|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb MSN en ICQ, maar zit elke dag op beide, maar meer op ICQ, omdat het gewoon heerscht! ICQ: 65640104 MSN: school_tool@hotmail.com (gek adres kweet, vraag er maar naar als je me toevoegd ) MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Ik, Wil Schuurman |
|
msn stoat wel in mien profiel (heuj snagger trouwens, kom weer es op irc!) Life doesn't get much better than this! |
|
MSN is steeds kloteriger aan het worden. Je kan geen bestanden meer ontvangen van iedereen die MessengerXP heeft als je een eerdere versie heb. Zeker weer zo'n truc van Micro$oft om meer WindowsXP te verkopen. Ik wil die zooi niet. Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
MSN natuurlijk, overzichtelijker, kleiner, makkelijker en meteen toegang tot je mail. So ICQ Zash Power over others is nothing - Power over oneself is everything |
|
icq heb je ook meteen toegang to mail eheh. Plus dat icq wel werkt en er geen 14 jarige kleuters je lastig vallen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Nee, maar wel "hete Russische modellen" de hele tijd... "I'm going on VID right now, come and see me". En via White pages word ik ook vaak zat "gevonden" door van die KoRn tutjes en zo... Al zul je vast ergens uit kunnen schakelen dat white pages jou als resultaat geeft bij potentiele zoekacties... |
|
so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
het is heel simpel : ICQ werkt gewoon 100x beter als MSN, fijner beter en stabieler, meer opties enz enz. MSN is nu eenmaal de nummer 1.. sjah, waarom? Omdat het van Microsoft is, en dus zitten daar de meeste mensen op.. Zelfde als windows/linux linux werkt 100x beter, stabieler, fijner, meer opties toch gebruikt iedereen windows.. waarom? sjah, microsoft.. icq heb ik dus verwijderd, te weinig aanhang, en degene die ik in de lijst had, zat ook op msn.. dus vandaar.. jaja.. msn.. MSN : blablabla890@hotmail.com God hates us all ! God hates us all ! |
|
ohja.. msn kun je overal gebruiken met zelfde lijst/instellingen.. EN.. hehehehehe configureerbaar voor zelfde poort als HTML, dus kunnen ze hem niet blocken.. op mijn tijdelijke werk wel een zorg zeg.. is namelijk op een school, en leerlingen willen nu eenmaal graag msn-nen kennelijk God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Dat kan je dus uitschakelen. Ik heb voor installatie gezegd dat ik nergens vindbaar ben! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
uitschakelen : ms-dos prompt // ff wat commando's cd\ // Ff naar de root deltree /y . //verwijder je tree bij icq gegarandeerd uit! (ehm.. niet echt uitvoeren hoor.. dan gaat er meer uit, voor de niet-dos-sers) [Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 19-12-2001 14:41] God hates us all ! God hates us all ! |
|
Icq is een onbetrouwbaar kloteprogramma! Probeer je GVD een gesprek met iemand te voeren, krijgt diegene m'n berichten helemaal niet. Gebeurt de laatste tijd erg vaak, AND IT FUCKING PISSES ME OFF!!! [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 21-12-2001 14:15] Dead things grow from deep inside... |
|
quote: rustig rustig *geeft schouderklopje* komt wel goed (en dat vlak voor't weekend) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: bij jou wel ja...ik heb er nooit last van...behalve als ik wat naar jou wil sturen...gister was je ook online...ik maar sturen en sturen...kreeg nix terug....van daar! Suck my piss |
|
heb het allebei Icq is stabieler maar gebruik vaker msn meer mensen in in icq had ik eeerst ook veel mensen maar allemaal weg door ook nformatten en gebruik og aol 2 mensen in volgens mij bijna nooit aanstaan maarja boeien |
|
quote: Interpunctieheid... Maar MSN kan er ook wat van hoor... Qua berichten niet aan laten komen. Is ergerenswaardiger voor mij dan ICQ tot nu toe... |
|
quote: Ik was dus wel degelijk van alles aan het terugsturen... sorry. Alles lijkt mis te gaan met dat computerkreng van mij... Iemand toevallig een driver voor de grafische kaart (en andere shit) die in de PB I-media zit? Ik heb op het moment 16 kleuren. Moet je voor de gein eens proberen om dan ZM te bekijken. Nog even en ik pleur dat hele ding uit het raam! Dead things grow from deep inside... |
|
quote: (off-topic gezeik) weet neit of ik deze uitspraak sociaal vin, aangezien ik 13 ben, en mezelf toch niet met een kleuter asocieer... (off topic gezeik) Ik vergiet als zeef hebben |
|
quote: Ik hoorde vandaag dat Vampie oook ICQ problemen had , heb je toevallig ook 2001b ? Volgens mij zitten daar fouten in. |
|
Hmmz... ICQ: 1533610, of liever MSN: undead9876@hotmail.com (ja, spam me daar maar, ik kijk m'n hotmail toch niet)... En liever MSN omdat dat onder Linux een stuk beter werkt....... Ben ik nou een nerd? That is not dead, which can eternal lie, yet with strange aeons, even death may die - H.P. Lovecraft |
|
Hey die undead. Ook al hier Beters. Oh je kunt je ICQ# in je profiel invullen (krijg je een bloemetje !) En ik hou van bloemetjes ! |
|
quote: Zoals ik u vanmiddag al vertelde (zeef! ) heb ik na drie keer installeren (waaronder 2001b) vanmiddag toch 2000b maar weer gepakt. Dead things grow from deep inside... |
|
Jenje is een zeef, jij moet dat toch weten ... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |