IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graffiti Vorige pagina | Volgende pagina
Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 22-03-2006 19:02 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Heb je een punt. Maar dat is toch echt vernieling. Ik vind (mooie) graffiti geen vernieling. Is bijna hetzelfde als enorme advertenties op bussen etc.

Alleen vangen ze daar dus geld voor.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-03-2006 19:07 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 19:02 schreef Jansuh het volgende:
Ik vind (mooie) graffiti geen vernieling.

Dat vind jij. Maar gelukkig deelt de rest van Nederland dat niet.

Zo vind ik graffiti bijvoorbeeld werkelijk spuuglelijk. En de rest van Nederland ook. Dus ben ik blij. Want ik reis met een mooie gele Sprinter. En jij kan de muren van je politiecel fijn gaan onderspuiten.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 22-03-2006 19:17 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Het is ook geen vernieling, want er gaat niks kapot.

Ik vind bijvoorbeeld de kleur geel lelijk. Waarschijnlijk nog wel meer mensen, en tóch zijn de treinen geel.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-03-2006 20:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 19:17 schreef Jansuh het volgende:
Het is ook geen vernieling, want er gaat niks kapot.

Ik vind bijvoorbeeld de kleur geel lelijk. Waarschijnlijk nog wel meer mensen, en tóch zijn de treinen geel.
Ik vind jouw kleren ook lelijk, zal ik die ook gaan overspuiten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 23-03-2006 21:44 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 20:00 schreef Misanthrope het volgende:
Ik vind jouw kleren ook lelijk, zal ik die ook gaan overspuiten?

Jij hoeft mijn kleren niet te dragen.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-03-2006 22:48 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2006 21:44 schreef Jansuh het volgende:
Jij hoeft mijn kleren niet te dragen.
Dus jij gaat altijd in de trein zitten die je hebt gespoten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-03-2006 22:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Een NON Discussie:

TREIN = Niet jouw eigendom = Met je poten van afblijven.


Of het nu lelijk is of mooi doet er niet toe.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-03-2006 22:59 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Treinen mogen anders wel iets flitsender hoor...misschien gaan ze dan ook eens op tijd rijden...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-03-2006 23:01 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 maart 2006 19:02 schreef Jansuh het volgende:
Heb je een punt. Maar dat is toch echt vernieling. Ik vind (mooie) graffiti geen vernieling. Is bijna hetzelfde als enorme advertenties op bussen etc.




Je vergeet alleen dat ze dat doen met toestemming van de busmaatschappij en er voor betalen


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-03-2006 23:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 19:17 schreef Jansuh het volgende:
Het is ook geen vernieling, want er gaat niks kapot.

Ik vind bijvoorbeeld de kleur geel lelijk. Waarschijnlijk nog wel meer mensen, en tóch zijn de treinen geel.


Hee ik ben enorm creatief, wanneer mag ik jouw kamer met verf besmeuren? Oh en die van je ouders, ik beloof dat ik niks vernielen zal.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-03-2006 23:03 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2006 23:02 schreef MMayo het volgende:
Hee ik ben enorm creatief, wanneer mag ik jouw kamer met verf besmeuren?
Doe je wel vaker hè?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-03-2006 23:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2006 23:01 schreef Burzum het volgende:
Je vergeet alleen dat ze dat doen met toestemming van de busmaatschappij en er voor betalen
Je weet toch harstikke goed dat links tuig het recht heeft niet te hoeven betalen! Je weet toch!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-03-2006 23:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2006 23:02 schreef MMayo het volgende:
Hee ik ben enorm creatief, wanneer mag ik jouw kamer met verf besmeuren? Oh en die van je ouders, ik beloof dat ik niks vernielen zal.
Die motiefjes op zijn kamer zijn echt leeeelijk. Meid, je kunt niet vroeg genoeg beginnen!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-03-2006 23:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik vind prinsesjes roze wel een leuke kleur, ook nog hip ook. Jeumigggg, nu al zin in.. hee Jansuh, waar woon je precies?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-03-2006 23:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Als er maar bloemetjes bijzitten, dat vind ik zo fleurig.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-03-2006 23:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Uiteraard!

Neon groene en gele bloemetjes met een snufje babyblauw en een gouden zon, dat is stoer. Uiteraard verf ik de kat ook mee, is vast niet erg.. ik verniel er immers niks mee.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-03-2006 23:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik snap trouwens niet dat wanneer men een muur met een kunstig stukje heeft bespoten, met toestemming.. er vervolgens een klojo aankomt met stiften en/of busjes verf die de boel verneukt door er zijn naam op te kalken. Weg geheel, weg kunstig stukje.. hello teringbende en onleesbare stukjes schrijfsels van een watervaste marker.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 10:51 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 17:51 schreef Misanthrope het volgende:
Dat doen ze niet, want veel mensen willen in een nette trein zitten, niet in een semi-krakershuis.


Moet je maar een rijbewijs halen..zit je ook niet in vieze treinen.


En ik snap jullie gezeur niet zo. Jullie komen nu wel over als burgelijke brave burgertjes die niks verkeerd doen, eerst al in het krakerstopic niet voor rede vatbaar te zijn presteer je het hier nog een keer.

Dat jij dat niet mooi vind is niet ons probleem. Dit topic is gemaakt voor mensen die het wel mooi vinden die het doen en die het waarderen als kunst.

Dus voeg wat toe aan dit topic ipv alleen maar offtopic dom te lullen de hele tijd.
En dan die vergelijking dat je wat vernielt valt ook wel weer mee, je gaat er direct van uit dat hij op treinen spuit terwijl als je het doorleest hij zegt dat ie nog nooit heeft gespoten op treinen ook hier sla je de plank weer mis.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 24-03-2006 11:09 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 23 maart 2006 22:56 schreef Chelman het volgende:
Een NON Discussie:

TREIN = Niet jouw eigendom = Met je poten van afblijven.


Of het nu lelijk is of mooi doet er niet toe.


Ik begon me al af te vragen wanneer ioemadn inderdaad eens iets van deze strekking ging posten... voor de duidelijkhied, +1

edit: ik kan smommige graffiti kunstenaars echt wel waarderen, hun werk dan he, maar doe dat inderdaad op je eigen eigendom, of een legale plek, hoeft er ook niemand last van te hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 24-03-2006 11:11]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 24-03-2006 11:09 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 10:51 schreef Smoochy het volgende:

En ik snap jullie gezeur niet zo. Jullie komen nu wel over als burgelijke brave burgertjes die niks verkeerd doen, eerst al in het krakerstopic niet voor rede vatbaar te zijn presteer je het hier nog een keer.




Idd, wat een fatsoensrakkers hier. JP de MP zou d'r nog wat kunnen leren. Ik ben er mee opgehouden hun blik te proberen te verbreden (zie krakerstopics) maar blij dat er lui zijn die er net zo over denken.

Een mooie graffiti op een grauwe muur of schutting kan supervet zijn! Op treinen hoeft voor mij niet zo.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2006 11:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 11:09 schreef 1i1ith het volgende:
Idd, wat een fatsoensrakkers hier. JP de MP zou d'r nog wat kunnen leren. Ik ben er mee opgehouden hun blik te proberen te verbreden (zie krakerstopics) maar blij dat er lui zijn die er net zo over denken.
En jouw blik is niet beperkt wil je zeggen? Dus deze uitspraak geef je weer een lekker weer dat alleen jouw visie de juiste dient te zijn. Dat is volgens mij de definitie van een bekrompen blik.

Ik kan er ook niets aan doen dat ik apetrots ben op de dingen die ik heb kunnen kopen door jarenlang hard te studeren en te werken .. mensen die dat vernielen/stelen etc kunnen dan ook een flinke slag voor de bek verwachten ....


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-03-2006 11:19 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat law en order gezever van het liberale front hier hangt mij langzamerhand ook de strot uit. Burgerlijke studiepikkenpraat!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2006 11:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat? Vindt jij het best dat iemand jouw spullen inpikt? Wat een zwijneschijt


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-03-2006 11:22 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 11:14 schreef Jenje het volgende:
En jouw blik is niet beperkt wil je zeggen? Dus deze uitspraak geef je weer een lekker weer dat alleen jouw visie de juiste dient te zijn. Dat is volgens mij de definitie van een bekrompen blik.

Ik kan er ook niets aan doen dat ik apetrots ben op de dingen die ik heb kunnen kopen door jarenlang hard te studeren en te werken .. mensen die dat vernielen/stelen etc kunnen dan ook een flinke slag voor de bek verwachten ....


Koop jij een trein dan of een stuk muur ergens..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2006 11:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 11:22 schreef Smoochy het volgende:
Koop jij een trein dan of een stuk muur ergens..
Ik heb al stukken muur gekocht ... dakkie erop ...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen