|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tags en zinloze kreten (Error bijv, die zie je veel in Utrecht) vind ik ook beroerd, maar echte kunstwerken (zoals er eerder in het topic gepost zijn) vind ik een verrijking van het straatbeeld. Ik heb het niet zo op kale saaie muren, een mooie graffiti iets erop is veel beter Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Och, vergeet ik die erbij te zetten Loomit (voor meer links zie Graffiti.org) creeert inderdaad ook enorm gave kunstwerkjes, net zoals de Toys crew Graffiti liefhebbers moeten die graffiti.org link gewoon even checken, daar staan zo vreselijk veel artists en crews gelinked, dat je je het komende jaar kunt amuseren. |
|
quote: echte kunstwerken zijn niet voor iedereen echte kunstwerken. Dus laat alles maar achterwege. Spuiten doe je thuis maar. Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Op sommige stukken ( ergens in Den-Haag ) hebben ze hele mooie graffiti. Het is dan ook echt een kunstwerk dat ze ervan maken, maar de meesten maken er een enorme zooi van. Dan krijg je van die nummers geschreven en een paar woorden en dat vind ik niet bepaald talentvol. Als je echt kunstwerk ervan kan maken doe dat dan, maar als je weet dat je dat niet kan, dan doe je dat niet. Dat is mijn mening erover. |
|
www.grafitti.org check it SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
yo nigga! |
|
Boer SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Graffiti: (okay, wel niet alles ,maar er zit wel mooi werk tussen! Let maar es goed op de muurtjes naast de rails vlakbij station Eindhoven) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Foto is gemaakt in Eindhoven, na het concert van Exodus Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ok, *reanimeert post* ik teken nu ook al een aantal jaren Graffiti, en was er ook helemaal door geobsedeerd In haarlem heb je zo'n gedoogtunneltje, echt vet mocht ik weer geld hebben, maak k wel weer eens wat. als ik een goed ontwerp heb, zal ik em posten nog meer mensen die tekenen? *ow, en graffiti heeft bijna niets met muziek te maken, alleen het is ontstaan in de ghetto's, dus dat wordt automatisch geassoiceerd met rap'muziek' |
|
Toen ik een jaar of 13 was heb ik ook het boefje uitgehangen, maar echt kunstig was het allemaal niet. |
|
Het kan heel gaaf zijn. Het kan..maar dat is het bijna nooit. Iig niet hier in Groningen... Suck my piss |
|
Hmm terwijl er juist in Groningen heel mooie pieces te vinden zijn. |
|
quote: lol, vertel maar ff waar dan...ik verveel me. Misschien ga ik wel ff kijken... Suck my piss |
|
quote:op die muur naast de busbaan richting Kardinge, nog net voor die grote sloopplaats, daar stond altijd wel wat tofs tussen. Nu staat er alleen nog maar HSVAB teringgroot. Lewenborg heeft alleen maar lelijke shizzle. Beijum idem dito. SOS_crew doet wel goed werk, maar dat is ook weinig meer te zien. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-04-2005 12:09] Bruce Banner |
|
Alle graffiti spuiters met uitzondering van die gasten die op de gedoog muren spuiten zijn gewoon tuig en dienen flink aangepakt te worden. Ze vernielen andermans eigendom waardoor die op kosten gejaagd wordt. Ze vernielen ook publiek eigendom waardoor ons belastinggeld verkwanseld wordt aan het schoonmaken van hun uitspattingen. Het is gewoon tuig zonder enig respect voor andermans eigendom. Gewoon met water, zeep en een doekje hun eigen 'kunstwerken' zelf laten verwijderen totdat hun handen bloeden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
in de stad ook eentje waar bus 6 langs rijd |
|
Op die muur waar ik het net over had, stond eens een of ander bloot wijf met de teksts "all your boobs are belong to us" Die is nu ook weg. Bruce Banner |
|
quote: In die bus heb ik echt te vaak gezeten..verhuizen heerscht... Ik zat zelf aan de glasfabriek te denken.. En wat lain riep..net voor de sloperij.. maar wat ik bedoel is; ik heb veel beter gezien in de randstad Suck my piss |
|
ja, maar alles is beter in de randstad |
|
grapjas! Suck my piss |
|
quote: Ken je Maarten toevallig? |
|
quote: euhm, nee ik ben er ook al lange tijd niet meer geweest |
|
haarlem? welke maarten? welk tunneltje? it ain't so bad to be a psychopath |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |