|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kreeg vandaag dit msn bericht: .NET Messenger Service zegt: Je gebruikt een versie van Messenger waarvoor een onmiddellijke beveiligingsupdate is vereist. Ga naar http://messenger.msn.com/Help/Upgrades.aspx?mkt=nl om de update te voltooien. afzender: messenger@micro$oft.com Wat is dit nu weer voor een onzin. Ik ga dus echt geen nieuwe gatenkaas versie installeren... Dus ik ben binnenkort alleen nog op ICQ bereikbaar |
|
quote: kreeg ik ook ja (trillian), helaas is icq ook een zooitje Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Mijn Trillian zat gister ook al te zeiken ja...gelukkig doet MSN weer normaal. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Ja, die heb ik dus ook al drie keer gehad Iedere keer als ik inlog weer... toch heel raar, want ik draai de gewoon de allerlaatste versie van centericq Maar ja, 15 oktober he, dan kiept Microsoft alle niet-betalende 3rd party software van hun netwerk. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen, want de ene client kan gewoon doen alsof ie de andere client is... Trillian claimt al helemaal up to date te zijn met het nieuwe protocol, ik neem aan dat OS software als GAIM en centericq snel zal volgen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wat een gedoe..MSN doet al dagen raar (op deze pc heb ik 6 maar op die andere 5 omdat msn 6 daar vind dat mijn email adres niet bestaat)Op deze pc staat geen ICQ (huisgenoot vind dat een kutprogamma) op de andere wel maar daar is het supertraag..en mijn eigen pc wil Trillian niet hebben. Bah..ik probeer wel op nieuw te installeren Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Bij mij werkt altijd alles perfect, msn, icq en trillian, snap niet wat andere mensen dan allemaal voor brakke shit op hun computer hebben... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:ik blijf het krijgen? hoe geraak je er vanaf? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
advies gevraagd: ik heb ICQ (en MSN) geïnstaleerd maar iemand wil geautorizeerd worden. maar in het profiel staan dingen als: naam: Mathilde city: o9m2n8 adres: d7e0s4n9l3s4n9t2p enz. ik vertrouw zoiets niet of is dat normaal bj zulke dingen(ik heb m'n profiel wel netjes ingevuld, niet al te prive maar wel normaal) |
|
LOL Zeg maar eens wat terug ... dat zijn fakers ... .. ignoren |
|
Gewoon decline without reason bij ICQ nemen ofwel gewoon niet axepteren bij MSN, doe ik alleszins altijd, mijn ocq is toch amper gekend, buiten ZM weet niemend hem Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: dat dacht ik al wel. of die sturen dan spam of van die zooi. stelletje fuckers. |
|
euhm dude ... iedereen die gebruik maakt van icq weet em zo ... |
|
quote: Kunnen ook virussen zijn imho. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:ik heb wel eens geprobeerd een gesprek aan te knopen, maar ze zeggen maar 1 of 2 zinnen (standaardzinnen) en dan taaien ze af |
|
quote: Weet ik, maar dan moeten ze hem speciaal gaan opzoeken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Spijtig te merken dat er steeds minder mensen op ICQ online zijn Gebruik het al sinds ongeveer 1996 en vind het nog steeds een zeer fijn chat-progje. |
|
Bij mij doet de nieuwe msn het niet msn 7..mn hele computer overhoop dankzij dat programmatje |
|
Yep. Hier ook. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Blijft kut dat icq, maar ik gebruik beiden. |
|
quote: idd, MSN 7 zuigt ballen ik heb nog steeds 6.2 ofzo |
|
quote: Tssssk, ICQ regeert! |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Echt niet! Staan er niet zoveel op, beetje saai. |
|
quote: Hmmmm.. Ziet er interessant uit! Zowel ICQ, MSN als Jabber ondersteuning. Trillian vond ik niet zo geweldig, gebruik alles nu weer los van elkaar. Ff dit progje uitproberen. Thnx for the tip |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |