|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat vind jij. Maar gelukkig deelt de rest van Nederland dat niet. Zo vind ik graffiti bijvoorbeeld werkelijk spuuglelijk. En de rest van Nederland ook. Dus ben ik blij. Want ik reis met een mooie gele Sprinter. En jij kan de muren van je politiecel fijn gaan onderspuiten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Het is ook geen vernieling, want er gaat niks kapot. Ik vind bijvoorbeeld de kleur geel lelijk. Waarschijnlijk nog wel meer mensen, en tóch zijn de treinen geel. |
|
quote:Ik vind jouw kleren ook lelijk, zal ik die ook gaan overspuiten? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jij hoeft mijn kleren niet te dragen. |
|
quote:Dus jij gaat altijd in de trein zitten die je hebt gespoten? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Een NON Discussie: TREIN = Niet jouw eigendom = Met je poten van afblijven. Of het nu lelijk is of mooi doet er niet toe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Treinen mogen anders wel iets flitsender hoor...misschien gaan ze dan ook eens op tijd rijden... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Je vergeet alleen dat ze dat doen met toestemming van de busmaatschappij en er voor betalen |
|
quote: Hee ik ben enorm creatief, wanneer mag ik jouw kamer met verf besmeuren? Oh en die van je ouders, ik beloof dat ik niks vernielen zal. |
|
quote:Doe je wel vaker hè? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Je weet toch harstikke goed dat links tuig het recht heeft niet te hoeven betalen! Je weet toch! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Die motiefjes op zijn kamer zijn echt leeeelijk. Meid, je kunt niet vroeg genoeg beginnen! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik vind prinsesjes roze wel een leuke kleur, ook nog hip ook. Jeumigggg, nu al zin in.. hee Jansuh, waar woon je precies? |
|
Als er maar bloemetjes bijzitten, dat vind ik zo fleurig. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Uiteraard! Neon groene en gele bloemetjes met een snufje babyblauw en een gouden zon, dat is stoer. Uiteraard verf ik de kat ook mee, is vast niet erg.. ik verniel er immers niks mee. |
|
Ik snap trouwens niet dat wanneer men een muur met een kunstig stukje heeft bespoten, met toestemming.. er vervolgens een klojo aankomt met stiften en/of busjes verf die de boel verneukt door er zijn naam op te kalken. Weg geheel, weg kunstig stukje.. hello teringbende en onleesbare stukjes schrijfsels van een watervaste marker. |
|
quote: Moet je maar een rijbewijs halen..zit je ook niet in vieze treinen. En ik snap jullie gezeur niet zo. Jullie komen nu wel over als burgelijke brave burgertjes die niks verkeerd doen, eerst al in het krakerstopic niet voor rede vatbaar te zijn presteer je het hier nog een keer. Dat jij dat niet mooi vind is niet ons probleem. Dit topic is gemaakt voor mensen die het wel mooi vinden die het doen en die het waarderen als kunst. Dus voeg wat toe aan dit topic ipv alleen maar offtopic dom te lullen de hele tijd. En dan die vergelijking dat je wat vernielt valt ook wel weer mee, je gaat er direct van uit dat hij op treinen spuit terwijl als je het doorleest hij zegt dat ie nog nooit heeft gespoten op treinen ook hier sla je de plank weer mis. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik begon me al af te vragen wanneer ioemadn inderdaad eens iets van deze strekking ging posten... voor de duidelijkhied, +1 edit: ik kan smommige graffiti kunstenaars echt wel waarderen, hun werk dan he, maar doe dat inderdaad op je eigen eigendom, of een legale plek, hoeft er ook niemand last van te hebben [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 24-03-2006 11:11] |
|
quote: Idd, wat een fatsoensrakkers hier. JP de MP zou d'r nog wat kunnen leren. Ik ben er mee opgehouden hun blik te proberen te verbreden (zie krakerstopics) maar blij dat er lui zijn die er net zo over denken. Een mooie graffiti op een grauwe muur of schutting kan supervet zijn! Op treinen hoeft voor mij niet zo. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:En jouw blik is niet beperkt wil je zeggen? Dus deze uitspraak geef je weer een lekker weer dat alleen jouw visie de juiste dient te zijn. Dat is volgens mij de definitie van een bekrompen blik. Ik kan er ook niets aan doen dat ik apetrots ben op de dingen die ik heb kunnen kopen door jarenlang hard te studeren en te werken .. mensen die dat vernielen/stelen etc kunnen dan ook een flinke slag voor de bek verwachten .... |
|
Dat law en order gezever van het liberale front hier hangt mij langzamerhand ook de strot uit. Burgerlijke studiepikkenpraat! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wat? Vindt jij het best dat iemand jouw spullen inpikt? Wat een zwijneschijt |
|
quote: Koop jij een trein dan of een stuk muur ergens.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Ik heb al stukken muur gekocht ... dakkie erop ... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |