|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
De website van de Nederlandse NSBM band Oak is online: http://www.thepaganfront.com/oak Samples: http://members.chello.nl/w.vanderplaat/01.mp3 Cover van Absurd - Der Sieg ist Unser! http://members.chello.nl/w.vanderplaat/02.mp3 Oak - Under the Sunwheel Banner Meningen? |
|
Heeft W_o_O hier iets mee te maken? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
denk je dat Je moeder. |
|
klinkt wel geinig, goeie muzikanten aangetrokken erich alleen originalteit is ver zoek vrees ik... maar dat is overal tegenwoordig Je moeder. |
|
Muziek is niet slecht ... maar ja ... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
klinkt wel lekker |
|
Klinkt inderdaad best goed |
|
klinkt wel lekker, maar nog beetje eentonig.. maar daar wordt vast wel al beetje aan gewerkt "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
denk niet dat mijn duitse vriendin het kan waarderen "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: dumpen die handel "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Beetje jammer van die 14/88 's enzo.. |
|
't Is niet voor niks NS. |
|
die fluit werkt me aardig op de zenuwen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zal wel.... Dat 14/88 gejengel is echt triest en puberaal. Als ik een NS aanhanger zou zijn dan zou ik dat soort dingen als de pest vermijden. Het staat voor mij in dezelfde rijtje als: 'M3t4l RuLeZ OK' o.i.d. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: tot mijn grote schande moet ik erkennen dat ik niet weet waarvoor 14/88 staat |
|
quote: Moah, 'M3t4l RuLeZ OK' is nog van hoger niveau I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: 14 words: We must secure the existence of our people and a future for White children. 88 = H H... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tsja, ik moest het ook maar zeggen. 14 - 14 woorden - We Must Secure the Existence of Our Race and a Future for White Children. 88 - 2x 8e letter uit alfabet = HH = Heil Hitler. Bij de weg. |
|
[edit]te laat [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 19-03-2004 13:14] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Kom, laat die teksten eens lezen! |
|
quote:Bovendien waren dat 13 woorden I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ok, dank u allen voor de uitleg. ik vraag me alleen af hoelang er nog blackmetalbands zouden bestaan indien Hitler het voor het zeggen zou hebben. |
|
quote: ja ik wilde het zo snel mogelijk tikken en typte de laatste woorde verkeerd [ontopic] wanneer komt er meer materiaal van Oak uit? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Trieste bedoeling zulke bands. |
|
ThorWulf, Join the Pagan Front or fight us! zegt: In juli op wolfsblood propaganda www.thepaganfront.com/wolfsblood een limited pro cdr 44x pro tape 88x longsleeves 44x t-shirt 88x Kevin zegt: Meer kledij dan muziek ThorWulf, Join the Pagan Front or fight us! zegt: naam demo: Triumph of the will ThorWulf, Join the Pagan Front or fight us! zegt: en pins zijn volgende week beschikbaar met logo |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |