IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graffiti Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 11:25 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 11:25 schreef Jenje het volgende:
Ik heb al stukken muur gekocht ... dakkie erop ...


Maar daar wordt ook niet opgespoten..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 24-03-2006 11:27 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Klopt, en dat zouden ze ook niet moeten doen op andere stukken muur/treinene/verzin het maar dat niet van de artiest is...

Nogmaals, ik vind het vaak erg mooi, maar wel op plekken waar het mag enzo, dit kost klauwen met geld, en wie kan daar voor opdraaien, precies, de belastingbetaler, en dat kan nooit de bedoeling zijn in mijn ogen...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2006 11:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 11:25 schreef Smoochy het volgende:
Maar daar wordt ook niet opgespoten..

Moeten ze ook niet flikken ....


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 11:29 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Dit is een discussie zonder eind, als je het zelf gedaan hebt snachts bij de fabrieken struinen naar goede plekjes, met nog een paar. Dan geeft dat een kick. Dat maakt het zo leuk en als je dna klaar bent en je zit in de trein en je hoort dat mensne zeggen kijk die die is gaaf geeft dat een geweldig gevoel, het is verslavend die kick die je ervan krijgt.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2006 11:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En dat onschuldige mensen honderden euro's kwijt zijn omdat jij zo nodig een muur vol moest kladderen, dat is dan even bijzaak ...

Aso


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 11:31 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 11:31 schreef Jenje het volgende:
En dat onschuldige mensen honderden euro's kwijt zijn omdat jij zo nodig een muur vol moest kladderen, dat is dan even bijzaak ...

Aso


Ja idd.. boeit me niet.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Skull
Usericon van Skull
Posted 24-03-2006 11:33 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl





- Mutatis mutandis -


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2006 11:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 11:31 schreef Smoochy het volgende:
Ja idd.. boeit me niet.
Wat zou jij doen als iemand een hele mooie piece over je auto (als je die hebt) zet ... of over je huis of iets dergelijks ....


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-03-2006 11:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 11:20 schreef Jenje het volgende:
Wat? Vindt jij het best dat iemand jouw spullen inpikt? Wat een zwijneschijt


Als iemand mijn spullen verneukt heb ik geen law en order nodig, ik vecht zelf voor mijn belangen, ik zal nooit mijn vertrouwen kunnen vestigen in de wetgevende, uitvoerende of controlerende macht van dit land.
De Trias Politica is ontworpen om het volk onder de duim te houden en om de machthebbers tegen het volk te beschermen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 24-03-2006 11:42 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 11:40 schreef Heiden het volgende:
Als iemand mijn spullen verneukt heb ik geen law en order nodig, ik vecht zelf voor mijn belangen, ik zal nooit mijn vertrouwen kunnen vestigen in de wetgevende, uitvoerende of controlerende macht van dit land.
De Trias Politica is ontworpen om het volk onder de duim te houden en om de machthebbers tegen het volk te beschermen.

Hehe, zal ik iets op je gevel komen spuiten. Een jodenster ofzo.


mvg wk10


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2006 11:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 11:40 schreef Heiden het volgende:
Als iemand mijn spullen verneukt heb ik geen law en order nodig, ik vecht zelf voor mijn belangen.

Oftewel: zelfde mening, alleen de uitwerking ervan verschild.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 11:45 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 11:37 schreef Jenje het volgende:
Wat zou jij doen als iemand een hele mooie piece over je auto (als je die hebt) zet ... of over je huis of iets dergelijks ....


Op me auto mag wel op me huis ook wel is toch huur kost me niks om dat te laten reinigen


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2006 11:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laat ook maar, voor sommige is het moeilijk om iets simpels in te zien


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 11:47 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Nee hoor, ik ben het gewoon niet met je eens. Zoiets heet eigen mening. Sorry daarvoor.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2006 11:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar vindt jij dat niet dat anderen eigendom dienen te respecteren?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 11:53 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 11:49 schreef Jenje het volgende:
Maar vindt jij dat niet dat anderen eigendom dienen te respecteren?


In bepaalde gevallen wel ja..inbreken ofzo dan nemen ze je spullen mee, ik heb nog nooit een auto,huis, of trein beklad, wat ik wel deed was fabrieken, bouwketen, Opslagcontainers, dan imo maak ik het niet kapot ik fleur ze alleen wat op.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2006 11:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind jij?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 11:56 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 11:54 schreef Jenje het volgende:
Vind jij?


Ja wederom is dat mijn eigen mening. En kom op¨zo metalen grijze opslag container kan wel wat kleur gebruiken vind ik.

Verder ben ik tegen elke vorm van vernieling van persoonlijke eigendommen..



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 24-03-2006 11:58 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Vind dat je jezelf daar toch tegen spreekt...

Je bent tegen het vernielen van eigendommen, maar een grouwe, grijze contaiener versier je wel

Is ook niet jou eigendome he....

En ej vernielt het idd niet, maar houd er rekening mee dat die containers naar locaties en klanten toe gaan, en voor het bedrijf staat het echt niet representatief als die container volgetekend is..

edit: en je laat ook geen geld achter voor de reinigingskosten, dus het kost de eigenaar altijd geld..

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 24-03-2006 11:59]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2006 12:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Monk snapt em


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 24-03-2006 12:03 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hehe, dit is gewoon dezelfde discussie als in het krakers topic...

Die 2 topics kunnen in mijn ogen rustig gesloten worden, het zal altijd een welles/nietus discussie blijven tussen de pro en anti voorstanders


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 12:04 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht









SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 24-03-2006 12:06 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Er zitten best mooie bij, maar dat verandert nog niets aan het vaststaande gegeven cvan mijn een na laatste post


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 12:14 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht







SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 12:30 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen