|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb allebij maar vind msn fijner en de rest? Je moeder. |
|
ICQ NATUURLIJK! Suck my piss |
|
none of the above... ik wil niet gestoord worden. |
|
ik heb beide, maar gebruik ICQ meer, heb daar meer contacten MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
ICQ, geen twijfel mogelijk, ik heb geen eens msn |
|
Mijn mening (en van een aantal anderen) zie http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1247&page=2 Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Op allebeide zitten veel bekenden, maakt me niet zo uit. Alleen doet mijn MSN soms een beetje raar (uitvallen enzo...) en neemt ICQ idd veel ruimte in beslag. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ICQ Yahoo MSN Got it all...................... Of ik er trots op moet zijn ???? Wiegen Meister ! |
|
Ik heb ICQ, msn en AIM (AOL instant messenger, zuigt). Gebruik alleen ICQ nog, maar mijn contactpersonenlijst is nogal leeg... ik ben geloof ik nogal een sneu persoontje. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: weinig vrienden is juist goed in mijn filosofie ,als het maar echte vrienden zijn . Als je msn messenger alsnog toch wil downloaden dan wil ik wel je msn buddy zijn . |
|
Kheb ICQ en MSN, tegenwoordig ben ik vaker bij MSn online dan bij ICQ |
|
quote: Buddies worden ? ik ben ook True heb ik bij mezelf ontdekt (gezien mijn muzikale voorkeur ) Wotan mit uns |
|
quote: maar ik ben nie true maar je mag me wel toevoegen |
|
MSN ICQ is leuk voor mensen met stoere PC's Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ICQ is toch wel meer TRUE hoor dan MSN maar ik heb ze allebei... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb Yahoo Messenger en ICQ. ICQ vind ik iets prettiger, omdat mijn berichtjes via messenger vaak niet overkomen, (en dan krijg je weer boze mailtjes dat je niet antwoord). the only pleasure is pain |
|
Icq 2001B echt goed namenlijst op de server En yahoo messanger |
|
ICQ is beter! Heads I win, tails you lose |
|
Maar dan wel de nieuwe 2001B ja!!!!! |
|
Ik prefereer ook ICQ boven MSN. Message history (soms wel handig), en met ICQ kun je een batch aan files sturen en hoef je niet per file opnieuw te gaan klikken als je er een aantal wilt versturen. Alleen die blije geluidjes als je aan het typen bent dat had voor mij niet gehoeven. Heeft überhaupt iemand die nog aanstaan? ("Kun je die rotgeluidjes uit zetten? How?") [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 02-11-2001 20:43] |
|
quote: Nou goed, ICQ 2001B is beter. Heads I win, tails you lose |
|
quote: da kan ja...als je een berich verstuurd zie je toch zo'n geluidsknopje...voila! |
|
quote: lullo je hebt de nieuwe nog niet eens gedownt |
|
quote: Hoe weet jij dat nou? Heads I win, tails you lose |
|
ken je langer als vandaag |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |