|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Hopelijk zal dat net zo vet zijn als de vorige keer! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
JD met Dismember in the line up! Dat is een biertje waard, ik zal mijn best doen om langs te komen Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
kostda Patrick? |
|
Loud Noise Agency (Tjerk) regelt de zakelijke kant van het verhaal (lees de boekingen) dus het beste kun je even met hem contact opnemen. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote:check! |
|
quote: Nee, waarschijnlijk kost het geld. Ontopic: Ga er zeer hoogstwaarschijnlijk wel bij zijn.. Heel erg interessante line up! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
gaaf |
|
quote: Schop dit topic tzt maar weer ff omhoog Het klinkt interessant in ieder geval! ps: 8 mei hakken in maastricht? |
|
Nee denk het niet maar wel naar Marco V in Beek op 8 april. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Hey, leuk. Komen ze dit keer ook weer in Deventer? Vorige keer met 3 supports was al gaaf, dan moet het met 4 supports helemaal heersen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zodra de zalen definitief bevestigd zijn zal ik ze hier posten. Zover ik weet zat Deventer er deze keer niet bij. Waarschijnlijk wel Nijmegen (Doornroosje). !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Komt er nog iets in het westen van het land. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
en het noorden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dat klinkt ook wel aantrekkelijk |
|
quote: jammer, maar misschien is Nijmegen nog te doen Ook geen plannen voor Enschede? Dit soort dingen weet men hier wel te waarderen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je moet dit begin september nog eens posten... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Gaaf! Dismember! Helaas viel de nieuwe mij erg tegen, die klonk ongeinspireerd. Maar als ze nou flink wat van "like an everflowing stream" spelen, dan heb ik een superavond! Vier support acts???? Da's echt te veel..... |
|
Is er al een zaal in het Noorden des land benadert? Anders mag er gerust gemaild worden: w.meetsma@chello.nl Ik doe de progammering voor 3 zalen hier in Friesland (200/300/1000 man). |
|
Loud Noise Agency (Tjerk) regelt de zakelijke kant van het verhaal (lees de boekingen) dus het beste kun je even met hem contact opnemen. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik heb inmiddels Tjerk al gesproken.. Rara politiepet waar hij de package wil gaan neerzetten.. |
|
quote: Texel? |
|
Ehhh... Bagdad? |
|
nou? ik wil het ook wel weten. Oud Vuil. |
|
Nog even geduld... hopelijk kunnen we volgende week de zalen definitief bekend maken. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Nee joh, dan gaat iedereen naar Utrecht naar de ACU om Scrotum te zien. http://www.scrotum.tk Überhammer |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |