren halen .

@ Smoochy: dat zijn de mooiere ja



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 17:42 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 16:49 schreef Misanthrope het volgende:
AAAAAAAARGH! Vind jij, de eigenaar van hetgeen jij beklad vindt dat niet. Hij/zij is de eigenaar, jij NIET. Als je zo graag iets wil bekladden, koop dan zelf iets wat je kunt bekladden.


Hmmm ok en jij moet de plaatselijke moraalridder voorstellen zeker.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 24-03-2006 17:52 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Smoochy is blijkbaar onder een rode lamp verwekt en in een woonwagen geboren, want veel snapt ie er niet van.
Graffiti is simpelweg vernieling van een eigendom. Dat zijn mening is dat het geld als een 'opfleurig' van het object kan, maar dat praat het niet goed.
Het is simpelweg fout.
Of graffiti wel of niet mooi is, is irrelevant.

Kan iemand misschien een mooi hakenkruis op Smoochy's auto/huurhuis spuiten? Vind ie helemaal niet erg.


Nog zo stoere internet warrior.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 18:09 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 17:52 schreef zakkenvuller het volgende:
Smoochy is blijkbaar onder een rode lamp verwekt en in een woonwagen geboren, want veel snapt ie er niet van.
Graffiti is simpelweg vernieling van een eigendom. Dat zijn mening is dat het geld als een 'opfleurig' van het object kan, maar dat praat het niet goed.
Het is simpelweg fout.
Of graffiti wel of niet mooi is, is irrelevant.

Kan iemand misschien een mooi hakenkruis op Smoochy's auto/huurhuis spuiten? Vind ie helemaal niet erg.


Haha grappig..kijk we hebben het over een discussie maar klaarblijkelijk ben jij niet verbaal genoeg om hier mee aan te doen, dus speel je het maar op de man.

En dat ik dan uit een woonwagenkamp kom omdat ik toevallig graffiti wel ok vind slaat dus echt kant nog wal.

Verder wil ik me niet uitsloven voor een hoop stront dus hierbij laat ik het ook maar.


[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 24-03-2006 18:10]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 18:11 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Het valt niet mee om iemand anders zijn mening gewoon te respecteren.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2006 18:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 10:51 schreef Smoochy het volgende:
Dit topic is gemaakt voor mensen die het wel mooi vinden die het doen en die het waarderen als kunst.



Over het mis slaan van planken gesproken..

DIT was de openingspost

quote:
Op 31 oktober 2001 20:49 schreef TNightmare het volgende:
Werkelijk waar, wat is dat lelijk zeg. Ik heb nog NOOIT, nog helemaal NOOIT mooie graffiti gezien!






Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-03-2006 18:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Het valt ook niet mee een beetje respect te hebben voor andermans eigendom.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2006 18:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:11 schreef Smoochy het volgende:
Het valt niet mee om iemand anders zijn mening gewoon te respecteren.




Voor jou ook niet schijnbaar.
Niet zo hypocriet doen hoor, bah.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 18:34 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:33 schreef MMayo het volgende:
Voor jou ook niet schijnbaar.
Niet zo hypocriet doen hoor, bah.


Ik respecteer andersmans eigendommen niet voor me eigenbelang en daar kom ik voor uit, maar het word altijd op de man gespeeld


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2006 18:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:32 schreef Misanthrope het volgende:
Het valt ook niet mee een beetje respect te hebben voor andermans eigendom.


Ik vraag me ook af hoe de graffiti mensen het zouden vinden als er zoiets op hun voordeur, over hun ramen en/of over de auto zou worden gespoten. Schijnbaar niet erg, nou ik zou flink pissig worden als men dit bij mij zou flikken.









Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 24-03-2006 18:37 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Auto's zorgen voor smerige lucht, en vernielen dus eigenlijk jouw schone lucht. Rokers doen precies hetzelfde.

De wereld zit vol met oneerlijkheden en meer van dat soort ongein. Iedereen zal last van elkaar blijven ondervinden, anders verstoor je natuurlijk het natuurlijk evenwicht.

EDIT:

Ja, wat mayo postte, dat is taggen. Vind ik persoonlijk ook debiel, aangezien dat vaak echt lelijk is, en veel zooi door elkaar is.

[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 24-03-2006 18:38]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2006 18:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:34 schreef Smoochy het volgende:
Ik respecteer andersmans eigendommen niet voor me eigenbelang en daar kom ik voor uit, maar het word altijd op de man gespeeld


Je hebt het over meningen momenteel, je roept hier dat men die moet respecteren terwijl je zelf net zo onrespectloos met de mening van een ander om gaat.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 18:38 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:36 schreef MMayo het volgende:
Ik vraag me ook af hoe de graffiti mensen het zouden vinden als er zoiets op hun voordeur, over hun ramen en/of over de auto zou worden gespoten. Schijnbaar niet erg, nou ik zou flink pissig worden als men dit bij mij zou flikken.










Dat kan je niet zien als echte graffiti dat zijn gewoon irritante tags en die zijn superlelijk.

Daar heb ik ook een hekel aan maar die worden dan ook over het algemeen gemaakt door mensen die echt niet kunnen spuiten


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2006 18:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:37 schreef Jansuh het volgende:
Auto's zorgen voor smerige lucht, en vernielen dus eigenlijk jouw schone lucht. Rokers doen precies hetzelfde.

De wereld zit vol met oneerlijkheden en meer van dat soort ongein. Iedereen zal last van elkaar blijven ondervinden, anders verstoor je natuurlijk het natuurlijk evenwicht.


Ouwehoer toch niet zo achterlijk, djeez.
Eigenlijk is het heel simpel, zonder toestemming dien je met je poten van andermans spullen af te blijven. Ik gooi je witte gordijnen ook niet in een roze verfwas als ik bij je op bezoek ben, om de boel maar een beetje op te fleuren.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2006 18:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:38 schreef Smoochy het volgende:
Dat kan je niet zien als echte graffiti dat zijn gewoon irritante tags en die zijn superlelijk.

Daar heb ik ook een hekel aan maar die worden dan ook over het algemeen gemaakt door mensen die echt niet kunnen spuiten


Vind ik er wel onder vallen..
Niks mis met een mooi stukje op een muur waar het toegestaan is of waar niemand last van heeft. Maar op het moment dat men te pas en te onpas maar dingen gaat bespuiten omdat ze het maar saai vinden, nee.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 18:41 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:39 schreef MMayo het volgende:
Vind ik er wel onder vallen..
Niks mis met een mooi stukje op een muur waar het toegestaan is of waar niemand last van heeft. Maar op het moment dat men te pas en te onpas maar dingen gaat bespuiten omdat ze het maar saai vinden, nee.


Die tags ja die worden overal maar neergekalt maar lege fabriekshallen waar ik oa in spoot worden niet meer gebruikt dus heeft niemand er last van.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 18:43 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 12:14 schreef Smoochy het volgende:









zo kan het ook.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2006 18:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:41 schreef Smoochy het volgende:
Die tags ja die worden overal maar neergekalt maar lege fabriekshallen waar ik oa in spoot worden niet meer gebruikt dus heeft niemand er last van.


Daar zegt men ook weinig over, men had het over treinstellen en ik vind het ronduit asociaal om daar van alles op te gaan kalken. Niet van jou, afblijven motto.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2006 18:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:43 schreef Smoochy het volgende:
zo kan het ook.



Ja maar dat hoef ik niet terug te vinden op mijn auto of mijn voordeur zonder mijn toestemming.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-03-2006 18:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:37 schreef Jansuh het volgende:
Auto's zorgen voor smerige lucht, en vernielen dus eigenlijk jouw schone lucht. Rokers doen precies hetzelfde.

De wereld zit vol met oneerlijkheden en meer van dat soort ongein. Iedereen zal last van elkaar blijven ondervinden, anders verstoor je natuurlijk het natuurlijk evenwicht.

EDIT:

Ja, wat mayo postte, dat is taggen. Vind ik persoonlijk ook debiel, aangezien dat vaak echt lelijk is, en veel zooi door elkaar is.
Voor autorijden betaal je belasting, waarmee jouw ziekenzorg wordt betaald. Autorijden heeft ook nog een doel, je komt er verder mee.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 24-03-2006 18:46 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:38 schreef MMayo het volgende:
Ouwehoer toch niet zo achterlijk, djeez.
Eigenlijk is het heel simpel, zonder toestemming dien je met je poten van andermans spullen af te blijven. Ik gooi je witte gordijnen ook niet in een roze verfwas als ik bij je op bezoek ben, om de boel maar een beetje op te fleuren.


Ik geef slechts vergelijkingen, net als jij dat doet.

Er zijn zoveel dingen als "Ja, ik weet dat het slecht is, toch doe ik het". Dit is daar één van.



Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 24-03-2006 18:48 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:45 schreef Misanthrope het volgende:
Voor autorijden betaal je belasting, waarmee jouw ziekenzorg wordt betaald. Autorijden heeft ook nog een doel, je komt er verder mee.

Op persoonlijke ontwikkeling kom je ook verder met het maken van graffiti. Daarbij pakt weet-ik-veel hoeveel % van de mensen die een auto heeft de auto terwijl het met gemak lopend/met de fiets kan worden afgelegd.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2006 18:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:46 schreef Jansuh het volgende:
Ik geef slechts vergelijkingen, net als jij dat doet.

Er zijn zoveel dingen als "Ja, ik weet dat het slecht is, toch doe ik het". Dit is daar één van.

De uitstoot van schadelijke gassen door het gebruik van auto's is toch heel wat anders dan iemand die moedwillig je huis, buurt, auto verneukt. Bovendien stoot je ook schadelijke gassen uit als je met zo'n verfbus bezig bent. Je punt was?



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen